تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813060000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعيت ۱۱هزار نفري سه قلعه محروم ازدستگاه خودپرداز


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: جمعيت ۱۱هزار نفري سه قلعه محروم ازدستگاه خودپرداز
موسوي- مردم بخش سه قلعه شهرستان سرايان به دليل نبود بانك ملي و خود پرداز درگير مشكلات عديده اي هستند.

يكي از شهروندان سه قلعه گفت: اين بخش با جمعيتي بالغ بر 11 هزار نفر به تناسب جمعيت، وسعت و نياز از وجود بانك ها و تجهيزات و امكانات روز بانكي محروم است و اين موضوع سبب شده تا قسمتي از وقت مردم اين منطقه در مراجعه به بانك هاي مركز شهرستان و رفت و آمد هاي غير ضروري تلف شود.

وي افزود: در اين ميان نبود بانك ملي امور اداري مردم و مسئولان را با مشكلاتي مواجه كرده و به يكي از خواسته ها و نيازهاي ضروري شهروندان تبديل شده است.

يكي ديگر ازشهروندان شهر سه قلعه گفت: اين انصاف نيست كه مردم براي واريز مبلغي ناچيز مسير 30كيلومتري را بپيمايند، بسياري از حواله ها و حساب هاي اداري در بانك ملي است و استقرار اين بانك در مركز بخش سه قلعه ضروري است.

جمعي از فرهنگيان اين شهر نيز با تاكيد بر ضرورت استقرار بانك ملي گفتند: در حال حاضر حقوق و تمام مطالبات مان از طريق بانك ملي پرداخت مي شود و فرهنگيان مستقر در بخش سه قلعه همواره بايد براي حسابرسي و برداشت و انتقال پول به مركز شهرستان عزيمت كرده كه اين امر مشكلات فراواني را همواره ايجاد مي كند.

به گفته آنان استقرار نداشتن بانك ملي حتي در حد يك شعبه زيبنده مركز يك بخش نيست.

شهروند ديگري در اين خصوص گفت: علاوه بر استقرار نيافتن بانك ملي نبود هر گونه خودپرداز هم مزيد بر علت شده و با شروع گسترش بانكداري الكترونيك اين موضوع در شهر سه قلعه عملي نشده است. به گفته اشرف زاده حتي با استقرار خودپرداز نيز بخشي از مشكلات موجود كاهش خواهد يافت.حسن نيا شهردار سه قلعه نيز وجود بانك ملي را در كاهش دغدغه هاي مالي شهرداري بسيار موثر دانست و گفت: يكي از نيروهاي شهرداري همواره بايد درگير انجام امور مربوط به بانك ملي باشد.بخشدار سه قلعه نيز در اين خصوص گفت: شهر سه قلعه با جمعيتي بالغ بر 5 هزار و 600 نفر و بيش از 4 هزار نفر در روستاهاي اقماري كه از راه هاي دور به اميد حل مشكلات روزمره به اين شهر مي آيند از وجود بانك ملي و هر گونه دستگاه خودپرداز محروم است. كريمي اضافه كرد: در حالي كه دربيشتر شهرهاي استان بانك هاي متنوع و دستگاه هاي خودپرداز موجود است متاسفانه اين مسئله در بخش سه قلعه كه بيش از 80 درصد وسعت شهرستان را به خود اختصاص داده محقق نشده است وي گفت: استقرار بانك ها به ويژه بانك ملي براي تامين رفاه و آسايش و مبلمان شهري سه قلعه ضروري است.

وي ادامه داد: در حال حاضر فقط بانك هاي كشاورزي و صادرات در اين منطقه فعاليت دارند و با وجود فاصله طولاني با مركز شهرستان و پراكندگي روستاهاي بخش نبود بانك ملي در شهر سه قلعه خاطر شهروندان را فراهم كرده است.

وي با تشكر از متصديان بانك ملي استان در خصوص پيگيري موضوع گفت: متاسفانه با وجود درخواست هاي مكرر، مسئولان استاني موافق نبودن بانك مركزي را در اين زمينه مطرح مي كنند.

به گفته وي: ضروري است مسئولان اين نياز و خواسته را با ديد ويژه و محروميت منطقه لحاظ كنند.وي افزود: بيشتر امور اداري در سيستم بانك ملي انجام مي شود و با توجه به كوره هاي فراوان آجر و ارسال حواله هاي نفت كوره از طريق اين بانك كوره داران همواره با مشكل مواجه هستند.

وي نبود بانك ملي و اتاق پاياپاي را از مشكلات دانشجويان سه قلعه مقيم شهرهاي كشور عنوان كرد و خواستار پيگيري مسئولان در استقرار بانك ها به ويژه ملي در شهر سه قلعه شد.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن