تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح خروج نيروهاي خارجي در پارلمان عراق تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح خروج نيروهاي خارجي در پارلمان عراق تصويب شد
بغداد- مجلس نمايندگان عراق در جلسه فوق العاده اي كه سه شنبه شب برگزار كرد، به اتفاق آرا طرح قانون خروج نيروهاي خارجي (غير از آمريكا) از عراق را تصويب كرد.


به گزارش ايرنا از بغداد، در اين جلسه ، پس ازآنكه "محمود المشهداني " استعفاي خود را تقديم مجلس كرد و به تاييد اعضا رسيد، "شيخ خالد عطيه " نايب رييس مجلس ، اداره جلسه را به دست گرفت و راي گيري در خصوص طرح قانون خروج نيروهاي شش كشور خارجي به علاوه ناتو را آغاز كرد.
خالد عطيه بعد از قرائت متن طرح قانون ، راي گيري علني را اعلام كرد و نمايندگان با بالا بردن دست موافقت خود را اعلام كردند و نايب رييس مجلس گفت كه طرح قانون با راي اكثريت غالب اعضا به تصويب رسيد.
براساس اين طرح قانوني ، نيروهاي كشورهاي انگلستان ، ايرلند شمالي ، استراليا، روماني ، استوني ، السالوادور و نيروهاي پيمان آتلانتيك شمالي ( ناتو) بايد تا 31 جولاي 2009 خاك عراق را ترك كنند.
براساس اين طرح ، به دولت عراق تفويض اختيار شده است كه در اين مدت چند ماهه حضور موقت اين نيروها در عراق را سازماندهي كند.
براساس طرح قانون ، اين طرح بعد از انتشار در جرايد رسمي عراق ، جنبه اجرايي پيدا مي كند.
طرح قانون خروج نيروهاي خارجي (غير از آمريكايي ) از عراق از طرحهاي بحث برانگيزي بود كه اواخر هفته گذشته در جلسه مجلس باعث جدال لفظي بين محمود المشهداني و ديگر اعضاي مجلس شد و در نهايت منجر به استعفاي وي از سمت رياست مجلس شد.
**1527 **1770/2291 **شبك
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن