تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813099125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح زمستاني راهنمايي و رانندگي درون شهري در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اجراي طرح زمستاني راهنمايي و رانندگي درون شهري در گيلان
خبرگزاري موج - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان گفت: طرح زمستاني راهنمايي و رانندگي درون شهري در گيلان اجرايي مي شود.
سيدتيمور حسيني در گفت با خبرنگار موج رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان با بيان اين مطلب گفت: با توجه به تجربيات سالهاي گذشته در خصوص بارش برف كه در شهرها موجب مشكلات عديده اي شده بود از امسال پيش بيني هاي لازم مانند دپوي شن و ماسه در خيابان هاي اصلي، ميادين و تقاطع ها صورت گرفت و به همين منظور از زمستان امسال راهنمايي و راننندگي كشور منظور در نظر دارد، طرح زمستاني را در معابر درون شهري به اجرا درآورد.
وي اجراي اين طرح را با همكاري و هماهنگي شهرداري و ديگر سازمان هاي امدادي عنوان كرد و اظهار داشت: با پيش بيني هاي انجام شده مي توانيم با اجراي اين طرح مشكلات معابر شهري در زمستان را به حداقل برسانيم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان خاطر نشان كرد: اين طرح براي نخستين بار است كه به صورت رسمي و گسترده در سراسر كشور به ويژه در گيلان و رشت انجام مي شود.
حسيني از به كار گيري تمام امكانات راهنمايي و رانندگي مانند نيروي انساني و تجهيزات خودرويي در اجراي اين طرح خبر داد و تصريح كرد: پليس با تمام امكانات خود شامل لجستيك و نيروي انساني در جريان اين طرح متمركز هستند و معابر را پوشش مي دهند.
وي تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم با تمركز امكانات در سه چهار نقطه مورد نظر، تا پايان زمستان اين طرح را با موفقيت به اتمام برسانيم.
وي همچنين از رانندگان خواست در مواقع بارش برف و باران هاي شديد از سفرهاي درون شهري غير ضروري بپرهيزد و از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن