تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

- چند خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: - چند خط خبر
نعيم سعداوى مربى جديد پرسپوليس
ايران ورزشى - حكم مربيگرى پرسپوليس بالاخره به نام نعيم سعداوى صادر شد. افشين پيروانى اين بار خوش قولى كرد و همانطور كه گفته بود تا قبل از پايان تعطيلات دستيار جديدش را معرفى مى كند، نعيم سعداوى را به عنوان مربى جديد پرسپوليس و دستيار خودش معرفى كرد. سعداوى امروز پيش از شروع تمرين به سرخپوشان معرفى مى شود و سپس كارش را با پرسپوليس شروع خواهد كرد. به گفته سرمربى پرسپوليس، علاوه بر سعداوى يك مربى خارجى هم به كادر فنى اضافه خواهد شد.

افشين پيروانى:
از استقلال نمى ترسيم، پس اعتراض نداريم!
استقلالى ها و امير قلعه نويى بدجورى به تاريخ دربى معترض اند اما پرسپوليسى ها اعتراضى ندارند چون افشين پيروانى مى گويد: «چون از استقلال نمى ترسيم به تاريخ برگزارى دربى اعتراضى نداريم.» پيروانى در ادامه توضيح مى دهد: «با توجه به برنامه ريزى كادر فنى و پتانسيل بالاى بازيكنان پرسپوليس،از رويارويى با استقلال در تاريخ ۲۵ بهمن هيچ ترسى نداريم و ما براى دربى لحظه شمارى مى كنيم. از استقلال نمى ترسيم و به همين دليل به تاريخ دربى هيچ اعتراضى هم نداريم .البته مى دانم در صورتى كه اعتراض داشته باشيم تاريخ اين بازى به تعويق نمى افتد. مطمئنم تيم ملى ايران با على دايى و بازيكنان خوب پرسپوليس، كره جنوبى را شكست خواهد داد و دو روز بعد از آن پرسپوليس،استقلال را از پيش رو خواهد برداشت.»

خيرخواه از پرسپوليس نمى رود
فرهاد خيرخواه مهاجم نيمكت نشين پرسپوليس اعلام كرد كه تا پايان فصل در اين تيم مى ماند و قصد جدايى ندارد.در حالى كه طى روزهاى گذشته خبر جدايى فرهاد خيرخواه از پرسپوليس و صدور رضايت نامه او براى سرخپوشان شنيده مى شد اين مهاجم اعلام كرد كه قصد جدايى از پرسپوليس را ندارد: «من بازيكن پرسپوليس هستم و جدايى ام از اين تيم فقط يك شايعه است.حتى اگر تا پايان فصل هم نيمكت نشين باشم از پرسپوليس نمى روم و تا پايان قراردادم در اين تيم حضور خواهم داشت.»

پرسپوليس منتظر اولين جلسه مجمع
سعيدلو فردا حكم مى گيرد
ايران ورزشى- همين روزها بايد منتظر اتفاقات تازه اى در پرسپوليس باشيم. البته قرار نيست اين اتفاقات به تغيير مديرعامل و رييس هيات مديره ختم شود. در واقع صحبت از تقويت كادر مديريتى است و اين مساله در جلسه چند ساعته يكشنبه شب هيات مديره- كه با حضور تمامى اعضا در سازمان تربيت بدنى برگزار شد- هم تاييد شد. مهمترين بحث مطرح شده در اين جلسه استعفاى حسين هدايتى بود كه بعد از بررسى توسط اعضا رد شد. علاوه بر اين بحث تغيير سخنگو هم به ميان آمد كه البته ابتدا خود مجيد فرخزادى آن را مطرح كرد و قرار شد در جلسه مجمع درباره اش تصميم گيرى شود. در همين رابطه و به گفته مسوولان باشگاه قرار است روز چهارشنبه- فردا- نخستين جلسه مجمع باشگاه پرسپوليس با حضور مهندس على آبادى در سازمان برگزار و درباره مسائل مطرح شده تصميم گيرى شود.اخبار تاييد نشده هم از صدور حكم دكتر سعيدلو به عنوان رييس جديد مجمع در جلسه فردا حكايت دارد كه البته پرسپوليسى ها حاضر به اظهار نظر در اين باره نيستند چه برسد به تاييد آن. البته به نظر مى رسد بايد منتظر اين اتفاق در جلسه روز چهارشنبه باشيم. ضمن اينكه باشگاه هرگونه تغيير در كادر مديريتى- تغيير مديرعامل يا جدايى رييس هيات مديره- را تكذيب مى كند و به گفته مدير روابط عمومى، قرار نيست چنين اتفاقى بيفتد.

Zoom
عابدينى نمى آيد

بحث بركنارى داريوش مصطفوى از ماه ها پيش مطرح است و حتى گزينه هايى چون انصارى فرد و شهنازى هم براى جايگزينى او معرفى شدند كه البته سازمان تربيت بدنى و باشگاه همه چيز را تكذيب كردند. حالا هم گفته مى شود كه گزينه نخست سازمان براى جايگزينى مصطفوى، مديرعامل اسبق پرسپوليس يعنى امير عابدينى است كه اين موضوع هم توسط مدير روابط عمومى باشگاه تكذيب مى شود: «از اين خبرها نيست. برنامه اى براى بركنارى مصطفوى وجود ندارد و او تا پايان فصل مديرعامل خواهد ماند، اين بحث ها و اسامى هم فقط جهت به حاشيه بردن پرسپوليس مطرح مى شود.»
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن