تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل برق منطقه اي: سه هزار و 820 ميليارد ريال صرف ساماندهي برق مازندران و گلستان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل برق منطقه اي: سه هزار و 820 ميليارد ريال صرف ساماندهي برق مازندران و گلستان مي شود
ساري - مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : امسال سه هزار و 820 ميليارد ريال اعتبار براي ساماندهي شبكه برق اين دو استان اختصاص يافته است.


"سيد محمد هاشمي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين اعتبار در قالب 37 پروژه دربخش انتقال ، 49 پروژه در بخش فوق توزيع و سه پروژه ديسپاچينگ ، فيبر نوري و پروژه هاي عمومي هزينه خواهد شد .
وي هدف از اجراي اين پروژه ها را تامين برق مطمئن ، مستمر و با كيفيت ولتاژ مناسب براي مشتركين و برنامه توسعه شبكه انتقال و فوق توزيع شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان عنوان كرد .
وي اظهارداشت : اعتبار مصوب در نظر گرفته شده صرف ساماندهي برق اين دو استان هزينه مي شود .
مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان بيان داشت : از كل پروژه هاي اين شركت تعداد 13 پروژه انتقال به ظرفيت 570 مگاولت آمپر و 60 كيلومتر مدار و تعداد 34 پروژه فوق توزيع به ظرفيت 605 مگاولت آمپر و 276 كيلومتر مدار با اعتباري معادل 116 ميليارد ريال تا پايان سال 87 به بهره برداري خواهد رسيد .
"هاشمي" اقدامات سالجاري مديريت مصرف برق در اين دو استان را مطلوب دانست و اضافه كرد : با توجه به خشكسالي در سال جاري برنامه صنعت برق مازندران و گلستان در بخش مديريت بر مصرف برق كاملا رضايت بخش بوده است .
وي تشكيل شوراي عالي ستاد هماهنگي مديريت مصرف برق در صنعت برق اين دو استان و كميته هاي فرعي ، به كارگيري كارشناسان بخش هاي مختلف براي بازرسي از صنوف مختلف و هماهنگي با صنايع اين مناطق به منظور كاهش مصرف در ساعت هاي اوج بارو صرفه جويي در بخش روشنايي معابراز جمله اقدامات موثردر مديريت مصرف عنوان كرد .
وي اضافه كرد : با توجه به برنامه ريزي انجام شده مي بايست حدود 10 درصد از پيك بار سال گذشته به مقدار 185
مگاوات از بار پيك سال جاري كاهش يابد كه با عنايت خدا و همت كاركنان اين شركت شاهد كاهش 217 مگاوات از مصرف پيك در تابستان امسال در استانهاي مازندران و گلستان بوده ايم .
وي خاطرنشان كرد : در زمان حاضر بيش از يك ميليون و 600 مشترك برق در اين دو استان تحت پوشش شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان قرار دارند . ك/3
609 /402/508
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن