تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816400808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پارس خودرو با توليد خودروي سواري تينا افتخاري ديگر را به ثبت مي رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پارس خودرو با توليد خودروي سواري تينا افتخاري ديگر را به ثبت مي رساند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: شركت پارس خودرو با توليدخودروي سواري تينا به صورت CKD سهم بازار خوبي را براي اين خودروها در مقايسه با خودروهاي هم كلاس موجود در بازار كسب خواهد كرد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،پارس خودرو قديمي ترين شركت خودروساز ايران است كه اين موضوع اگرچه به لحاظ تاريخي اهميت دارد اما به خودي خود حائز هيچگونه امتياز و افتخاري نيست ، مگر آنكه همچون ساير شركت هاي با سابقه دنيا ، توان باز آفريني خود را حفظ نمايد؛در اين صورت ريشه دار بودن يك سازمان نوعي اصالت به آن مي بخشد كه هم مزيت مي آفريند و هم موضوع مباهات و غرور ملي واقع مي شود .
اين موضوعي است كه در حال حاضر در مورد پارس خودرو اتفاق افتاده است . نمونه خارجي اين بحث نيز شركت رنو است كه به عنوان قديمي ترين خودروساز فرانسه مدت ها در محاق رفته و تنها عنواني از آن باقي مانده بود اما قوت و قدرت بازآفريني موجب شد تا نه تنها احيا شده كه تا آنجا پيش رود كه عنوان چهارمين خودروساز بزرگ و بين المللي را در دنيا از آن خود كند و سومين شركت داراي مركز مستقل تحقيق و توسعه ( سيتي سنتر ) باشد .
پارس خودرو نيز در سالهاي اخير با درك مقتضيات زمان و شرايط رقابت جهاني اقدام به تغيير استراتژي خود نموده كه اين راهبرد مبتني بر توليد انبوه خودروهاي كلاس سي ، ضمن حفظ جايگاه خود به عنوان توليد كننده خودروهاي لوكس و عضلاني بود و در واقع همين راهبرد بود كه باعث شد اين شركت مركز ثقل توليد تندر 90 باشد.
نگاهي مختصر به تحولات اين شركت طي ماههاي اخير توان بازآفريني پارس خودرو را بازگو مي سازد: در حوزه بورس اين شركت توانست با رشد توليد محصولات خود، عنوان پرطرفدارترين شركت در سهام بورس كشور را به خود اختصاص دهد و يكي از نقد شونده ترين سهام بورسي كشور را داشته باشد.
پارس خودرو در 8 ماهه ابتداي سال 87 ، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با 22درصد رشد توانست ضمن دستيابي به رشدي چشمگير، جايگاه ويژه اي در بين خودروسازان داخلي كسب نمايد .
اين شركت با توجه به تعريف پروژه هاي مختلف توليدي ، ضمن تثبيت توليد روزانه 1000 دستگاه خودرو ، دستيابي به هدف توليد روزانه 1200 دستگاه خودرو را در دستور كار خود قرار داد و با افزايش ظرفيت در سالن رنگ متمركز خود ، افزايش توليد 200 دستگاه در روز را محقق ، و روزانه 1200 دستگاه خودرو توليد خواهد كرد .
برنامه پارس خودرو با توجه به رشد توليد روزانه در اين شركت ، رسيدن به 25 درصد رشد در پايان سال 87 است .
طبق آمار منتشره از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران ، در حوزه كيفيت نيز شركت پارس خودرو در سال 87 عملكرد قابل قبولي از خود به جاي گذاشته است .
خودرو ماكسيما طي 23 هفته توليد ، 21 بار به عنوان با كيفيت ترين خودرو ساخت داخل معرفي شده است .
در كلاس خودروهاي وانت نيز طي 26 هفته ارزيابي انجام شده ، خودرو پيكاپ دو كابين شركت پارس خودرو در تمامي ارزيابي هاي انجام شده به عنوان برترين خودرو وانت ساخت داخل شناخته شده است .
خودرو مگان نيز تنها يك هفته مورد ارزيابي قرار گرفت و به عنوان با كيفيت ترين خودرو ايران شناخته شد . با توجه به اقدامات پارس خودرو در جهت توليد انبوه و با كيفيت اين خودرو ، مي توان انتظار داشت اين خودرو نيز همانند ماكسيما و پيكاپ دو كابين در زمره بهترين خودروهاي كشور قرار گيرد .
تندر 90 شركت پارس خودرو نيز همواره در بيشتر موارد ارزيابي شده ، از تندر 90 ساخت ساير شركت هاي خودروساز بالاتر بوده و از نظر كيفي منحصرا ، رده بسيار خوب را به خود اختصاص داده است .
پارس خودرو در زمينه ورود به توليدات جديد نيز گامهاي جدي برداشته است كه از آن جمله مي توان به مذاكرات نهايي جهت توليد خودرو قشقايي در كلاس SUV و خودرو تينا در كلاس خودروهاي سواري به صورت CKD اشاره كرد و سهم بازار خوبي را براي اين خودروها در مقايسه با خودروهاي هم كلاس موجود در بازار در نظر گرفت ./144
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن