تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري جشنواره تئاتر 30 پرده عشق در اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري جشنواره تئاتر "30 پرده عشق" در اردبيل
اردبيل - خبرگزاري مهر: مديركل ارشاد اسلامي استان اردبيل گفت: به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، جشنواره تئاتر «30 پرده عشق» در اردبيل برگزار مي شود.

عظيم ابراهيم پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پويايي هنر اصيل نمايش و تداوم خلق آثار ارزشمند و برجسته توسط هنرمندان استان از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره مي باشد.

وي با بيان اينكه موضوع نمايشنامه هاي ارسالي آزاد است، افزود: با توجه به سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي آثاري كه مرتبط با موضوع انقلاب نگاشته شده باشند در اولويت خواهند بود.

ابراهيم پور عدم اجراي آثار ارسالي را در ديگر جشنواره هاي تئاتر استاني خاطر نشان كرد و ياد آور شد: آثار ارسالي مي بايست در سه نسخه تايپ شده و در يك صفحه A4 به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شود.

وي درادامه ابراز داشت: اين جشنواره به صورت رقابتي برگزار مي شود و تلاش مي كنيم براي داوري آن از داوران برجسته هنر نمايش كشور استفاده نماييم.

مديركل ارشاد اسلامي اردبيل با اشاره به اينكه مهلت ارسال آثار به دبيرخانه تا هفتم دي ماه خواهد بود، متذكر شد: تنايج بازبيني جشنواره در اول اسفند ماه سال جاري اعلام خواهد شد.

جشنواره تئاتر«30 پرده عشق» توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همكاري انجمن نمايشي استان در نيمه اول اسفند 87 بركزار خواهد شد.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن