تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816491749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بالاخره چه تعداد اتوبوس ‌به شهرداري‌ها داده شده است؟ معاون وزيركشور:3423 اتوبوس داديم،2107تا مانده سرپرست شوراي عالي ترافيك:7400دستگاه داديم، فراتر از تعهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بالاخره چه تعداد اتوبوس ‌به شهرداري‌ها داده شده است؟ معاون وزيركشور:3423 اتوبوس داديم،2107تا مانده سرپرست شوراي عالي ترافيك:7400دستگاه داديم، فراتر از تعهد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

ستاد تبصره 13 كه در سال 85 شروع به كار كرد و در ارديبهشت ماه سال جاري تغيير نام داده و در حال حاضر با نام ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت فعاليت مي‌كند، در طول سه سال گذشته، تعهداتي را در بخش‌هاي مختلف حمل‌ و نقل عمومي داشت كه يكي از اين بخش‌ها، توسعه ناوگان اتوبوسراني سراسر كشور است. در همين راستا، توليد و تحويل بيش از شش هزار دستگاه اتوبوس، جزو تعهدات سال 85 اين ستاد بود كه تا نيمه‌هاي سال 86 هم واگذاري شش هزار دستگاه تكميل نشد و مسوولان وزارت كشور از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي كه در آن زمان وزير كشور بود، نيز بارها به اين موضوع و تاخير در توليد اتوبوس‌ها و به تبع آن، تاخير در تحويل آن‌ها اذعان داشت.

به گزارش خبرنگار «شهري» ايسنا، پس از آن در سال 86 و 87 تعهدات ديگري در راستاي تحويل اتوبوس براي ستاد تبصره 13 تعريف نشد و اين ستاد به انجام تعهدات ديگر خود پرداخت و كاكان در فاصله‌هايي تعداد ديگري از اتوبوس‌هاي مورد تعهد سال 85 را بنا بر ميزان توليد خودرو‌سازان تحويل وزارت كشور مي‌داد.

پورمحمدي آذر ماه سال گذشته در حاشيه همايش حمل‌ونقل عمومي در جمع خبرنگاران در رابطه با تاخير طولاني در انجام تعهدات سال 85 تبصره 13 خاطرنشان كرده بود كه بيش از پنج هزار اتوبوس توليد شده، اما ممكن است همين ميزان اتوبوس توليد شده، توزيع نشده باشد.

همچنين حاج نصرا‌للهي تير ماه امسال در آخرين اظهارات خود در مسووليت دبيري شوراي عالي ترافيك به ايسنا گفته بود كه از ابتداي سال 85 تاكنون، هفت هزار و 125 حواله توسط سازمان شهرداري‌ها صادر شده و پنج هزار و 506 دستگاه اتوبوس نيز تحويل داده شده است. همچنين قراردادهاي ديگر سازمان شهرداري‌ها با اتوبوس‌سازها كه مربوط به سال‌هاي قبل مي‌شود، نيز به اين رقم اضافه مي‌شود.

دبير سابق شوراي عالي ترافيك كشور گفته بود كه حدود شش هزار دستگاه اتوبوس ديگر باقي مانده كه دولت پول آن‌ها را داده است و در مجموع حدود 11 هزار و 500 دستگاه اتوبوس سفارش داده شده است و اتوبوس‌سازها قول داده‌اند كه تا مهر ماه 87، حداقل چهار هزار دستگاه اتوبوس ديگر را تحويل دهند.

سيد مجتبي شفيعي ـ سرپرست فعلي شوراي عالي ترافيك ـ هم روز گذشته در اظهاراتي در رابطه با اجراي تعهد دولت براي توزيع اتوبوس از محل تبصره 13 قانون بودجه در سال 85 توضيح داد كه وزارت كشور سقف تعهد تبصره 13 كه از شش هزار و 500 دستگاه اتوبوس بوده، فراتر رفته و بيش از هفت هزار و 400 دستگاه اتوبوس را تحويل داده است.

اما علي نيكزاد ـ معاون عمراني وزير كشور ـ در گفت‌و‌گويي كه هفته گذشته با ايسنا داشت، تعداد اتوبوس‌هاي مورد تعهد ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت در سال‌هاي 85 تا 87 را پنج هزار و 350 دستگاه اتوبوس اعلام كرد و گفت: از ابتداي استقرار تبصره 13 در دولت نهم، اين ميزان تعهد خريد و تحويل اتوبوس به شهرداري‌ها داشته‌ايم كه تاكنون سه هزار و 423 اتوبوس را تحويل داده‌ايم.

نيكزاد افزود: علاوه بر سه هزار و 423 اتوبوس تحويل داده شده، دو هزار و 107 دستگاه اتوبوس ديگر هم با توجه به نظر مساعد ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت پيش‌بيني شده است كه نيمي از مبلغ قرارداد آن‌ها را هم پرداخت كرده‌ايم.

معاون عمراني وزير كشور در پاسخ به اين سوال كه اتوبوس‌هاي تحويل داده شده مربوط به سال 85 است يا نه؟ پاسخ داد: پنج هزار و 350 دستگاه اتوبوس مجموع تعهد سه سال گذشته است.

وي خاطرنشان كرد: همچنين طبق آمار، 604 دستگاه اتوبوس به شهر تهران بدهكار هستيم، اما سعي مي‌كنيم تا پايان سال تعداد قابل توجهي از نياز اتوبوس شهر تهران را تامين كنيم، چرا كه با وارد شدن هر دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومي به 700 نفري كه در هر بار تردد اتوبوس از آن استفاده مي‌كنند، خدمت كرده‌ايم.

نيكزاد در بخشي ديگر از صحبت‌هاي خود از اختصاص 25 ميليارد تومان اعتبار براي يارانه بليت اتوبوس‌ها براي سال 87 خبر داد و بيان كرد: بيش از 21 هزار دستگاه اتوبوس در سطح كشور فعال است كه اين مبلغ را به صورت كارشناسي و عادلانه بين آن‌ها تقسيم خواهيم كرد.

وي با اذعان نسبت به تاخير در پرداخت يارانه بليت اتوبوسراني، توضيح داد: هنوز رقمي را براي يارانه بليت اتوبوس پرداخت نكرده‌ايم، اما سعي مي‌كنيم تا آخر سال اين مبلغ پرداخت شود.

به گزارش ايسنا، موضوع رقم دقيق اتوبوس‌هاي مورد نياز شهر تهران از نظر شهرداري‌ها و از جمله شهرداري تهران و از سوي ديگر از نظر وزارت كشور و نيز تعداد دقيق و رسمي اتوبوس‌هاي تحويل داده شده از سوي سازمان شهرداري‌ها به شهرداري‌هاي كل كشور و شهر تهران از همان ابتداي تحويل اتوبوس‌ها مطرح بود و هيچ گاه دو طرف در مورد اين تعداد، روي رقم مشخصي اتفاق نظر نداشتند و حالا با اعداد و ارقام جديد اعلام شده از سوي معاون عمراني وزير كشور باز هم رقم جديدي به اعداد قبلي مسوولان اضافه شده است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن