تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار جهان
هشدار لاريجاني نسبت به نگاه مرموزانه آمريكايي ها
رئيس مجلس شوراي اسلامي، تمايل آمريكا براي تاسيس دفتر حافظ منافع اين كشور در ايران كه از زبان وزير امور خارجه اين كشور بيان شده را مرموزانه خواند. لاريجاني در حاشيه همايش 30 سال انقلاب در پاسخ به سوالي درباره اظهارات اخير رايس در خصوص تمايل آمريكا به تاسيس دفتر حافظ منافع در ايران عنوان كرد: بحث دفتر نمايندگي در گذشته هم مطرح بود به نظر من اين حركت تاكتيكي نيست و بايد يك مقدار نگاه دقيق تري به اين موضوع كرد من به اين مساله بهاي جدي نمي دهم، چون ممكن است نگاه مرموزانه اي پشت آن باشد، آنچه مهم است ما نيازمند تغيير استراتژيك در منطقه هستيم نه تغيير تاكتيكي.

هاشمي رفسنجاني:
واردكردن اعراب به پرونده هسته اي توطئه اي جديد است
آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه چهارمين همايش آسيب شناسي پژوهش در دفاع مقدس درباره ورود اعراب را به پرونده هسته اي گفت: اين توطئه جديدي است كه مي خواهند از وضع منطقه هم سو»استفاده كنند. تا حالا خود اروپايي ها و چين و روسيه بودند، حالا مي خواهند براي خود شريك بگيرند و البته آمريكا.

برلوسكني پل ميان اوباما و مدودف
نخست وزير ايتاليا گفت كه تلاش خود را براي برگزاري ديدار بين رئيس جمهور منتخب آمريكا و رئيس جمهور روسيه آغاز كرده است. سيلويو برلوسكني، نخست وزير ايتاليا در آ ستانه عهده دار شدن سمت رياست گروه هشت (G8) از سوي كشورش در اول ژانويه به خبرنگاران گفت: ما كارمان را در خصوص يك نشست احتمالي شروع كرده ايم. روابط بين واشنگتن و مسكو در ماه اوت به دليل جنگ گرجستان، به بدترين شكل ممكن از زمان جنگ سرد تاكنون درآمد. هم چنين طرح هاي دولت در حال كناره گيري جورج بوش براي استقرار سپر دفاع موشكي در اروپاي شرقي خشم مسكو كه طرح واشنگتن را يك اقدام خصمانه مي شمارد، برانگيخته است. اوباما كه در 20 ژانويه تصدي رياست جمهوري آمريكا را در دست مي گيرد، هنوز اعلام نكرده، كه آيا قصد ادامه دادن اين طرح را دارد يا خير. اما سيلويو برلوسكني ابراز اميدواري كرد همانطور كه با بوش رابطه خوبي داشته با اوباما نيز مناسبات خوبي داشته باشد. خبرگزاري فرانسه در ادامه به نقل از وي آورده است: من رابطه دوستانه بسيار خوبي با جورج بوش داشتم. اميدوارم اين رابطه دوستانه با باراك اوباما نيز حفظ شود. نخست وزير ايتاليا اضافه كرد كه با باراك اوباما تلفني گفت وگو كرده و معتقد است كه هيچ مانعي بر سر راه برقراري روابط حسنه بين دو كشور وجود ندارد.

الازهر و قرضاوي دعوت علماي ايران را رد كردند
شيخ الازهر محمد سيد طنطاوي، علي جمعه، رئيس مفتيان كشور مصر و شيخ يوسف القرضاوي، رئيس اتحاديه علماي مصر دعوت علماي شيعه قم براي حضور در ايران را نپذيرفتند.به نوشته السياسه چاپ كويت: طنطاوي حضور خود در ايران را مشروط به حذف نام خالد اسلامبولي از يكي از خيابان هاي تهران كرده است، ولي اعلام نموده پذيراي علماي شيعه در الازهر خواهد بود. السياسه مدعي است، اين علما شرايط روحي ايران براي حضور دانشمندان سني را مناسب ندانسته و احتمال حضور در ايران را به وقت ديگري موكول كرده اند.اين در حالي است كه جنجال چندي پيش طنطاوي به دليل دست دادن با رئيس رژيم صهيونيستي اعتراض جمعي مسلمانان، از جمله مردم ايران و علماي شيعه را به همراه داشته و اين واقعه هنوز از ذهن ها پاك نشده است.

اسراييل: كردستان مال ماست
رسانه هاي مكتوب اسرائيل از مالكيت اسرائيل بر كردستان، مطالبي را منتشر و استناد خود به اين سخنان را اسناد موجود در مراكز اسناد مالكيت تل آويو عنوان كرده اند.اين رسانه ها مانند هاآرتص و معاريو با اشاره به اسناد موجود (و احتمالا موهوم) مدعي هستند كه پيشينيان يهود در پنج قرن گذشته، موجب آباداني مناطقي از آسيا شده و اين مناطق هم اكنون در حوزه كردستان است و بايد مالكيت آن به مالكان اصلي، يعني نوادگان آنها كه هم اكنون در اسرائيل هستند، بازگردانده شود.اين كار اسرائيل، در حالي است كه در دهه هاي گذشته، صدور اسناد جعلي موجب شده بود كه بخشي از خاك كشورهاي اسلامي مورد ادعاي صهيونيست ها قرار بگيرد و اكنون كه به لطف اشغال عراق و غارت اسناد و آثار موزه هاي عراق، اسناد بسيار مهمي در اختيار صهيونيست ها قرار گرفته، مدعي مالكيت بر خاك كردستان شده و بر اين باورند كه بخشي از شمال عراق، غرب ايران، جنوب تركيه و بخشي از خاك سوريه كه در قلمرو كردستان است، مال اسرائيل است.

رايزني سران مصر و فرانسه درباره موضوع هسته اي ايران
رئيس جمهوري مصر و نخست وزير فرانسه امروز در قاهره درباره مسائل خاورميانه از جمله موضوع هسته اي ايران و مسائل لبنان با يكديگر بحث و تبادل نظر مي كنند. حسني مبارك، رئيس جمهوري مصر امروز دوشنبه در قاهره با "فرانسوا فيون" درباره تحولات خاورميانه و برخي از موضوعات بين المللي مورد اهتمام دو طرف بحث و تبادل نظر مي كند.بررسي موضوع هسته اي ايران از جمله موضوعاتي است كه مقامات مصري و فرانسوي در اين ديدار به آن مي پردازند.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن