تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819448172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از فرهنگ ناب دفاع مقدس تا محكوم كردن توطئه جديد غربي ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از فرهنگ ناب دفاع مقدس تا محكوم كردن توطئه جديد غربي ها
همايش "آسيب هاي پژوهش در دفاع مقدس" با تكريم فرهنگ ناب دفاع مقدس شروع شد و در حاشيه آن با گفت و گوهايي در باره محكوم كردن توطئه جديد غربي ها در خصوص پرونده هسته اي ايران ادامه يافت.


** به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، اين همايش كه از امروز يكشنبه در سالن حجاب تهران به همت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس آغاز به كار كرد، اگر با اندكي هم تاخير برگزار نمي شد، همه ويژگي هاي يك همايش منظم و دقيق را در خود داشت.
** ابتدا "باقرزاده" رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس وارد سالن شد، سپس آيت الله "اكبر هاشمي رفسنجاني" رييس مجلس خبرگان رهبري و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام آمد و در ادامه هم "محسن رضايي" دبير اين مجمع در عنايش حضور يافت.
** خبرنگاراني كه در رديف هاي جلو نشسته بودند، تلاش مي كردند با ميهمانان ويژه اين همايش از جمله هاشمي رفسنجاني و محسن رضايي گفت و گو كنند؛ خبرنگاراني هم كه در رديف هاي انتهايي سالن نشسته بودند، در تلاش بودند كه از قافله عقب نمانند.
** محتواي متنوع همايش هم قابل توجه بود: همايش با تكريم فرهنگ ناب دفاع مقدس شروع شد و در مصاحبه هاي حاشيه اي با محكوم كردن توطئه جديد غربي ها در خصوص پرونده هسته اي ايران ادامه يافت و سرانجام به مقوله "طرح تحول اقتصادي" و مسائل انتخاباتي هم رسيد.
** خبرنگاري در يكي از اين مصاحبه ها گفت كه دو موضوع اول بي ارتباط با هم نيستند.
**‌ ارتش و سپاه در كنار هم
نمايشگاهي از دستاوردها و تلاش هاي سازمان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس وابسته به سپاه پاسداران و كنگره هاي شهداي سراسر كشور و نمايشگاهي از فعاليت هاي ارتش در حاشيه اين همايش بر پا شده است.
**‌ خلاصه مقالات همايش به همراه كتابي نفيس در مورد جنگ تحميلي عراق عليه ايران و هشت سال دفاع مقدس پيش از ورود به سالن بين شركت كنندگان توزيع مي شد.
** در بين ارائه كنندگان مقالات، نام ها و عناوين گوناگوني ديده مي شد؛ از جمله نام برخي از سرداران سپاه و اميران ارتش.
** صاحب نظران و انديشمندان حوزه پژوهش دفاع مقدس در همايش، حضور چشمگيري داشتند و خبرنگاران هم كه سوژه جذابي پيدا كرده بودند، با برخي از صاحب نظران گفت و گو مي كردند.
سيام-7432
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن