تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*بهترين‌ها و بدترين‌ها در بازار خودرو آمريكا* كاهش 38 درصدي فروش خودرو در آمريكا طي ماه دسامبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *بهترين‌ها و بدترين‌ها در بازار خودرو آمريكا* كاهش 38 درصدي فروش خودرو در آمريكا طي ماه دسامبر


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

در سالي كه بهاي بنزين به بيش از 4 دلار به ازاي هر گالن رسيد و خودروسازان براي دريافت وام 25 ميليارد دلاري دست به دامن كنگره شدند، براي همگان مسلم شد كه حاشيه سود پايين خودروهاي كوچك بر سودآوري خودروهاي بزرگ چربش پيدا كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفت مدل از 10 مدل پرفروش خودرو در بازار آمريكا طي سال جاري تاكنون جزو خودروهاي كوچك و يا سدان هستند كه مصرف بنزين پاييني دارند.

اما زماني كه بهاي بنزين به اوج رسيد، اقتصاد رو به تنزل نهاد و خريداران از آن‌چه كه آن‌ها مي‌خواستند، به آن‌چه كه آن‌ها نياز داشتند، تغيير رويه دادند.

و آن‌چه هنوز بسياري از خريداران به آن نياز دارند، باركش‌هاي پيكاپ بزرگ از جمله فورد F-150 و شورولت سيلورادو است كه اين دو خودرو در سال جاري تاكنون جزو پرفروش‌ترين مدل‌ها در بازار آمريكا محسوب شده‌اند.

مدل F-150 حدود 473 هزار و 933 خريدار را امسال به سمت خود جلب كرد كه به اين ترتيب اين خودرو رده اول فروش را در سال 2008 در بازار آمريكا به‌دست آورد. اين خودرو طي 27 سال گذشته همواره در بازار آمريكا جزو خودروهاي پرفروش بوده است.

فروش شورولت سيلورادو نيز امسال به 431 هزار و 725 دستگاه رسيد.

از سوي ديگر مدل نيسان آرماندا در رده پنجم بدترين فروش در سال جاري قرار گرفت. فروش اين خودرو امسال 49.1 درصد نسبت به سال قبل افت كرده و به تنها 14 هزار و 753 دستگاه رسيد. مصرف سوخت اين خودرو حدود 14 mpg است. اين خودرو دوديفرانسيلي است.

خريداراني كه بين انتخاب دوديفرانسيلي و خودرو كوچك مانده‌اند، معمولا مصرف بهينه سوخت به ملاك اصلي آن‌ها تبديل مي‌شود.

در اين ليست از بررسي خودروهاي لوكس و خودروهايي كه تعداد توليد آن‌ها در سال محدود است، خودداري شده است.

ليست بدترين فروش؛

ميني‌ون انتوريج هيونداي كه امسال تنها 5 هزار و 405 دستگاه فروش داشت. در رده چهارم پاسيفيك كرايسلر قرار دارد كه تنها 6 هزار و 671 دستگاه از آن امسال فروخته شد كه كاهش 87 درصدي را نسبت به سال قبل نشان مي‌دهد.

همچنين علاوه بر سه خودروي يادشده اينداور ميتسوبيشي تنها 5 هزار و 687 دستگاه تا پايان ماه نوامبر فروخت و هامر H2 نيز فقط 5 هزار و 721 دستگاه فروش داشت. هيچ برند دوديفرانسيلي امسال از كاهش فروش در امان نمانده است.

در نيمه دوم ليست بدترين‌هاي فروش، همه 5 مدل FJ تويوتا، جيپ كامندر، جي‌ام‌سي اينوي، دوج دورانگو و هامر H3 دوديفرانسيلي هستند. هر 5 خودرو نيز كاهش فروش 50 درصدي را نسبت به سال قبل تجربه كرده‌اند.

ليست بهترين فروش‌ها؛

اما در شرايطي كه بسياري از خريداران از دوديفرانسيلي روي گردان شده‌اند، فروش خودروهاي بهينه‌سوز در سال جاري رشد پيدا كرده است.

خريداران امسال 352 هزار و 248 دستگاه هوندا سيويك و 184 هزار و 152 دستگاه فورد فوكوس خريدند كه به ترتيب اين مدل‌ها رتبه‌هاي 6 و 10 ليست پرفروش‌ترين‌ها را كسب كردند.

مصرف سوخت سيويك با وجودي كه 29 mpg است، اما افزايش فروش اين خودرو عمدتا روي ورژن هيبريدي آن بوده است.

مدل‌هاي تويوتا كمري با فروش 411 هزار و 342 دستگاه و هوندا آكورد نيز با فروش 350 هزار و 638 دستگاه ديگر خودروي پرفروش امسال هستند. اما در حالي كه بهاي بنزين تاثير زيادي روي فروش خودروهاي كوچك و هبيريدي داشت، اما تاثير آن به اندازه تاثير بحران‌ مالي اقتصادي نبود. به معناي ديگر فروش مدل‌هاي پرفروش بايد از ميزان فعلي بيشتر مي‌بود.

طي چند ماه اخير مشوق‌ها و تخفيفات زيادي به خريداران خودرو در آمريكا عرضه شد، اما جالب اين جاست كه افزايش فروشي مشاهده نشد. در واقع بحران اقتصادي مردم را از خريد خودرو منصرف كرده است.

بيكاري سپر دفاع خودروسازان آمريكايي!

افزايش گسترده نرخ بيكاري در آمريكا به دولت بوش كمك مي‌كند تا از ورشكستگي صنايع خودروسازي اين كشور جلوگيري كند.

به گزارش ايسنا، نانسي پلوسي - رييس مجلس نمايندگان آمريكا - با بيان اين مطلب گفت: آمار جديد مربوط به بيكاري در آمريكا بسيار نگران‌كننده بوده و لزوم به كمك به صنايع خودروسازي را نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به اين‌كه بيش از 500 هزار آمريكايي بر اساس آمار جديد شغل خود را از دست داده‌اند، تاكيد كرد: كارگران صنايع خودروسازي آمريكا به شدت دچار مشكل شده‌اند.

به گزارش آسوشيتدپرس، وي اضافه كرد: حدود 2 ميليون شغل در آمريكا به تصميم دولت براي حمايت يا عدم حمايت از صنايع خودروسازي اين كشور بستگي دارد.

بوش:

ورشكستگي بهايي است كه شكست خورده‌ها بايد بپردازند!

اجازه ورشكستگي به خودروسازان در شرايط بحران اقتصادي كنوني نشانه بي‌مسووليتي است.

به گزارش ايسنا، جرج بوش - رييس‌جمهور آمريكا - با بيان اين مطلب گفت: نمي‌توانم به خودروسازان آمريكايي اجازه دهم تا ورشكست شوند.

وي كه ارايه وام 17.4 ميليارد دلاري را به خودروسازان آمريكايي پيشنهاد كرده است، عنوان كرد: اجراي برنامه نجات اقتصادي به طور معني‌داري به شرايط شركت‌هاي خودروسازي و صنايع ديگر بستگي دارد و تصميم در اين باره بسيار دشوار است تا اصلاح نظام اقتصادي انجام شود.

به گزارش آسوشيتدپرس، رييس‌جمهور آمريكا در عين حال ورشكستگي خودروسازان آمريكايي را بهايي دانست كه شركت‌هاي شكست خورده بايد بپردازند.

به گفته بوش آمريكا در شرايط ريسكي قرار داشته و ورشكستگي هريك از شركت‌هاي خودروسازي احتمال عميق شدن بحران را افزايش مي‌دهد.

ادموند پيش‌بيني كرد:

كاهش 38 درصدي فروش خودرو در آمريكا طي ماه دسامبر

فروش خودروهاي نو در آمريكا در ماه دسامبر نسبت به ماه نوامبر 15 درصد افزايش خواهد يافت، اما نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كاهش 38 درصدي را تجربه خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، سايت ادموند پيش‌بيني كرد كه امسال در مجموع حدود 13 ميليون دستگاه خودرو در آمريكا فروخته مي‌شود كه نسبت به سال قبل 18 درصد افت را نشان مي‌دهد.

ماه دسامبر 26 روز فروش دارد.

پيش‌بيني مي‌شود، فروش شركت‌هاي خودروسازي كرايسلر، فورد و جنرال‌موتورز در اين ماه به ترتيب 46، 34 و 39 درصد كاهش يابد.

بازي دوباره شروع شد!

بوش دوباره به خودروسازان وعده داد

بلومبرگ گزارش داد: جنرال‌موتورز و كرايسلر براي ادامه فعاليت‌هاي خود 13.4 ميليارد دلار وام از دولت آمريكا دريافت خواهند كرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس برنامه نجاتي كه توسط جرج بوش اعلام شد، قرار است، در ابتدا به دو شركت بزرگ خودروسازي آمريكا حدود 13.4 ميليارد دلار وام دولتي پرداخت شود.

قرار است، 4 ميليارد دلار ديگر نيز در ماه فوريه سال آينده به خودروسازان پرداخت شود.

تزريق اين منابع نقدينگي باعث خواهد شد كه جنرال‌موتورز و كرايسلر دست‌كم تا ماه مارس سال آينده به فعاليت‌هاي خود ادامه دهند.

اقدام بوش براي پرداخت كمك مالي به خودروسازان بحران‌زده اين كشور پس از آن انجام مي‌شود كه چندي پيش هم‌حزبي‌هاي او در كنگره با كمك مالي به خودروسازان آمريكايي مخالفت كردند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن