تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عدم محدوديت ايران براي سرمايه گذاري شركت هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: عدم محدوديت ايران براي سرمايه گذاري شركت هاي خارجي
رئيس سازمان توسعه تجارت اعلام كرد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: رئيس سازمان توسعه تجارت با اشاره به تلاش بيشتر كشورها براي همكاري با ايران گفت: كشور ما هيچ محدوديتي براي سرمايه گذاري شركت هاي خارجي ندارد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران به نقل از بخش فارسي شبكه ورلد نيوز، "مهدي غضنفري" در همايش: هنگ كنگ دروازه ورود به چين، افزود: كساني كه محدوديت هايي را براي سرمايه گذاري در ايران ايجاد كرده اند مي خواهند بازار مستعد ايران را از دسترسي شركت هاي چيني خارج كنند.

وي با بيان اينكه غربي ها ايران را كشوري مناسب براي سرمايه گذاري مي دانند گفت: آلمان، فرانسه، كانادا و ايتاليا از كشورهاي غربي هستند كه همواره تلاش مي كنند روابط تجاري و اقتصادي را با كشور ايران افزايش دهند.

معاون وزير بازرگاني افزود: البته اراده سياسي چين و ايران موجب شده است روابط افزايش يابد و هيچ مانعي نمي تواند سد گسترش همكاري ها شود.

وي گفت: برخي كشورها تلاش مي كنند تا ايران را منزوي معرفي كنند اما صادرات، واردات و سرمايه گذاري ها در ايران خلاف آن را نشان مي دهد.

غضنفري مبادلات تجاري ايران با هنگ كنگ را سالانه به طور مستقيم 400 ميليون دلار و از طريق امارات عربي متحده يك ميليارد دلار اعلام كرد و گفت: موافقنامه هاي استاندارد، تشكيل شركت ها و صندوق هاي مشترك و پيوستن هنگ كنگ به راهگذر شمال - جنوب مي تواند مبادلات را افزايش دهد.

وي در خصوص توان فني و مهندسي كشورمان نيز اضافه كرد: شركت هاي ايراني 233 طرح در 33 كشور اجرا كرده اند.

غضنفري تنوع بخش كشاورزي ايران را در رده چهارم جهان دانست و گفت: شركت هاي ايراني آمادگي دارند در صنايع تبديلي و غذايي با شركت هاي هنگ كنگي همكاري كنند.

رئيس اتاق مشترك ايران و چين نيز در اين همايش با بيان اينكه بايد موانع و مشكلات بانكي براي تجارت برطرف شود، گفت: از چهار سال قبل كه تحريم ها بر ضد ايران اغاز شد مبادلات تجاري ايران و امريكا از 50 ميليون دلار به يك ميليارد دلار رسيده است.

وي در ادامه افزود: كساني كه براي ايران مانع تراشي مي كنند بلافاصله سهم تجاري خود را افزايش مي دهند كه نشان مي دهد مزيت سرمايه گذاري در كشور ما غير قابل چشم پوشي است.

انتهاي پيام//
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن