تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820892982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار طرح راهسازي در گلستان به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: چهار طرح راهسازي در گلستان به بهره برداري مي رسد
گرگان - خبرگزاري مهر: مديركل راه و ترابري گلستان گفت: چهار پروژه راهسازي با اعتبار ملي 30 ميليارد و 700 ميليون ريال براي ايمن سازي راه هاي استان در حال اجراست كه تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسند.

محمدتقي جوان شورابي در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان، پيشرفت فيزيكي اين طرحها را 50 درصد اعلام كرد و افزود: اين پروژه ها شامل مرحله اول روكش آسفالت محور مينودشت - تنگراه به طول 25 كيلومتر، روكش آسفالت آزادشهر - گنبد به طول 10 كيلومتر و احداث رمپ (ورودي - خروجي) و تعريض پيچ خطرناك روستاي فارسيان محور آزادشهر - خوش ييلاق است.

وي تعريض و ترانشه برداري (كوه بري) در محور آزادشهر - خوش ييلاق را از ديگر پروژه هايي دانست كه به منظور ايمن سازي راه هاي استان در حال اجرا است.

به گفته شورابي همچين 24 پروژه ملي ديگر نيز با اعتبار 130 ميليارد ريال در سطح راه هاي استان در دست اجرا است كه شامل آسفالت، بهسازي و رفع نقاط پر حادثه است.

مديركل راه و ترابري گلستان همچنين از بهره برداري سه پل عابر پياده همزمان با هفته حمل و نقل و راهداري در استان خبر داد.

وي يادآور شد: هدف از نصب اين پلها، برقراري ايمني در محورهاي مواصلاتي استان به خصوص براي عابرين پياده روستاهاي مجاور بزرگراه هاي استان است.

وي عنوان كرد: اين پلها با اعتبار يك ميليارد و 600 ميليون ريال و در سه راهي هاي "يساقي و سرخنكلاته" و روستاي "قره قاچ" در بزرگراه نوكنده - آزادشهر نصب شده است.

شورابي افزود: اين اداره كل در نظر دارد تا پايان سال مالي امسال، 12 پل عابر پياده ديگر را در بزرگراه هاي استان و در محل تردد روستاييان با اعتبار هفت ميليارد و 200 ميليون ريال نصب كند.

وي اضافه كرد: تاكنون 34 پل عابر پياده در سطح راه هاي استان نصب شده است.

استان گلستان بيش از پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن