تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش قيمت سيم كارت دولتي تا كجا ادامه دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: كاهش قيمت سيم كارت دولتي تا كجا ادامه دارد؟
خوشبختانه اين روزها ديگر براي داشتن سيم كارت تلفن همراه از صف طولاني براي نام نويسي و انتظار تا زمان دريافت سيم كارت و قرعه كشي و بازار سياه و فروش چند برابر سيم كارتها خبري نيست. حال با ورود اپراتورهاي مختلف، بازار سيم كارت به مرز اشباع شدن نزديك مي شود و اين اپراتورها هستند كه با راهكارهاي مختلف به دنبال جذب مشترك بيشتر مي روند و بحث كيفيت موضوع مورد توجه واقع شده است.
به گزارش ايسنا، قيمت سيم كارتها از حدود 10 سال پيش تاكنون روند نزولي را طي كرده و رقابتي شدن بازار با ورود اپراتور دوم و تاليا و فراهم شدن مقدمات ورود اپراتور سوم تلفن همراه باعث شده تا امروز سيم كارتهاي دايمي دولتي با قيمت 150 هزار تومان عرضه شوند.
اخيراً نيز مديرعامل شركت ارتباطات سيار از كاهش قيمت سيم كارت 0910 خبر داد و گفت: پس از ابلاغ قانون ماليات بر ارزش افزوده، بهاي فروش سيم كارت دائمي با كد 0910 از 150 هزار تومان به 123 هزار و 600 تومان كاهش يافت.
همچنين در سالهاي اخير و با توسعه شبكه و افزايش نياز به سيم كارت با وجود ورود اپراتور دوم، مخابرات به عرضه سيم كارت اعتباري با پيش شماره 0919 و سيم كارتهاي دايمي با كد 0910 هم اقدام كرد.
سيم كارتهاي اعتباري همراه اول در گذشته به مبلغ 34 هزار تومان شامل 24 هزار تومان مبلغ خود سيم كارت و 10 هزار تومان شارژ اوليه آن بود كه قيمت اين سيم كارتها از روز عيد غدير تا 12 بهمن ماه به 12 هزار تومان تقليل مي يابد كه 10 هزار تومان قيمت خود سيم كارت و دو هزار تومان شارژ اوليه آن است.
در هر حال، با وجود كاهش قيمت سيم كارت دولتي، وديعه هاي قبلي دارندگان سيم كارت دولتي كه بيش از 150 هزار تومان بوده، همچنان در اختيار اين شركت قرار دارد و تكليف آن هنوز مشخص نشده است. همچنين طي شدن مقدمات براي برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه، اين سؤال را در ذهن مشتركان ايجاد كرده كه با ورود اين اپراتور و افزايش رقابت ميان اپراتورها، قيمت سيم كارت تا كجا كاهش خواهد يافت؟
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن