تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816446085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيومرث هاشمي: اجراي طرح خصوصي‌سازي در ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كيومرث هاشمي: اجراي طرح خصوصي‌سازي در ورزش
كيومرث هاشمي گفت: خصوصي سازي در فوتبال و ورزش ايران بحث درست و به جايي است اما بايد شرايط براي خصوصي سازي فوتبال فراهم شود زيرا چه بسا در صورت مهيا نشدن شرايط آسيبي جدي در اين بخش ببينيم.
كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني و رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني از حركت اين سازمان به سمت اجراي طرح خصوصي در ورزش خبر داد و گفت: خصوصي سازي در فوتبال و ورزش ايران بحث درست و به جايي است اما بايد شرايط براي خصوصي سازي فوتبال فراهم شود زيرا چه بسا در صورت مهيا نشدن شرايط آسيبي جدي در اين بخش ببينيم.
معاون سازمان تربيت بدني و رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني در حاشيه بازديد از اردوي تيم هاي ملي ژيمناستيك در محل سالن شهيد آذرپي به خبرنگاران گفت: طبق برنامه از پيش تعيين شده از اردوها و تجهيزات رشته ژيمناستيك بازديدي داشتيم كه طي آن توصيه هايي را براي توسعه اين رشته ارائه شد.
كيومرث هاشمي «از دوسال پيش تاكنون اختلاف نظرهاي بسياري مبني براي متعلق بودن برنامه هاي ايروبيك به فدراسيون ژيمناستيك يا آمادگي جسماني مطرح و همچنان اين مسئله ادامه دارد».
هاشمي در پاسخ به اين سوال خبرنگاران كه چرا اختلافات اين دو فدراسيون در چند ماهه گذشته به اوج خود رسيده است و آيا سازمان براي اين مسئله راه كاري دارد يا خير؟ ، گفت: اين مسئله از بازيهاي آسيايي ماكائو مطرح شده است و در آن زمان رشته ايروبيك به فدراسيون ژيمناستيك محول شد. براي حل اين مسئله بزودي جلسه اي را با حضور مسئولين فدراسيون آمادگي جسماني و ژيمناستيك برگزار خواهيم كرد تا چنانچه اختلاف نظر يا سليقه اي در بحث پيگيري برنامه هاي ايروبيك وجود دارد حل شود.
وي در خصوص احتمال سپرده شدن رشته ايروبيك به فدراسيون ژيمناستيك گفت: واگذاري قطعي اين رشته به فدراسيون ژيمناستيك بايد بررسي شود.
معاون سازمان تربيت بدني با تاكيد بر اينكه بحث لغو اعزام ملي پوشان ايروبيك از سوي فدراسيون آمادگي جسماني هيچ ربطي به جريانات بوجود آمده ندارد افزود: ما به جهت انجام ندادن كارهاي موازي هرچه زودتر اين جلسه را تشكيل و با اتخاذ يك تصميم درست به اين مشكل خاتمه مي دهيم.
«بحث اختلاف نظر سازمان تربيت بدني و سازمان بازرسي كشور به كجا رسيده است و آيا با رفع اين اختلافات شاهد برگزاري مجامع فدراسيون ها تا پايان سال خواهيم بود؟»
كيومرث هاشمي در اين باره گفت: اين اختلاف در حقيقت يك ديدگاه متفاوت بين اين دو سازمان بوده است و موضوعي نيست كه برخي اين اختلاف سليقه را به عنوان يك مشكل مطرح و به آن دامن مي زنند.
وي با بيان اينكه بحث هاي بوجود آمده ميان اين دو سازمان در بخش حقوقي در حال پيگيري است افزود: قطعا انتخابات فدراسيون هايي كه به تعويق افتاده است به موقع و طبق برنامه برگزار خواهد شد و اين احتمال وجود دارد كه تا پايان سال شاهد برگزاري مجمع انتخابات چند فدراسيون باشيم. به هرحال بحث دو شغله ها در ورزش كشور هميشه مطرح بوده است و سازمان بازرسي نيز نظر مساعدي را براي حل مشكلات داشته اند.
«بازي تداركاتي تيم فوتبال منتخب ايالت باسك و تيم ملي ايران براي سومين بار لغو شد تا زمزمه هايي از احتمال شكايت ايران به فيفا مطرح شود».
معاون سازمان تربيت بدني پيگيري اين مسئله را از وظايف فدراسيون فوتبال دانست و گفت: اين تيم بنا به قراردادي كه داشته است موظف به برگزاري اين بازي دوستانه بود و طبق قوانين مربوط به فيفا موظف به پاسخگويي و پرداخت غرامت لازم خواهد بود.
«به دنبال كناره گيري حسين هدايتي از هيئت مديره باشگاه پرسپوليس زمزمه هايي از حضور سعيدلو در هيئت مديره اين باشگاه به گوش مي رسد».
كيومرث هاشمي با تاكيد بر اينكه هنوز هيچ استعفايي از سوي هدايتي به سازمان تربيت بدني نرسيده است و تنها اين مسئله به طور رسانه اي اعلام شده است خاطرنشان كرد: اعتقاد دارم افرادي كه مسئوليتي را قبول مي كنند و به فوتبال و باشگاه خود عشق و علاقه دارند نبايد اگر اختلاف نظر يا سليقه اي باعث دلسردي آنها شود ، كناره گيري كنند بلكه بايد كار خود را ادامه دهند. در مورد حضور آقاي سعيدلو نيز بنده اطلاعي ندارم.
«در پي تاكيد كنفدراسيون فوتبال آسيا مبني بر خصوصي سازي تيم هاي فوتبال حاضر در مسابقات ليگ قهرمانان اين قاره اين احتمال وجود دارد كه اگر اين امر در تيم هاي فوتبال ايران محقق نشود تيم هاي باشگاهي ايران به دسته AFC كاپ سقوط خواهند كنند».
هاشمي با بيان اينكه مسئله سقوط تيم هاي باشگاهي ايران به دسته يك آسيا از سوي رئيس فدراسيون فوتبال ايران تكذيب شده است افزود: خصوصي سازي در فوتبال و ورزش ايران بحث درست و به جايي است اما بايد شرايط براي خصوصي سازي فوتبال فراهم شود زيرا چه بسا در صورت مهيا نشدن شرايط آسيبي جدي دراين بخش ببينيم.
وي تصريح كرد: خصوصي سازي نياز به شرايطي دارد ، در آمد و هزينه باشگاه ها بايد باهم همخواني داشته باشد. حق پخش تلويزيوني و كپي رايت نيز از مسائلي است كه هنوز وضعيت مشخصي ندارند. به هر حال سياست سازمان تربيت بدني حركت به سمت خصوصي سازي است اما محقق شدن اين مسئله نياز به زمان و اجراي برنامه هاي ميان مدت دارد.
«از حدود يك ماه پيش تاكنون هيچ گونه نمونه گيري از سوي فدراسيون فوتبال جهت كنترل دوپينگ بازيكنان اين رشته انجام نگرفته است. اين در حالي است كه ستاد ملي مبارزه با دوپينگ تمام مسئوليت هاي مربوط به كنترل دوپينگ فوتبال را به فدراسيون فوتبال واگذار كرده است».
معاون سازمان تربيت بدني تصريح كرد: طي دو ماه گذشته تنها از رشته فوتبال نمونه گيري صورت نگرفته است كه شخصا اين مسئله را پيگيري و بزودي برنامه هايي را براي كنترل دوپينگ در فوتبال به اجرا در مي آوريم.
وي در خصوص نامشخص بودن وضعيت سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ بعد از كناره گيري دكتر طاهري نيز خاطر نشان كرد: در حال حاضر خود من به عنوان سخنگوي ستاد مبارزه با دوپينگ پاسخگوي سوالات خواهم بود و دكتر طاهري نيز به همان شكل قبل كارشان را ادامه مي دهند و تنها به عنوان سخنگو معرفي نشده اند.
هاشمي با اشاره به اينكه برخي از تست هاي ورزشكاران در دو ماه گذشته مثبت بوده است ، افزود: بزودي شوراي صدور راي تشكيل جلسه خواهد داد و حكم محروميت هاي ورزشكاران را اعلام خواهد كرد. تست هايي كه در اين مدت نيز گرفته شده است پاسخ آنها قطعا اعلام خواهد شد.
«در حاليكه شعار سازمان تربيت بدني صعود از پله ششم به پله چهارم آسيا در بازيهاي سال 2010 گوانگجو است برنامه هاي اين سازمان براي تحقق اين شعار به چه شكلي دنبال مي شود؟»
معاون سازمان تربيت بدني افزود: برنامه هايي براي تحقق اين شعار از سوي فدراسيون ها در حال اجراست و در همين راستا نيز از هفته آينده نشست هايي با حضور مسئولين ورزشي كشور و كميته ملي المپيك براي بررسي برنامه تيم هاي ملي در بازيهاي آسيايي گوانگجو برگزار مي شود.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن