تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داور اسرائيلي فوتبال، رهبر مافياي مواد مخدر از آب درآمدسوء استفاده صهيونيستها از ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: داور اسرائيلي فوتبال، رهبر مافياي مواد مخدر از آب درآمدسوء استفاده صهيونيستها از ورزش


گروه ورزشي - پليس مبارزه با مواد مخدر پرو، از يك داور بين المللي فوتبال با مليت اسرائيلي مقادير زيادي مواد مخدر كشف كرد تا مشخص شود رژيم صهيونيستي جهت استفاده از مواد مخدر براي سلطه نرم بر جهان ، حتي از پوشش ورزش نيز نمي‌گذرد.
صهيونيسم بين الملل كه سلطه نرم بر جهان را از اهداف اصلي خود قرار داده است در كنار در اختيار گرفتن بنگاههاي اقتصادي و سرمايه داري جهان ، گزينه اشاعه فساد در جهان را نيزدر دستور كار قرار داده است.اسناد افشا شده نشان مي‌دهد كه صهيونيست‌ها در كنار استفاده از تجارت اسلحه و ايجاد جنگ در جهان با ايجاد شبكه‌هاي گسترده مافياي قاچاق انسان براي برده داري و ايجاد و گرداندن مراكز فساد و نيز تشكيل مافياي گسترده مواد مخدر براي سلطه بر جهان به قيمت نابود سازي بشريت فعاليت مي‌كنند.
در اين ميان آنها حتي ورزش را نيز به پوششي براي اين طرح‌ها مبدل كرده اند چنانكه بسياري از ورزشكاران بويژه ورزشكاران زن در اروپا و آمريكا از سوء استفاده مافياي جهاني كه تحت سلطه صهيونيسم بين الملل است در امان نيستند.
‌ سوء استفاده صهيونيست‌ها از ورزش و ورزشكاران به همين جا ختم نمي‌شود چرا كه صهيونيست‌ها از پوشش ورزش براي اجراي اهدافي چون انتقال مواد مخدر به سراسر جهان استفاده مي‌كنند.در اين زمينه هفته نامه العراب در گزارشي آورده ، موشه غرابلي داور مطرح اسرائيلي فوتبال طي روزهاي اخير به عنوان يكي از رهبران مافياي بين‌المللي قاچاق مواد مخدر به كشورهاي خاورميانه و آفريقايي مورد توجه رسانه‌هاي عربي قرار گرفت كه البته اين مسئله با سانسور خبري رسانه‌هاي صهيونيست همراه شد.
اين هفته نامه در ادامه دامنه فعاليت اين داور اسرائيلي آورده است: غرابلي علا‌وه بر قاچاق مواد مخدر به اردن و دولت‌هاي آفريقايي، اين مافيا را از حيفا تا سواحل مديترانه نيز رهبري مي‌كند.ماهيت غرابلي زماني مشخص شد كه محموله‌اي بزرگ از مواد مخدر توسط پليس پرو كشف و پس از پيگيري‌ها معلوم شد صاحب اين اموال كسي جز غرابلي نيست و همين امر باعث شد، براي دستگيري وي برنامه‌ريزي مفصلي صورت پذيرد اما اين داور قاچاقچي به همراه يك اسرائيلي ديگر كه قرار بود 20 نوامبر به جرم قاچاق 550 كيلوگرم كوكائين به اردن دستگير شوند، از مهلكه جان سالم به در بردند.
بر اساس اين گزارش، محموله مذكور جزئي از يك محموله يك و نيم تني كوكائين بوده كه پليس پرو پس از بررسي محتويات بار دو شركت قطعات مستعمل كه از چين وارد و قرار بود پس از تعمير و نوسازي به اردن صادر نمايند، موفق به كشف آن شد.اگرچه پرو خود از كشورهاي اصلي توليد و قاچاق مواد مخدر در آمريكاي لا‌تين است، ولي اين موضوع نشان مي‌دهد كه رژيم صهيونيستي بعنوان هدايت كننده و توزيع كننده اصلي اين مواد در سراسر جهان و بويژه كشورهاي اسلا‌مي‌است.
گزارش‌هاي منتشره نشان مي‌دهد كه مافياي مواد مخدر صهيونيست‌ها در بسياري از كشورهاي آمريكاي لا‌تين از جمله مكزيك نيز فعال مي‌باشند.امروز مواد مخدر در كنار مراكز فساد به ابزاري مهم براي وابسته ساختن جهان به صهيونيسم بين الملل مبدل شده است.پيش از اين نيز برخي اخبار منتشره حاكي از آن بود كه رژيم صهيونيستي براي مقابله با مردم فلسطين و ساير كشورهاي خاورميانه به طور محرمانه اقدام به حمايت از شبكه‌هاي قاچاق مواد مخدر و مافياي دارو براي توزيع انواع و اقسام اين مواد تلا‌ش مي‌كند و به نظر مي‌رسد براي دستيابي به اين هدف از هر وسيله اي بهره گرفته كه استفاده از چهره‌هاي ورزشي نيز به عنوان يكي از كارآمدترين روش‌ها براي صدور مواد مخدر با ابعاد وسيع، از شمول اين اقدام مستثني نشده است تا عرصه ورزش نيز به اين مسائل آلوده شود.
فدراسيون بين المللي فوتبال FIFA هيچ موضع‌گيري برابر اين اقدام غيرقانوني و تكان‌دهنده داور بين‌المللي فوتبال انجام نداده و رسانه‌هاي بزرگ خبري نيز از پوشش شرح فعاليت‌هاي اين قاچاقچي خودداري كرده‌اند اما به نظر مي‌رسد اين اقدام و برخي حركات مشابه، باعث افزيش سخت‌گيري نسبت به ورود و خروج تيم‌ها و اشخاص ورزشي به كشورها شود كه قطعاً مشكلا‌ت فراواني را با خود به همراه خواهد آورد.
براساس برآوردهاي صورت پذيرفته، ارزش تقريبي اين ميزان كوكائين 500 ميليون دلا‌ر مي‌باشد كه از حجم بالا‌ي سرمايه‌گذاري صهيونيست‌ها براي تخريب نرم، جوامع اسلا‌مي حكايت دارد.اين اقدامات صرفا در قبال كشورهاي اسلا‌مي اجرا نمي‌شود بلكه در ابعاد گسترده و در سراسر جهان است چنانكه روزنامه صهيونيستي جروزالم‌پست چندي پيش در گزارشي از حكم اعدام دو اسرائيلي در تايلند به دليل قاچاق مواد مخدر خبر داد. آنها به اتهام حمل 23 هزار قرص روان گردان دستگير و مجرم شناخته شدند و بر اساس اعلا‌م پليس تايلند اين مواد مخدر قرار بود به ايتاليا و آمريكا قاچاق شوند.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 348]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن