تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817191852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم رشت در حاشيه مراسم يكصدمين سال تاسيس بلديه و انجمن شهر رشت: سيستم ريلينگ براي حل معضلات ترافيكي شهر اجرا خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مردم رشت در حاشيه مراسم يكصدمين سال تاسيس بلديه و انجمن شهر رشت: سيستم ريلينگ براي حل معضلات ترافيكي شهر اجرا خواهد شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

نماينده مردم رشت در حاشيه جشن يكصدمين سال تاسيس شهرداري اين شهر خبر داد: سيستم ريلينگ براي حل معضلات ترافيكي شهر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) جشن يكصدمين سال تاسيس بلديه و انجمن شهر رشت (شهرداري) همزمان با عيد سعيد غدير خم در پايان سومين همايش پياده روي خانوادگي در سالن يادگار امام رشت با اجراي برنامه‌هاي متنوع برگزار شد.

در حاشيه اين مراسم دكتر تاميني، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، منطقه خزر از اجرايي شدن سيستم ريلينگ در شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: تمام نمايندگان مردم رشت تلاش خود را براي اجرايي شدن سيستم ريلينگ در شهر براي حل شدن مشكلات و معضلات عديده ترافيك در اين شهر خواهند كرد و قرار است اين سيستم به سمت شهر انزلي نيز كشيده شود.

در اين مراسم محمدرضا قاسمي، رييس شوراي شهر رشت با تبريك عيد سعيد غدير خم در جمع مردم و مسوولين در سالن يادگار امام اظهار داشت: نمايشگاه دستاوردها و توانمندي‌‏هاي شهرداري و سازمان‏هاي تابعه به همراه نمايشگاه ويژه‌‏ي تمبر و اسناد تاريخي رشت در پارك قدس (باغ محتشم) صبح جمعه به مدت يك هفته افتتاح شده و در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.

قاسمي از بهره‏ برداري و آغاز عمليات ‌٣٠ پروژه‌‏ي شهرداري به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي در صبح روز يك‏شنبه خبر داد و خاطرنشان ‏كرد: اين پروژه‌‏ها از ساعت ‌٩ صبح با حضور مسوولين ارشد استان به طور همزمان افتتاح مي‌شوند.

قاسمي با اشاره به ديگر برنامه‌‏هاي دومين روز جشنواره‌‏ي "نم ‏نم وارش"، برگزاري نخستين نشست تخصصي با عنوان "رشت، گذشته، حال، آينده" در مجتمع فرهنگي - هنري خاتم الانبيا، رونمايي از تنديس حاج ميرزا خليل رفيع نخستين شهردار رشت، ميثاق با شهدا، اجراي نمايش خياباني در خيابان‌هاي زرجوب و پاسداران (پل عراق) از برنامه‌هاي روز پنجشنبه خواند.

رييس شوراي اسلامي شهر رشت اظهار داشت: براي آخرين روز جشنواره مسابقات ورزشي بومي – محلي در نظر گرفته شده كه با مسابقه‌‏ي لوتكاراني در تالاب عينك (بوستان دانشجو) و لافند بازي در همين پارك آغاز شده و با برگزاري مانور توانمندي شهرداري با هدف اعلام آمادگي اين مجموعه در مقابله با حوادث غيرمترقبه در ميدان مصلي ادامه مي‏ يابد.

در ادامه محمد حسن عاقل منش، رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر رشت در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار داشت: در يكصد سال پيش حاج ميرزا خليل به عنوان اولين شهردار رشت منصوب شد و اكنون پس از گذشت صد سال طي سه روز همزمان با عيد غدير، جشنواره كلانشهر شدن، صد سالگي شهرداري رشت و در راستاي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي گيريم.

وي افزود: پس از گذشت يكصد سال از تاريخ شهرداري ساختمان جديد آن توسط مهندسين طراحي گرديد كه پس از انتخاب طرح برگزيده، در چند روز آينده كلنگ زني آن در ميدان گيل در زميني به مساحت بيش از ‌٥ هكتار زده خواهد شد تا با احداث شهرداري در محل جديد از بار ترافيكي ميدان شهداي ذهاب (شهرداري) كاسته و مراجعات مردم آسان تر صورت گيرد.

عاقل منش تصريح كرد: اميدواريم با كلانشهر شدن رشت و مشاركت بيشتر مردم در پرداخت عوارض بتوانيم با اعتماد سازي و نهادينه كردن اين فرهنگ در بهبود فضاي شهر تلاش كنيم. وي گفت: در نمايشگاه بزرگ توانمندي‌هاي شهر رشت كه صبح جمعه به بهره برداري مي‌رسد مجموعه تمبر آقاي اشراقي از نماي قديم شهر رشت در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

در ادامه حسن خواه درخصوص كلانشهر شدن شهر رشت متذكر شد: پروژه‌هاي بزرگ و كوچك شهرداري با عوارضي كه توسط مردم شهر رشت پرداخت ‌شد، احداث گرديد.

وي ادامه داد: به همين جهت با توجه به ارائه خدماتي كه از سوي شهرداري به جمعيتي دو برابر شهر رشت اختصاص داده مي‌شد براي اينكه شهروندان شهر رشت بتوانند از امكانات بيشتري استفاده نمايند سعي شد تا رشت به كلانشهر تبديل شود.

عضو شوراي شهر رشت به حل معضل ترافيك شهر در آينده و افزايش سرانه فضاي سبز با استفاده از حاشيه رودخانه‌ها اشاره و تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم با پايان پروژه‌هاي بانك جهاني، فاضلاب‌هاي سنتي شهر را به سمت تصفيه خانه صنعتي گيلان هدايت كنيم تا رودخانه‌هاي پاكيزه داشته باشيم.

حجت‌السلام والمسلمين حسن خواه گفت: با ايجاد فضاي مناسب براي رودخانه ها و هدايت فاضلاب شهري ساخت و سازهاي بيشتر و گسترده اي در شهر صورت خواهد گرفت.

حسين محمدي، آشپز كيك ‌٥/١ تني قنادي حبه نبات رشت نيز به خبرنگار ايسنا گفت: براي پخت اين كيك ‌١١ آشپز به مدت ‌٢٥ ساعت با ‌٢٥٠ كيلوگرم شكر، ‌٧٠ كارتن تخم مرغ و ... با اعتباري بالغ بر ‌٨ ميليون تومان به مناسبت يكصدمين سالگرد تاسيس شهرداري، نمادي از عمارت شهرداري اين شهر را طراحي كرديم.

وي درخصوص تجربه‌هاي گذشته قنادي در ارائه چنين مواردي خاطرنشان كرد: در سال ‌٧٤ كيكي با نمايي از مرقد امام حسين(ع) با وزن ‌٧٠٠ كيلو را با آرم دانشكده علوم پزشكي تهران و همچنين در سال ‌٨١ كيك ‌٢٧٠ كيلويي براي نيروي دريايي را طبخ كرده بوديم.

يادآور مي‌شود پس از رونمايي كيك ‌٥/١ تني با نماي شهرداري رشت، اين كيك بين حاضرين در سالن يادگار امام توزيع شد.

در پايان جشن‌هاي سه روزه شهر رشت كنسرت محلي توسط اساتيد موسيقي گيلان فريدون پوررضا، ناصر مسعودي و محمد عذرخواه طي سه شب در سالن ورزشي كارگران (ولكس) برگزار شد.

انتهاي پيام
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن