تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

75 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي در مازندران ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 75 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي در مازندران ايجاد مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران گفت: مجوز ايجاد 75 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي صادر و اين واحدها به زودي در استان ايجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد صالحيان پنج شنبه شب در مراسم روز ملي حمل و نقل در هتل نويد ساري افزود: در حال حاضر 15 مجتمع رفاهي بين راهي در استان در حال ساخت است.

وي خاطر نشان كرد: وب كيوسك هاي رزرواسيون بليط در اماكن تجاري و مراكز شلوغ هفت شهر مازندران به زودي ايجاد مي شود.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران با اشاره به اينكه اين استان رتبه دوم كشور را در نوسازي ناوگان حمل و نقل استان كسب كرده است تصريح كرد: 904 دستگاه سواري جديد وارد ناوگان سواري راني استان شده است.

صالحيان با بيان اينكه آموزش هاي اخلاق حرفه اي و رانندگي ايمن به پنج هزار و چهارصد راننده استان آموزش داده شد يادآور شد: اين استان توانست در يكسال گذشته رتبه نخست را در كنترل سرعت كسب كند.

به گفته وي، مازندران در سال گذشته نيز توانست در ايجاد صداي راهبران رتبه دوم، تاسيس شركت هاي توانمند رتبه دوم و در كنترل اضافه تناژ رتبه چهارم كشور را كسب كند.

صالحيان با اشاره به اينكه در سه سال اخير اقدامات خوبي براي ايمن سازي مدارس حاشيه هاي جاده هاي استان صورت گرفته است اظهار داشت: متاسفانه مازندران رتبه چهارم كشور را از لحاظ تعداد دانش آموزان متوفي در مدارس حاشيه جاده ها در اين مدت به خود اختصاص داده است.

مسئول كانون انجمن هاي صنفي شركت هاي حمل و نقل كالاي مازندران نيز در اين همايش با اشاره به افزايش 15 درصدي صدور بارنامه ها از 61 هزار برگه در سال 86 به 761 هزار و 389 برگه در هشت ماهه نخست امسال اظهار داشت: سيستم ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر استان توانست در اين مدت نسبت به شناسائي مراكز فرار بار، راه اندازي برنامه هاي ويژه راديوي راهبران، سيماي راهبران، آموزش رانندگان و مديران شركت ها اقداماتي صورت دهد.

علي حامديان افزود: به روز رساني سيستم هاي صدور بارنامه و استفاده از كارت هوشمند، واگذاري بارنامه و معرفي از طريق اداره كل پايانه هاي استان به كانوان و خدمات رساني به انجمن هاي تحت پوشش بخشي ديگر از اقدامات اين كانون براي رفاه نسبي رانندگان بوده است.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن