تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست سازمان كار وامور اجتماعي كرمانشاه: پيگيريم تا سهميه استان از بنگاه‌هاي زودبازده افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرپرست سازمان كار وامور اجتماعي كرمانشاه: پيگيريم تا سهميه استان از بنگاه‌هاي زودبازده افزايش يابد
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: شهرستان‌ها

سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان كرمانشاه گفت: رايزني‌هايي با وزير كار و امور اجتماعي جهت افزايش سهميه سال جاري استان از تسهيلات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده صورت گرفته كه اميدواريم منجر به افزايش سهميه استان شود.

عبدالعلي يوسفي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كرمانشاه، سهميه امسال استان از تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده را 255 ميليارد و 100 ميليون تومان اعلام كرد و افزود: با توجه به استقبال استان، اين ميزان كافي نيست.

يوسفي ادامه داد: از زمان ابلاغ اين سهميه طي چندين جلسه كارشناسي 540 طرح و پروژه در بخش‌هاي صنعت، كشاورزي، خدمات، گردشگري، حمل ونقل، پزشكي و ... با مبلغ 200 ميليارد تومان و پيش‌بيني اشتغال 5000 نفر به بانك‌ها معرفي شده است.

وي افزود: پيگيريم تا از بهمن ماه انعقاد قرارداد اين طرح‌ها و پرداخت‌ها آغاز شود.

يوسفي ادامه داد: با وزير كار رايزني‌هايي انجام داده‌ايم و قرار است درصورت جذب اعتبارات موجود تا پايان سال، مبالغ جديدي در اختيار استان بگذارند.

وي اظهار كرد: با تجربه‌اي كه بدنه كارشناسي دستگاه‌ها و بانك‌ها پيدا كرده‌اند قادر به جذب هر ميزان اعتباري كه به استان تخصيص دهند، هستيم.

انتهاي پيام
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن