تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در ديدار خانواده شهدا و ايثارگران:ملت ايران سر سوزني از اهداف شهدا عقب نشيني نخواهد كردامروز دنياي سلطه در سراشيبي سقوط قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس جمهور در ديدار خانواده شهدا و ايثارگران:ملت ايران سر سوزني از اهداف شهدا عقب نشيني نخواهد كردامروز دنياي سلطه در سراشيبي سقوط قرار گرفته است
تهران- خبرگزاري كار ايران
رييس جمهور با اشاره به ايثارگري و جانفشاني شهدا در طول دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: فرزندان انقلاب و ملت بزرگ ايران تا آخر و با همه وجود در راه شهدا وآرمان‌‏هاي‌‏آن‌‏ها ايستاده‌‏اند و محال است تحت هيچ شرايطي سرسوزني از اهداف شهدا عقب نشيني كنند.
به‌‏گزارش"ايلنا" محمود احمدي نژادعصر روزگذشته در ديدار خانواده شهدا و ايثارگران خوزستان با بيان اينكه مكتب شهدا كه برخاسته از مكتب غديراست، امروزبه‌‏الگوي بسياري از ملت‌‏هاي آزاده تبديل شده است ،گفت : همگان بدانند كه ملت بزرگ ايران راه و آرمان هاي شهدا را با تبعيت از رهبري عزيز با قدرت ادامه خواهند داد.
رئيس جمهور با اشاره به مقاومت و جانفشاني‌‏هاي مردم خوزستان در زمان دفاع مقدس، خاطر نشان كرد : دشمنان و بدخواهان ملت ايران بدانند اگرروزگاري براي اين كشور و خوزستان نقشه‌‏ها كشيدند و اين استان و ديگر استان‌‏هاي كشور را مورد آماج موشك و بمباران قراردادند و جوانان عزيزآن را به خاك و خون كشيدند تا بتوانند ملت ايران را به زانو درآورند؛ امروز به علت ايستادگي و مقاومت شهدا و خانواده‌‏هاي‌‏آنها شاهد شكوفايي و عظمت ايران اسلامي هستيم.
وي افزود : نسل‌‏هاي جديدامروز به مراتب محكم‌‏تر، مصمم‌‏تر و با اراده‌‏تر از 30سال گذشته در برابر زياده‌‏خواهي‌‏هاي دشمنان ايستاده اند و اجازه نخواهند داد كه سلطه‌‏گران، سياست‌‏هاي تجاوزگرانه خود را در ايران و منطقه حاكم كنند.
رئيس جمهور تاكيدكرد: البته همه ما و خود آن‌‏ها مي‌‏دانند كه امروز به فضل خدا و ايستادگي و مقاومت ملت ايران و خانواده شهدا و ايثارگران و به لطف سوزدل فرزندان شهدا، امروز دنياي سلطه در سراشيبي سقوط قرار گرفته است.
احمدي نژاد خطاب به دشمنان ايران اسلامي‌‏گفت: شما امروز پايه‌‏هاي استقلال و حاكميت خود را از دست داده‌‏ايد و به خوبي مي‌‏دانيد كه تهديدات تو خالي شما هيچ‌‏گونه تاثيري در اراده ملت و دولت ايران نداشته و ندارد.
وي افزود: از نظر ملت ما شما قابل ترحم هستيد و امروز قادر نيستيد كه سرنوشت خود را تغيير دهيد و به فضل الهي سرنوشتي جز نابودي نداريد.
رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اعطاي نشان ملي ايثار به خانواده شهدا، اظهار داشت: ما به خاطر محدوديت هاي مختلف قادر نيستيم به طور همزمان از همه خانواده‌‏هاي شهدا تجليل كنيم، اما باصداي بلند و با افتخار اعلام مي‌‏كنم كه همه خانواده‌‏هاي شهدا و جانبازان اين كشور نمونه و ممتاز و برجسته هستند.
وي اضافه‌‏كرد: صميمانه از شجاعت و ايستادگي و مقاومت اين مردم عزيز به‌‏ويژه خانواده شهدا و ايثارگران تشكر مي‌‏كنم؛ چراكه خوزستان در دوران دفاع مقدس ستون فقرات ملت ايران بود و مي‌‏توان به جرات گفت اگر درآن زمان مجاهدت و ايستادگي و جانفشاني مردم اين ديار نبود، پيروزي بر دشمن به اين سادگي امكان‌‏پذير نبود.
احمدي نژاد همچنين با تبريك روز عيدغديرخم، گفت: غدير چشمه زلال جاري در طول تاريخ و عيدغدير بزرگترين حادثه تاريخ بشر است؛ چراكه اولين امام توسط رسول بزرگ اسلام در صحنه بسيار روشن و پرافتخار، دست امت را در دستان امام قرار داد.
رئيس جمهور با بيان اينكه روز غدير خم متعلق به همه بشريت و آفرينش است، ادامه داد: شهيدان ما پيوسته با غدير بودند چرا كه اگر كسي دل و جانش با عشق و راه امام گره نخورده باشد، محال است بتواند در راه خدا مجاهدت كند.
در پايان اين مراسم رييس جمهور به 24 نفر از پدران و مادران شهيدان كه دو يا سه فرزند خود را در دفاع از آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي فدا كرده‌‏اند نشان ملي ايثار اهدا كرد.
پايان پيام

كد خبر: 463594
 پنجشنبه 28 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن