تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816378699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/سفر دوم استاني هيات دولت به خوزستان/ وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: بسياري از كارهاي راكد در دولت نهم فعال شده و به ثمر رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /سفر دوم استاني هيات دولت به خوزستان/ وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: بسياري از كارهاي راكد در دولت نهم فعال شده و به ثمر رسيده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: شهرستان‌ها

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خداوند را سپاسگذاريم كه توفيق سفر و تشرف مجدد ما را به استان خون‌رنگ، مظلوم، ‌بلاكشيده و در عين حال سرافراز، مقاوم، زرخيز و پربركت خوزستان در آستانه عيد سعيد غديرخم فراهم كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌- منطقه خوزستان - محمدحسين صفارهرندي، كه در نشست شوراي اداري شهرستان شوشتر سخن مي‌گفت، در پاسخ به مشكلات مطرح شده اظهار داشت: در برآوردهايي كه براي ساخت پل شوشتر شده بود رقم پايين‌تري را در نظر گرفته بودند ولي در مقام عمل ديده شد كه ارقام بيشتري را مي‌طلبد. البته كار در مرحله سامان يافتن است، قطعاتي خريداري شده كه به سرعت نصب و براي ساخت پل اقدام مي‌شود.

وي ادامه داد: براي احداث راههاي روستايي در تمام استان‌ها تاكيد جدي صورت مي‌گيرد كه البته عمدتا شامل پروژه‌هاي استاني است ولي اگر ملي شد، در جلسه هيات دولت بررسي مي‌شود.

صفارهرندي اظهار كرد: ما در مصوبات سفرهاي استاني دولت يك بند ثابت داريم و آن كمك دولت به وزارت كشور براي تغذيه‌ شهرداري‌ها است كه براي اين استان هم در نظر گرفته مي‌شود. فصلي را هم براي تبديل بافت فرسوده شهرستانها به بافت نو داريم كه مساله خيابان‌بندي شوشتر را مي‌توان در آن جا مورد توجه قرار داد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اين كه افتخارات تاريخي بزرگ ما حقيقتي است كه وجود دارد، تصريح كرد: آن چيزي كه ما را نسبت به ديگران متمايز مي‌كند، تمدني است كه نسل امروزي براي بازسازي آن تكاپو مي‌كند.

او با اشاره به ذخاير بزرگ فرهنگي كشور و لزوم احيا و امروزي كردن آنها تصريح كرد: امروز در دنيا شخصيت‌دزدي رواج يافته است. شخصيت‌هاي بزرگ فرهنگي ما سرمايه‌هايي هستند كه همه كشورها در تلاش براي به دست آوردن آنها و نسبت دادن آنها به خود هستند. اين نگران كننده است.

وي در همين زمينه ادامه داد:‌ ما بايد قدردان سرمايه‌هاي خود باشيم. قدرداني يعني اين كه امروزمان را به اندازه آن شخصيت‌ها بسازيم. اعتبار شوشتر نيز به شخصيت‌هاي آن بوده است زيرا آنها توانستند زماني اين محل را به پايتخت واقعي استان تبديل كنند كه البته بعدها به دليل شرايط اقتصادي بعد از نفت تغيير مكان پيدا كرد. همين پشتوانه‌ها و آدم‌ها هستند كه نسل امروز ما را هم ساخته‌اند.

صفارهرندي توسعه منابع انساني را لازمه توسعه همه جانبه دانست و خطاب به مسؤولان شهرستان شوشتر گفت: بايد غيرت شوشتري را اشاعه و به فرزندان‌مان سرآمد بودن را آموزش داد. اجازه ندهيد كه به اين منطقه، محروم بگويند زيراكه اين شهرستان از فرهنگي غني برخوردار است و با همت همگاني مي‌توان آن را بالا برد و به سرمنزل و جايگاه واقعي‌اش رساند. اگر اين جا زماني مهد تمدن بوده، پشت آن همتي وجود داشته است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين با اشاره به تفاوت ميان نگرش اين دولت با برخي دولت‌هاي گذشته اظهار كرد: هنر دولت نهم اين بوده كه مي‌گويد ما آمده‌ايم تا چرخ انقلاب را دوباره به همان شتاب اوليه روزهاي نخست بازگردانيم. البته بايد از تمام دولت‌هايي كه در اين مدت خدمتگزاري كرده‌اند و هر كدام به نحوي براي سازندگي ايران كاري كرده‌اند سپاسگزاري كرد.

او اضافه كرد: بسياري از كارهاي راكد در دولت نهم فعال شده و به ثمر رسيده است. هر چند در بعضي از جاها آن طور كه مي‌بايست كار نشده اما آن را بايد به حساب آن گذاشت كه در آن جا دولت نهمي اقدام نشده است.

وي اظهار داشت: دولت نهم سوغات جديدي نياورده فقط آمده تا بگويد كه راه امام و انقلاب، راه درست است و آن گونه بايد عمل كرد. اين هنر رهبر بزرگ انقلاب بود كه با هدايت صحيح مسير در مسايل اجتماعي و سياسي ذهن مردم را به سمت آرمان‌هاي اوليه انقلاب سوق داد و در نتيجه تشكيل دولت نهم محقق شد.

وي با بيان اين كه استحقاق ملت ايران خط دهي به تمام ملت‌ها است، اظهار داشت: ما نمي‌خواهيم تنها راضي به ساخته شدن شهرهايمان باشيم. با اين اشتياقي كه در وجود مردم است، با اين ظرفيتي كه اعتقادات ما دارند و با اين بنيه‌اي كه در ايراني بودن و اسلامي بودن است حد ما به اندازه اين جغرافياي گربه ‌نشان نيست.

صفارهرندي گفت: يك انگشت كوچك شما موي دماغ اسرائيل شده و پدر آن را درآورده است و حمايت‌هاي شما به جايي رسيده كه خبرنگار عراقي در مقابل طاغوت زمان بلند مي‌شود و با قدرت به سمت او لنگه كفش پرتاب مي‌كند.

او افزود: وقتي رييس جمهور شما به كشوري با هفت هزار كيلومتر فاصله مي‌رود، مردم آن كشور همان احساساتي را ابراز مي‌كنند كه در سفرهاي استاني شاهد آن هستيم. اين ابراز احساسات به اين دليل است كه احمدي‌نژاد را نماينده تفكري مي‌دانند كه مي‌تواند به تمام جهانيان خط مشي بدهد.

وي در پايان تاكيد كرد: بايد آرمان خود را در دور دست‌ها قرار دهيم و اگر متناسب با آن همت روي صحنه بياييم و عمل كنيم، خداوند هم عنايتش را از ما دريغ نمي‌كند زيرا اراده خداوند بر اين تعلق گرفته كه ملت ايران را سرآمد ملت‌ها قرار دهد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 27 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن