تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// اصرار بر اكراه در حمايت از نامزدى خاتمي// فرار به جلو!// سريال آينه عبرت در تحكيم// ببين چقدر شوره كه...// جعل خبر مى كنيم، سانسور هم!// اعلام نظر كروبى هيچ اهميتى ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// اصرار بر اكراه در حمايت از نامزدى خاتمي// فرار به جلو!// سريال آينه عبرت در تحكيم// ببين چقدر شوره كه...// جعل خبر مى كنيم، سانسور هم!// اعلام نظر كروبى هيچ اهميتى ندارد
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (26 آذر)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

اصرار بر اكراه در حمايت از نامزدى خاتمي(خبر ويژه)

عضو مشترك حزب مشاركت و سازمان مجاهدين(انقلاب) ضمن تحقير چندباره خاتمي گفت: اگر فضاي انتخابات مناسب تر و آزادتر بود، افراد ديگري را به جاي خاتمي معرفي مي كرديم.

تاج زاده كه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج سخن مي گفت، مدعي شد اصرار بر خاتمي به خاطر فضاي نابرابر انتخاباتي است.

اين چندمين بار است كه شخص وي با تخطئه تلويحي خاتمي تصريح مي كند او نامزد مطلوب و ايده آل دو حزب ياد شده نيست

فرار به جلو!(خبر ويژه)

وزيرخارجه رژيم مصر در واكنش به اعتراض مردم و مقامات جمهوري اسلامي نسبت به همكاري دولت قاهره در نسل كشي غزه مدعي شد: ايران درصدد سلطه بر خاورميانه است.

احمد ابوالغيط در واكنش به سخنان مقامات ايراني از جمله آقاي هاشمي رفسنجاني كه گفته بود «برخي سران بي وجدان عرب در فاجعه غزه مقصرند» مدعي شد: ايراني ها در تلاشند تا ايدئولوژي خود را در منطقه گسترش دهند و از برخي از فلسطيني ها براي اهداف خود استفاده مي كنند.

گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه تنها مسير زميني است كه امكان رساندن غذا و دارو به يك ميليون و نيم شهروند بي پناه فلسطيني تحت محاصره از طريق آن وجود دارد و مصري ها براي تكميل حلقه محاصره 18 ماهه جلادان صهيونيستي عليه فلسطيني هاي بي پناه با آنها همكاري كرده و راه را بر امدادرساني به بيماران و كودكان بسته اند. معلوم نيست از كي امدادرساني به شهروندان بي گناه، به معني سلطه يك كشور بر كشور ديگر شده است و چرا براي اينكه ملت فلسطين بيش از پيش شيفته الگوي «مقاومت» و «پيروزي» اسلامي ايران نشوند، همين حضرات مصري به داد اين مردم بيگناه نمي رسند! و چرا جانشينان فراعنه مصر از سلطه طلبي صهيونيست هاي اشغالگر ابراز نگراني نمي كنند

سريال آينه عبرت در تحكيم(خبر ويژه)

عضو طيف افراطي نفوذي در دفتر تحكيم ارتباط با عناصر تندرويي نظير علي افشاري (همكار فعلي صداي آمريكا كه به سناي آمريكا هم سرويس مي دهد) را انكار كرد و گفت: ما هيچ مسئوليتي در قبال فعاليت امروزي اعضاي سابق خود نداريم.

«مهدي-ع» به سايت فرارو گفت: «دفتر تحكيم، يك جريان سيال دانشجويي است و در قبال عملكرد اعضاي سابق خود مسئوليتي ندارد»! وي مدعي استقلال تحكيم شد.

شايان ذكر است كه اگر علي افشاري، عضو حلقه اصلي تدارك تشنجات شبه دانشجويي و رفتارهاي لمپنيستي به نفع محافل آمريكايي بود و رسماً در خدمت صداي آمريكا درآمده، امروز هم برخي از عناصر همسو با وي نظير همين آقاي «ع» به طور مستمر به راديو فردا- ارگان رسمي سازمان سيا- سرويس مي دهند و همان رفتارهاي لمپنيستي را تكرار مي كنند كه نمونه اخير آن هماهنگي در تجمع غيرقانوني چند روز پيش در دانشگاه تهران بود.

ادعاي استقلال هم از آن جهت جالب توجه است كه عناصري از اين دست جلسات مستمري براي توجيه عملياتي شدن، با گروهك هايي نظير نهضت آزادي، جبهه ملي، برخي گروهك هاي چپگرا و حتي ادوار تحكيم (تحكيمي هاي افراطي سابق) برگزار مي كنند كه آخرين آنها، توجيه انتخاباتي با حضور شماري از عناصر گروهكي و ادواري بود.

با همه اينها ابراز برائت از عناصري نظير علي افشاري و اكبر باطبي و اكبر عطري كه روزي قهرمان جنبش دانشجويي معرفي مي شدند، عبرت آموز است.

ببين چقدر شوره كه...(خبر ويژه)

شور شدن آش «ترويج ابتذال اخلاقي» در فضاي اينترنت موجب شد سايت ضد انقلابي راديو زمانه كه خود از سايت هاي پيگير ترويج ابتذال است، اقدام قاضي مرتضوي در برخورد با رسانه هاي مروج سكس را درست تلقي كند.

اين سايت در مقاله اي به قلم يكي از ايرانيان مقيم هلند به رغم تخطئه فعاليت هاي سعيد مرتضوي دادستان تهران در حوزه مطبوعات نوشت: به خاطر مخالفت با او نبايد با همه حرف هايش چشم بسته مخالفت كرد و با حركت او براي مسدود كردن سايت هاي پورنوگرافي و تعقيب سريع عاملان آن به مخالفت پرداخت و دفاع از مافياي پورنوگرافي را نشان آزاديخواهي خود بدانيم.

نويسنده با اشاره به پيامدهاي زيانبار ترويج سكس در جامعه و چالش هايي نظير ايدز و... اضافه مي كند: در طول دو سال گذشته من تلاش نمودم كه روشنفكران، روزنامه نگاران و مددكاران اجتماعي را در داخل و خارج به دامي كه مافياي پرنوگرافي براي جوانان فارسي زبان پهن كرده، به كمك بطلبم. متأسفانه خيلي ها با اين تحليل كه حكومت، از اين مسأله سوء استفاده مي كند، تا با اين حربه آزادي محدود اينترنتي در ايران را محدودتر نمايد؛ از اين حركت استقبال نكردند و قربانيان را با اين تحليل، به امان خدا گذاشتند. تأكيد مي كنم كه خيلي از سايت هاي پورنوگرافي فارسي و هزاران وبلاگ پورنوگرافي با تبليغ رابطه جنسي با اقوام درجه يك، رابطه جنسي با كودكان، نوجوانان و جوانان باعث شده اند كه تمام نرم هاي جهاني را زير پا بگذارند و فضاي اينترنتي را براي جوانان و كودكاني كه در فضاي بسته ايران زندگي مي كنند، ناامن نمايند و در اين رابطه موجب نگراني خانواده ها شده اند.

وي با اشاره به اظهارات قاضي مرتضوي درباره تهيه و توزيع فيلم هاي مبتذل نوشت: اين حرف او درست است و همه ما در چند سال گذشته شاهد حركت اين سايت ها و وبلاگ ها بوده ايم كه با پخش فيلم هاي بعضي از بازيگران تلويزيون و سينما و هزاران انسان گمنام، جيب هاي خود را پر كرده اند.

حال كه سايت ها و وبلاگ هاي پورنوگرافي و داستان هاي سكسي ايراني و فارسي از خلأ ندانستن زبان فارسي شركت هاي اينترنتي استفاده مي كنند تا خط هاي قرمز جهاني را زير پا بگذارند، چه راهي غير از سازماندهي يك نيروي زبده دولتي مبارزه با اين جنايتكاران اجتماعي باقي مي ماند. در هلند كه من زندگي مي كنم يك گروه در وزارت كشور و پليس، شب و روز به شيوه هاي مختلف در تعقيب اين افراد هستند و در اين رابطه در سال تعداد زيادي از مردم هلند دستگير و روانه زندان و يا جريمه نقدي مي شوند و يا سايت و وبلاگ آن ها براي هميشه بسته مي شود. حال بايد ما خوشحال باشيم كه حكومت تلاش دارد اين افراد را زير نظر داشته باشد.

جعل خبر مى كنيم، سانسور هم!(خبر ويژه)

روزنامه زنجيره اي كارگزاران در راستاي اطلاع رساني شفاف به مخاطبان، بخشي از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان دانشگاه علم و صنعت را سانسور كرد!

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخشي از سخنان خود در جمع هزاران نفر از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران، با اشاره به افتخارات علمي و انقلابي دانشگاه علم و صنعت، تربيت نيروهاي صالح، برجسته و مفيد و حضور تاثيرگذار در عرصه هاي مختلف كشور را از ويژگي هاي اين دانشگاه خواندند و افزودند: «سردار بزرگ و جاويد نشان دفاع مقدس حاج احمد متوسليان و نيز رئيس جمهوري انقلابي، متعهد، كارآمد، فعال و شجاع كنوني از نمونه هاي بزرگ تربيت نيروهاي برجسته در دانشگاه علم و صنعت به شمار مي روند.»

اما روزنامه كارگزاران در دنياي آزاد اطلاعات تشخيص داد اين بخش از سخنان رهبر انقلاب را از مخاطبان خود دريغ كند. اين اقدام سؤال برانگيز از طرف ارگان مطبوعاتي حزب كارگزاران در حالي است كه اخيرا سخنگوي اين حزب هم در راستاي القاي اختلاف در ميان جبهه بزرگ اصولگرايان، مدعي شده بود سران حزب مؤتلفه اسلامي و جامعه روحانيت نسبت به عملكرد احمدي نژاد ابراز نگراني كرده و گفته اند كشور با سياست هاي رئيس جمهور قابل اداره كردن نيست. حزب مؤتلفه بلافاصله با اعتراض به جعل خبر از سوي مرعشي، مطلقا چنان ادعايي را تكذيب كرد.

اعلام نظر كروبى هيچ اهميتى ندارد(خبر ويژه)

عضو مركزيت كارگزاران در واكنش به اظهارات اخير كروبي درباره قطعي بودن نامزدي اش گفت: اظهارنظر كروبي هيچ اهميتي ندارد.

كروبي اخيراً با اشاره به سرآمدن موعد 20 آذر كه مورد توافق گروه هاي اصلاح طلب قرار گرفته اما نقض شده بود، گفت: ديگر حاضر نيستم از عرصه كنار بكشم و ديگر وارد گفت وگو با هيچ كس نخواهم شد. وي همچنين گفته بود خيلي از توهين و تخريب ها را به خاطر ايجاد وحدت در اصلاح طلبان تحمل كردم اما اكنون به اين نتيجه رسيده ام كه راهي جز اين (نامزدي مستقل) وجود ندارد.

در واكنش به اين سخنان، محمد عطريانفر گفت: اظهار نظركروبي در خصوص كانديداتوري قطعي در انتخابات بدون توجه به كانديدا شدن ديگر افراد هيچ اهميتي ندارد. وي در گفت وگو با «آريا» اضافه كرد: اعلام كانديداتوري كروبي ان شاءالله مبارك باشد.

وي با رد تشكيل شوراي حكميت شش گانه خاطرنشان كرد: شوراي حكميتي تشكيل نشده بود و فقط به صورت پيشنهاد و بررسي لزوم تشكيل آن چند جلسه اي افرادي از گروه هاي مختلف اصلاح طلب با هم مذاكره اي داشتند. لزوم تشكيل شوراي حكميت زماني است كه چند گزينه در عرض هم هستند ولي اگر يك چهره پا به عرصه انتخابات بگذارد و همه روي آن تفاهم كنند، ديگر نيازي به شوراي حكميت نيست

هرچه ما شليم، ايران مصمم است(خبر ويژه)

دويچه وله آلمان گفت: حقيقتاً ايران سرسخت تر از آن است كه با فشار اقتصادي بتوان وادار به چشم پوشي از فناوري هسته اي كرد.

اين رسانه آلماني به نقل از يكي از عناصر ضد انقلاب مقيم خارج گفت: در شرايط فعلي اقتصاد جهاني بعيد به نظر مي رسد صاحبان صنايع آلمان از محدود شدن رابطه تجاري با ايران استقبال كنند و به رغم تحريم ها، آمارهاي جديد حاكي از افزايش محسوس صادرات صنايع آلمان به ايران در سال جاري است. هم اكنون 0190 شركت آلماني درگير فعاليت هاي تجاري با ايران هستند و دولت هم در فشار بر اين شركت ها محدوديت دارد.

ضد انقلاب مذكور افزود: تجارت صنايع آلمان با ايران ادامه دارد و فقط راه ها عوض شده اند. ايراني ها هميشه توانسته اند تحريم ها را دور بزنند و نيازهاي خود را تامين كنند. ايراني ها سرسخت هستند و فشار اقتصادي كارايي چنداني ندارد به ويژه اين كه اقتصاد صادراتي آلمان با توجه به بحران مالي كنوني، به پول صادرات خود به كشورهاي نفت خيز نياز دارد و از اين بازارها صرف نظر نخواهد كرد
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن