تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اهداي جايزه روبان قرمز سازمان ملل به كانون همياران مثبت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اهداي جايزه روبان قرمز سازمان ملل به كانون همياران مثبت
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/09/25
جايزه روبان قرمز سازمان ملل امروز در مراسمي در دفتر اين سازمان در تهران به كانون همياران مثبت اهدا شد.
به گزارش خبرنگار ما ، كانون همياران مثبت در زمينه پيشگيري از شيوع عفونت ايدز فعاليت دارد.
اين كانون 79 مبتلا به ايدز را تحت پوشش دارد و از ارديبهشت سال گذشته شروع به فعاليت كرده است.
اين جايزه بين المللي به دليل فعاليت هاي موثر در زمينه مبارزه با شيوع ايدز نخستين بار به يك نهاد غير دولتي در ايران داده مي شود .
اين جايزه هر دو سال يك بار به 25 كشور اهدا مي شود كه امسال كانون همياران مثبت از ايران شاخص هاي دريافت اين جايزه را كسب كرده است.
در مراسم امروز كنوت اوستبي هماهنگ كننده مقيم سازمان ملل در جمهوري اسلامي ايران ، غلامرضا حيدري مشاور وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، عباس صداقت رييس اداره ايدز مركز مديريت بيماريهاي وزارت بهداشت ،كريستين سالازار رييس گروه موضوعي ايدز سازمان ملل متحد درايران و خانم مالاويكا رائو مدير هماهنگي مللي طرح صندوق جهاني و وحيد نوبهار مديرعامل كانون همياران مثبت حضور داشتند.
ايران يكي از 5 كشور برتر در زمينه مبارزه با ايدز شناخته شده است.
نوبهار مديرعامل كانون همياران مثبت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اين كانون در مشهد مستقر است و بيشترين فعاليت ان پيشگيري از شيوع ايدز در ميان نوجوانان و جوانان و حمايت از افرادي است كه با عفونت اچ آي وي مثبت و ايدز زندگي مي كنند.
وي افزود: استقرار نظام ارجاع ، حمايت از اشتغال مبتلايان به اچ اي وي مثبت و ايدز، ايجاد طرح هاي اشتغال زايي ، حمايت يابي از گروههاي مذهبي و حوزه هاي علميه از ديگر فعاليت هاي اين كانون است .
مديرعامل كانون همياران مثبت در سخنراني خود در اين نشست به گزارش كار و فعاليت هاي اين كانون اشاره كرد و گفت: برنامه ملي دوم ايدز كشور كه تا پايان سال 88 ادامه خواهد يافت ، مي تواند محور وفاق براي فعاليت سازمانهاي دولتي و غيردولتي و بين المللي در زمينه مبارزه با ايدز در كشور باشد.
وي افزود: اختصاص اين جايزه به كانون همياران مثبت از جمهوري اسلامي ايران نشانگر جامعيت برنامه ملي مبارزه با عفونت اچ اي وي مثبت و ايدز است .

شماره نوار
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن