تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802805624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: نحوه اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار


بر اساس برنامه کارگروه طرح تحول اقتصادی قرار بود مرکز آمار سالانه دو بار (اردیبهشت و آذر) سامانه خود را برای تغییرات خانوارها باز کند اما تقاضای زیاد و تغییرات مستمر خانوارها موجب شد این شیوه تغییر کند.
رییس مرکز آمار ایران در خصوص خانوارهایی که دارای فرزند شده‌اند یا ترکیب خانوارها در پی ازدواج یا دیگر علت‌ها تغییر کرده است ، اعلام کرد : اگر یارانه آن‌ها در نوبت پس از تغییر به آن‌ها پرداخت نشده است به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
عادل آذر گفت : بر اساس برنامه کارگروه طرح تحول اقتصادی قرار بود مرکز آمار سالانه دو بار (اردیبهشت و آذر) سامانه خود را برای  تغییرات خانوارها باز کند اما تقاضای زیاد و تغییرات مستمر خانوارها موجب شد این شیوه تغییر کند.
وی افزود : بر اساس طرح جدید ، توافقی با پلیس + ۱۰ امضا شد تا در طول سال سامانه برای ان‌ها باز باشد و بتوانند تغییرات خانوارها را اعمال کنند.
رییس مرکز آمار ایران گفت : اطلاعاتی مانند تولد یا فوت که سازمان ثبت احوال به مرکز آمار ایران ارائه می‌کند پس از راستی آزمایی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای انجام خودکار تغییرات و اصلاح اطلاعات خانوارها ارسال می‌شود.
وی افزود : با توافق انجام شده حدود هزار مرکز پلیس + ۱۰ در کشور آماده‌اند چنانچه تغییرات اطلاعات خانوارها به صورت خودکار اعمال نشد این مراکز بتوانند تغییراتی نظیر تولد ، تغییر سرپرست خانوار و ازدواج را اعمال کنند.
رییس مرکز آمار ایران درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی نوزادان اظهار داشت : اطلاعات نوزادان با دو روش از طریق ثبت احوال و مرکز آمار و دیگری از راه مراکز پلیس + ۱۰ به خانوارها اضافه می‌شود.

وی گفت : سرپرست خانوارها می‌توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و چنانچه نام فرزند آن‌ها در جمع خانوار درج نشده است ، آن را اضافه کنند.
عادل آذر در پاسخ به اینکه یارانه نقدی نوزادان چه مدت پس از تولد به حساب خانوارها واریز می‌شود ، افزود : معمولا باید یک دوره یا یک ماه پس از تولد یارانه نوزادان و نیز تغییر اطلاعات خانوارها اعمال شود و چنانچه این اتفاق نیفتاد ، سرپرست خانوار با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه خود و نوزاد و کد رهگیری با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ مبادرت به اصلاح اطلاعات خانوار کنند.
در این باره رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز اظهار داشت : شهروندان چنانچه پس از اعمال تغییرات در مراکز پلیس + ۱۰ نیز اطلاعات خانوارها اصلاح نشد در استان‌ها به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و در تهران به دبیرستان البرز واقع در تقاطع خیابان‌های انقلاب و حافظ مراجعه کنند.
مدیر یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ در تهران گفت : برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها و افزودن نام نوزاد به جمع یارانه به گیران خانوار ، علاوه بر الزامی بودن حضور سرپرست خانوار باید اصل شناسنامه و کارت ملی و شناسنامه نوزاد با کد رهگیری همراه مراجعان باشد تا تغییرات اعمال شود.
آقای بهمن یوسفی هزینه اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها را در دفاتر پلیس + ۱۰ دو هزار تومان اعلام کرد و افزود : چنانچه کد رهگیری خانوارها مفقود شده باشد ،در دفاتر پلیس + ۱۰ بدون آن نیز می‌توان تغییرات را اعمال کرد.
بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده سازمان ثبت احوال ایران از آغاز پرداخت یارانه نقدی به خانوارها (دی ۸۹ ) تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار شناسنامه برای نوزادان صادر شده است.

۶ مهر ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن