تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820193695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هديه 50ميليوني استقلال براي بازار مبل


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هديه 50ميليوني استقلال براي بازار مبل
استقلال برابر ابومسلم و در هفته هجدهم ليگ برتر در شرايطي با آرم بازار مبل ايران روي پيراهن خود وارد زمين شد كه براي اين موضوع هيچ پولي دريافت نكرد.

به نوشته گل، براساس قرارداد منعقد شده بين باشگاه استقلال و بازار مبل ايران تا پايان هفته هفدهم يعني نيم فصل بازي‌ها، در ازاي 500 ميليون آبي‌پوشان با آرم تجاري مبل فروشان به ميدان رفتند تا پس از بازي با پيام اين قرارداد از درجه اعتبار ساقط شود.

اما در مشهد و برابر سياه‌جامگان چون توليدي طرف قرارداد استقلال لباس‌هاي جديد و بدون آرم را به موقع آماده نكرده و تحويل نداده بود شاگردان قلعه‌نويي مجبور شدند با همان پيراهن‌هاي قديمي و آرم‌دار وارد ميدان شوند تا يك تبليغات مفت و مجاني را براي بازار مبل داشته باشند.

بازار مبل براي 10 بازي 500 ميليون تومان به استقلال پرداخت كرده بود كه به رقم 50 ميليون براي هر بازي مي‌رسيد. به اين ترتيب بايد بگوييم بازي با ابومسلم هديه 50 ميليون توماني استقلال و مديرانش براي اسپانسر موقت بود. اگر نخواهيم بگوييم اين موضوع در فوتبال حرفه‌اي بي‌سابقه است به جرات مي‌توان گفت كه بسيار نادر و انگشت شمار محسوب مي‌شود.

نكته ديگري كه پيرامون اسپانسر اين فصل آبي‌پوشان مي‌توان مطرح كرد بحث درآمدزايي آن است. در ابتداي فصل شركت‌هاي اسم و رسم داري چون LG براي يك فصل مبالغي بين يك ميليارد و نيم الي يك ميليارد و 750 پيشنهاد كرده بودند.

هيات مديره استقلال به دلايل مختلف از جمله پايين بودن رقم پيشنهادي و يا خارجي بودن، آنها را به تصويب و تاييد نرساند تا آبي‌پوشان شش مسابقه را بدون اسپانسر سپري كنند و رقمي حدود 300 ميليون را در همان ابتداي كار متضرر شوند.

در ادامه هم تا پايان هفته هفدهم آبي‌ها يك اسپانسر 500 ميليوني و البته موقت براي خود دست و پا كردند. اما در دو بازي ابتدايي دور برگشت يعني هفته‌هاي هجدهم و نوزدهم نيز مانند اول فصل خبري از اسپانسر نبود تا جمع بازي‌هاي بدون اسپانسر آبي‌ها به جمع هشت بازي برسد كه به قرار هر بازي 50 ميليون مي‌شود ضرر 400 ميليون توماني.

اگر در خوشبينانه‌ترين حالت براي 15 بازي آينده استقلال يك اسپانسر در نظر بگيريم كه براي هر مسابقه 50 ميليون به آبي‌ها مي‌دهد، مي‌شود 750 ميليون تومان كه با 500 ميليون قبل مي‌شود يك ميليارد و 250 ميليون تومان.

حالا اين رقم را با پيشنهادهاي اوايل فصل و سقف 2 الي 5/2 ميلياردي هيات مديره در اول فصل قياس كنيد تا با اختلافي بين 750 ميليون الي يك ميلياردي برسيد.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن