تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط دانشگاه آزاد اسلامي آشتيان: شماره جديد فصلنامه تخصصي جامعه شناسي منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: توسط دانشگاه آزاد اسلامي آشتيان: شماره جديد فصلنامه تخصصي جامعه شناسي منتشر شد


تهران ـ خبرگزاري ايسكانيوز: سومين شماره فصلنامه تخصصي جامعه شناسي با درجه علمي ـ پژوهشي توسط دانشگاه آزاد اسلامي واحد آشتيان منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين فصلنامه به مسائلي چون "بررسي تأثير اشتغال در فعاليت هاي روزمره بزهكارانه"، به قلم دكتر حسين ابوالحسن تنهايي و دكتر علي اصغر عباسي، "بررسي نقش عملكرد زنان در حفظ محيط زيست" به نوسيندگي عبدالعلي لهسايي زاده و طيبه محمد نيا، "بررسي تطبيقي انگيزه پيشرفت در طبقات اجتماعي " به قلم دكتر سيد محمد صادق مهدوي و فاطمه جعفري اشاره شده است.
در اين فصلنامه همچنين به بررسي جامعه شناختي "عوامل موثر بر بيگانگي از كار در ميان پرستاران شهر اراك با تلاش دكتر حسين آقا جاني و رها جوادي، "توصيف نظري جرائم و آسيب هاي شهري" به قلم دكتر رضا علي محسني، بررسي جامعه شناسي مفهوم سازي در رويكرد شهروندي به نويسندگي دكتر مصطفي نيكنامي و ياسمن مدانلو پرداخته شده است.
همچنين دكتر مهدي قديمي به موضوع "شكاف نسلي در بين دانش آموزان شهر زنجان" و دكتر وحيد فلاح به "بررسي رابطه پايگاه اجتماعي، اقتصادي خانواده و گرايش هاي ارثي نوجوانان" پرداخته اند.
سومين شماره فصلنامه تخصصي جامعه شناسي با امتياز علمي- پژوهشي با مدير مسئولي دكتر حسين ابوالحسن تنهايي و به سردبيري دكتر امير حسين آشفته تهراني در 180 صفحه از طرف دانشگاه آزاد اسلامي آشتيان با كيفيت عالي به چاپ رسيده است.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 750]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن