تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816530748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس جمهور؛عمليات اجرايي بزرگترين طرح آبرساني خوزستان آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور رئيس جمهور؛عمليات اجرايي بزرگترين طرح آبرساني خوزستان آغاز مي شود
اهواز - خبرگزاري مهر: استاندار خوزستان با اشاره به قريب الوقوع بودن سفر دوم هيئت دولت به استان خوزستان از افتتاح عمليات اجرايي بزرگترين طرح آبرساني استان توسط رئيس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، سيد محمد جعفر حجازي شامگاه گذشته در نشست خبري خود گفت: سفر دوم هيئت دولت به استان خوزستان كاملا كاري است و به غير از ديدار عمومي در شهرستان اهواز، رئيس جمهور در هيچكدام از شهرهاي ديگر ديدار عمومي نخواهند داشت و بيشتر زمان سفر مربوط به بررسي تخصصي مشكلات استان خواهد بود.

وي ادامه داد: مقدمات انجام سفر دوم هيئت دولت به استان فراهم شده و در چند روز اخير در نشست با برخي وزار و معاونين رئيس جمهور در قالب كارگروه هاي كشاورزي، صنعت و معدن، بهداشت و درمان و مسكن مصوبات پيشنهادي استان را بررسي و تجزيه و تحليل كرديم.

حجازي افزود: استانداري خوزستان بايد براي هر كارگروه 6 طرح براي تصويب آماده كند كه با جمع بندي مشكلات موجود در استان براي هر كارگروه 9 تصميم آماده شده است و اميدواريم هيئت دولت با صبر و حوصله به اين در خواست ها رسيدگي كند و وقت بيشتري را براي تصويب آنها قرار دهد ضمن اينكه براي بررسي دقيق تر اين طرح ها برخي نمايندگان مردم خوزستان در مجلس و اصناف نيز در كارگروه هاي شركت خواهند كرد.

وي تصريح كرد: روز هاي شنبه و يكشنبه هفته گذشته جلسات مختلفي با حضور 24 وزير و معاون رئيس جمهور برگزار كرديم كه تعدادي از موارد مورد نظر ما تصويب شد ولي در برخي موارد به تصميم نهايي شخص رئيس جمهور موكول شد كه در سفر هيئت دولت به خوزستان وي در اين خصوص تصميم گيري خواهد كرد.

استاندار خوزستان يكي از بزرگترين پروژهاي استان خوزستان كه در اين سفر عمليات اجرايي آن آغاز مي شود را طرح آبرساني به شهرهاي جنوبي خوزستان از پشت سدهاي اين استان معرفي كرد و گفت: براي اجراي اين طرح عظيم 1350 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده كه اين رقم با توجه به پرداخت بهره به سرمايه گذار آن احتمالا به بيش از اين رقم افزايش خواهد يافت.

حجازي ادامه داد: براي اجراي اين طرح كه داراي پنج خط انتقال آب است ابتدا 600 تا 800 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده ولي اكنون اين رقم با موافقت دولت به 1350 ميليارد تومان افزايش پيدا كرده است.

وي افزود: تا كنون سابقه نداشته در خوزستان چنين پروژه اي اجرا شود ضمن اينكه اجراي برخي ديگر از طرح هاي آبرساني به ساير شهرهاي ديگر مانند دزفول به قوت خود باقي خواهد بود.

استاندار خوزستان يكي از طرح هايي كه در اين سفر براي تصويب به هيئت دولت ارايه مي شود را ساخت راه آهن اهواز- ايذه - اصفهان عنوان كرد و توضيح داد: اجراي اين طرح كه به چند هزار ميليارد تومان اعتبار نياز دارد مي تواند كشور را در بخش بارگيري محموله هاي صادراتي و وارداتي متحول كند و بنادر استان خوزستان را در كوتاهترين مسافت ممكن به مركز كشور متصل كند.

مقام عالي دولت در استان خوزستان تعداد مصوبات هيئت دولت در سفر اول در استان را 1704 مصوبه عنوان كرد و اظهار داشت: از تعداد كل مصوبات، 615 مصوبه با اعتبار 293 ميليارد ريال به بهره برداري كامل رسيده اند، 710 مصوبه فعال و 379 مصوبه در مرحله مطالعات هستند.

حجازي با اشاره به كمك مالي قابل توجه دولت به شهرداري هاي استان گفت: خوزستان در بين ساير استانها بيشترين ميزان كمكها را در اين بخش به خود اختصاص داده و تاكنون بالغ بر 100 ميليارد تومان اعتبار به شهرداريهاي استان توزيع شده است.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن