تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816783076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات امامان جمعه استان درباره عظمت غدير، وحدت حوزه و دانشگاه و حوادث غزه


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: اظهارات امامان جمعه استان درباره عظمت غدير، وحدت حوزه و دانشگاه و حوادث غزه
حاتمي- امامان جمعه استان خراسان رضوي با اشاره به شرايط اسف بار مردم مظلوم نوار غزه و محاصره شديد آنان از سوي رژيم صهيونيستي، ضمن محكوم كردن سكوت مجامع بين المللي و سران عرب خواستار مشاركت مردم در رفع نيازمندي هاي ضروري آنان شدند. به گزارش خبرنگاران خراسان آنان با تبريك عيد سعيد غدير به تشريح ابعاد حادثه غدير خم و عظمت آن پرداختند. خطيبان جمعه استان با گرامي داشت ٢٧ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دكتر مفتح بر تقويت وحدت دو قشر فعال طلبه و دانشجو تاكيد كردند و لزوم پژوهش و به روز رساني علمي در اين مراكز را خواستار شدند. روز حمل ونقل، ولادت امام علي النقي(ع) و روز پژوهش از ديگر موضوعاتي بود كه در خطبه هاي نماز جمعه درباره آن ها مطالبي بيان شد.

غدير؛ شجره طيبه رسالت
سرخس- امام جمعه سرخس با تبريك ميلاد حضرت امام هادي(ع) و عيد سعيد غدير گفت: عيد سعيد غدير عيد اكبر و عيد آل محمد(ص) است و غدير شجره طيبه رسالت و استمرار امامت و روح تبليغ رسالت است.حجت الاسلام حسين ملكي ابرده غدير را اصيل ترين ركن و عظيم ترين اصل در نظام ارزشي تكوين و تشريع دانست.خطيب جمعه سرخس به شهادت شهيد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و وحدت را يكي از ضروري ترين مسائل جامعه دانست و هرگونه تفرقه و نبود وحدت را موجب سقوط جامعه عنوان كرد.وي به مظلوميت مردم غزه و محاصره همه جانبه آن توسط اسرائيل غاصب و آمريكاي جنايتكار و همكاري سرسپردگان كشورهاي عربي به ويژه عربستان و مصر اشاره كرد و خواستار كمك هاي مردمي، به مردم مظلوم و بي گناه غزه شد.

واقعه فرامذهبي
گلبهار- امام جمعه گلبهار با تبريك عيدسعيد غدير خم گفت:غدير نه تنها يك واقعه فرامذهبي بلكه فرااسلامي است،زيرا حكومت و امامت برخاسته از غدير و داراي ويژگي هايي از قبيل عدالت گستري، مساوات،تعاون و ظلم ستيزي است.حجت الاسلام زنگنه گفت:جهان بشريت خواستار چنين حكومتي است كه مابايد اين حكومت را به جهانيان نشان دهيم و با برگزاري باشكوه هفته غدير، اين مهم را به تمام دنيا بشناسانيم.وي با گرامي داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:اگر جامعه علمي بخواهد رشد كند و همچنان جلودار جامعه بشري باشد، بايد دو بال حوزه و دانشگاه با هم پرواز كنند تا موفق باشند.

شرايط ازدواج از نظر فرهنگ اسلامي
صالح آباد- خطيب جمعه صالح آباد، شرايط ازدواج و انتخاب همسر را از ديدگاه فرهنگ اسلامي تشريح كرد.حجت الاسلام پورعباس افزود:شارب خمر(افرادي كه شراب استعمال مي كنند) و كساني كه اخلاق حسنه ندارند، دو گروهي هستند كه در روايات اسلامي ازدواج با آن ها منع شده است.وي با بيان وقايع و جنايات وحشيانه مزدوران رژيم پهلوي در حمله به بيمارستان امام رضا(ع) در مشهد خاطرنشان كرد: مدت هاست رژيم صهيونيستي نيز جناياتي مشابه و فجيع تر را در سرزمين فلسطين و غزه انجام مي دهد و هيچ اميدي هم به حاكمان وابسته كشورهاي اسلامي نيست.

روز تبليغ ولايت
شهر خرو- امام جمعه خرو با اشاره به مناسبت هاي هفته از روز عيد غدير به عنوان روز تبليغ ولايت ياد كرد. حجت الاسلام دستجردي با اشاره به محاصره شهر غزه توسط اسرائيل و شرايط سخت مردم اين منطقه گفت: اسرائيل با قطع آب و برق منطقه، مانع رسيدن آذوقه به اين مردم شده و زندگي آنان مختل شده است. وظيفه ماست كه به كمك آن ها شتافته، از آن ها حمايت كنيم.

لكه ننگ بر پيشاني بشريت
نصرآباد- امام جمعه نصرآباد به تحليل واقعه غدير پرداخت و افزود: ما بايد طوري ولايت را احيا كنيم كه دشمن،دندان طمع را از جامعه اسلامي بكند.حجت الاسلام توكلي با اشاره به اين كه آشكارترين و دردناك ترين جنايت ها در مركز خاورميانه عربي در سرزمين فلسطين اشغالي صورت مي گيرد،اظهار داشت:حادثه ديرياسين، اردوگاه قانا و جنگ ٣٣ روزه لبنان خاطرات تلخي است كه از وجود و حضور اسرائيل در خاورميانه در حافظه تاريخي جهان نقش بسته است.وي با انتقاد ازسكوت مجامع بين المللي، محاصره غزه را لكه ننگي بر پيشاني بشريت دانست و افزود: براي اولين بار جامعه جهاني به جاي آن كه از مردم مظلوم فلسطين دفاع كند، آن ها را تنبيه مي كند!

غدير، منشاء وحدت
شهر فيروزه- خطيب جمعه فيروزه با تبريك هفته ولايت گفت: عيد غدير و هفته ولايت بايد منشاء اتحاد و انسجام باشد، زيرا غدير منشاء وحدت نه منشاء اختلافات است. حجت الاسلام غلامرضا شرعي گفت: با تمسك به غدير و ولايت مي توان توطئه هاي دشمنان را خنثي كرد.

وي با بيان اين كه صهيونيسم جهاني مهم ترين دشمن اسلام و مسلمين است، افزود: متاسفانه بعضي از سران كشورهاي اسلامي و افرادي مثل رئيس دانشگاه الازهر مصر به جاي دفاع از مسلمانان و مظلومان با قاتلان مسلمانان ملاقات و خوش و بش مي كنند. وي با اشاره به شهادت دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: بزرگ ترين درد جوامع و كشورهاي اسلامي،ضعف معنويت ودين داري و عقب افتادگي از كاروان علم و دانش است.

مرگ آرام و سكوت مرگ بار
درود- امام جمعه شهر درود ضمن گرامي داشت عيد نبوت و امامت و هفته ولايت به ابعاد مختلف جريان غديرخم اشاره كرد و گفت: اگر غدير خم اتفاق نمي افتاد آن چنان پراكندگي در بين مسلمانان به وجود مي آمد كه هيچ زماني نمي شد آن ها را همانند عيد غدير جمع كرد.حجت الاسلام«حسن مهاجراني» ٢٣ آذر ماه سالروز اشغال بلندي هاي جولان توسط رژيم صهيونيستي را متذكر شد و گفت: مرگ آرام مردم مظلوم فلسطين و سكوت مرگ بار جامعه جهاني سوال برانگيز است در حالي كه داعيه حقوق بشر آن ها گوش جهانيان را كر كرده است.

دشمن مار زخمي است
تربت جام- امام جمعه موقت تربت جام عيد غدير را عيد ا...اكبر دانست و با اشاره به نقش و جايگاه امامت و ولايت در جامعه گفت: مواظب باشيم دشمن مار زخمي است و با غفلت هاي خود آب به آسياب دشمن نريزيم. حجت الاسلام زاهدي افزود: در آستانه روز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش ضروري است حوزه و دانشگاه دست به دست هم دهند تا در مسائل علمي مصرف كننده نباشند و با وحدت و استقلال پژوهشگران، صادركننده علم به جهان باشند.وي با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت: سازمان هاي بين المللي بايد جلوي جنايات اسرائيل را بگيرند.

محبت اهل بيت(ع)
خوشاب- امام جمعه موقت سلطان آباد بزرگ ترين نعمت الهي را نعمت محبت و ولايت اهل بيت(ع) برشمرد.حجت الاسلام شبيري با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: طلاب و دانشجويان بايد مانع تفرقه انداختن دشمنان بين حوزه و دانشگاه شوند چرا كه دشمن سعي دارد از اين راه براي تبليغ عليه شيعه و اسلام استفاده كند. وي افزود: غدير خم تنها مسئله شيعه نيست بلكه يك امر مسلم است كه هر كس منكر آن شود اسلام را انكار كرده است.

جنايات اسرائيل با حمايت آمريكا
نيشابور- خطيب موقت جمعه نيشابور گفت: تمام جناياتي كه اسرائيل در غزه انجام مي دهد، با حمايت آمريكاست. حجت الاسلام رجبعلي سلامي افزود: سكوت مجامع بين المللي و سازمان هاي حقوق بشر در برابر اين همه ظلم و ستم، سكوت و چراغ سبز حكام منطقه در برابر اسرائيلي ها بايد به ننگي در تاريخ ثبت شود.وي با اشاره به حضور جنايت كاران صهيونيستي در همايش گفت وگوي اديان در عربستان و دست دادن برخي سران كشورهاي اسلامي با آنان تصريح كرد: اين در حالي است كه در فلسطين، رشيدترين جوانان مسلمان در زير چكمه هاي ظالمان صهيونيست له مي شوند.وي خطاب به حكام عرب منطقه تاكيد كرد: اگر مقاومت حزب ا...لبنان، حماس فلسطين و مردم عراق نبود، آمريكا طرح عوض كردن نظام هاي سياسي عرب را اجرا مي كرد.

اسراف انرژي در ادارات چناران
چناران- صله رحم از آداب رسمي ايام غدير است. امام جمعه موقت چناران افزود: غدير سرآمد اعياد اسلامي و از اعياد عظيمه است و بايد به خوبي پاس داشته شود.زيرا غدير ابلاغ بزرگ ترين رسالت رسول اكرم(ص) و عامل وحدت و تكامل و فضيلت است.حجت الاسلام صابر با اشاره به محاصره غزه گفت: سكوت مرگ بار كشورهاي غربي در قبال محاصره ٢ ماهه غزه نوعي بي انصافي و بي شرمي است و بيانگر اين واقعيت است كه غربي ها حقوق بشر را فقط براي خود مي خواهند و شعارهاي دفاع از حقوق بشر آنان پوچ و بي اساس است.وي با انتقاد از اسراف و اتلاف انرژي در ادارات گفت: اسراف انرژي در ادارات زياد است. چرا وقتي هوا روشن است باز هم چراغ تمامي اتاق هاي ادارات را روشن نگه مي دارند و مسئولان ادارات هم نظارت و توجهي به اين موضوع ندارند.

مسلمانان متحد شوند
خواف- تا زماني كه حكومت هاي عرب منافع شخصي را در نظر داشته باشند، پيشرفتي حاصل نمي شود.يكي از استادان حوزه علميه احناف خواف در جمع نمازگزاران اهل سنت اين شهرستان گفت: انتقاد سالم و سازنده جامعه را به سمت و سوي پويايي سوق مي دهد و اين مسئله را بايد همه مد نظر داشته باشيم. مولوي موحدي گفت: مشكل فلسطين از امروز و ديروز نيست بلكه مربوط به ٦٠ سال پيش است و در اين مدت مردم فلسطين علاوه بر اين كه آرامش و آسايش نداشته اند، هميشه مبارزه كرده اند. اين در حالي است كه مردم مسلمان فلسطين آرزو دارند مسلمانان با وحدت و يكپارچگي براي نجات فلسطين تصميم بگيرند.

دعوت از مردم براي كمك
گناباد- امام جمعه گناباد گفت: سكوت مجامع بين المللي در برابر جنايات رژيم غاصب صهيونيستي ننگ بزرگي براي جهانيان است.حجت الاسلام حسن صادقي افزود: سازمان ملل و كشورهاي غربي كه دم از حقوق بشر مي زنند در برابر اين جنايات سكوت كرده و بي تفاوت نشسته اند.وي از مردم خداجوي شهرستان گناباد خواست با كمك هاي نقدي و غير نقدي خويش براي تهيه دارو و تجهيزات پزشكي اين ملت را ياري رسانند.وي با تبريك عيد سعيد غدير، گفت: اين عيد از بزرگ ترين اعياد شيعيان محسوب مي شود و از اهميت خاصي برخوردار است.

ظلم كم سابقه اسرائيل
كاشمر- امام جمعه كاشمر با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه، گفت: اين جنايات كه ٥/١ ميليون جمعيت در يك منطقه كوچك در محاصره قرار گرفته اند، در تاريخ ظلم هاي اسرائيل كم سابقه است.حجت الاسلام سيد قاسم يعقوبي افزود: از اين غمبارتر سكوت مجامع بين المللي در رابطه با اين جنايات است، همان كساني كه گاهي به خاطر زنداني شدن يك قاچاقچي يا يك جاسوس در ايران، آه و ناله شان گوش فلك را كر مي كند در برابر مردم گرسنه و مريض غزه سكوت كرده اند و از همه غمبارتر سكوت سران كشورهاي اسلامي است، همان كساني كه ادعاي عربيت و ملي گرايي و مسلمان بودن دارند.وي با هشدار به سران كشورهاي اسلامي خاطرنشان كرد: اگر اسرائيل جنايتكار فرصت پيدا كند همان بلايي را كه سر مردم فلسطين آورده است به سر مصر و اردن و سعودي ها هم خواهد آورد.وي افزود: سران كشورهاي اسلامي نه تنها به مظلومان كمك نمي كنند بلكه به كمك ظالم رفته اند.وي از استادان و انديشمندان خواست مقوله پژوهش را جدي بگيرند چرا كه بدون پژوهش نمي توانيم قله هاي پيشرفت را طي كنيم.

وظيفه مسلمانان در قبال فلسطين
فريمان- امام جمعه موقت فريمان با اشاره به عيد سعيد غدير، به بيان صفات انسان هاي باتقوا پرداخت.حجت الاسلام احمد ملكي گفت: غدير بزرگ ترين عيد مسلمين است و بايد از سوي مردم و مسئولان باشكوه برگزار شود.وي در خصوص حوادث غزه و جنايات رژيم اسرائيل لزوم حمايت از مردم مظلوم و ستم ديده فلسطين را وظيفه همه مسلمانان دانست و سكوت مجامع بين المللي به ويژه برخي سردمداران و مقامات كشورهاي عربي و مسلمان را محكوم كرد.وي خدمت رساني دولت به مردم و لزوم حمايت از آن را ضروري دانست و از بي اهميت جلوه دادن سفرهاي استاني توسط برخي جريانات ابراز نگراني كرد.

نقشه هاي شوم دشمن
كلات- امام جمعه كلات با تبريك عيد سعيد غدير گفت: غدير مختص شيعه نيست بلكه به همه بشريت اختصاص دارد و شيعه كه پيرو غدير است، بايد همواره اسوه و الگو باشد و بكوشيم تا غدير حلقه اتصال همه بشريت شود.حجت الاسلام قلي زاده با اشاره به سالروز شهادت دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: اگر دانشگاه و حوزه در كنار هم باشند و معنويت حوزه در دانشگاه و مهندسي علمي در حوزه صورت بگيرد، هيچ گاه دشمنان در اجراي نقشه هاي شومشان موفق نخواهند شد.وي ضمن محكوم كردن جنايات رژيم اشغالگر قدس گفت: اين رژيم در صدد است تا افكار عمومي جهان به ويژه جهان اسلام را ارزيابي كند تا شايد نقشه هاي شوم خود عليه ملت مظلوم فلسطين را عملياتي كند.

مظلوميت حوزه فرهنگي
قوچان- امروز دشمن از گذرگاه فرهنگ وارد شده است و سعي او در كم رنگ ساختن ارزش ها و اصالت هاي فرهنگي و اجتماعي در جامعه است كه در اين راستا در جهت حفظ نسل انقلاب و جوانان از آسيب هاي تبليغاتي و فرهنگي دشمنان بايد هرچه بيشتر به نيازهاي معنوي توجه شود.امام جمعه موقت قوچان افزود: متاسفانه حوزه فرهنگي، در كشورمان مظلوم واقع شده است كه نيازمند سرمايه گذاري لازم و خاصي است كه تقويت اين حوزه با توجه به غناي فرهنگي جامعه اسلامي در تضعيف تهاجم فرهنگي دشمن اثرگذار است و بايد همچنان مراقب و هوشيار بود.حجت الاسلام وطن خواه با اشاره به حادثه غزه و گرفتاري مردم مظلوم آن در مقابل اقدامات ضد انساني رژيم صهيونيستي گفت: آيا سازمان هاي حقوق بشر از محاصره غزه خبر ندارند؟ چرا سكوت كرده اند و هيچ گونه واكنشي از خود نشان نمي دهند؟

پيام غدير در جامعه عملي شود
سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: مشكلات حال حاضر مسلمانان نشأت گرفته از اين است كه پيام هاي غدير در بين همه مردم و ملت هاي عملي نمي شود.حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي با اشاره به جنايات استكبار در غزه اظهار داشت: پيام غدير آشكار شدن بنيان هاي نفاق و بيزاري جستن از آن است كه در نتيجه آن بايد همه كشورها با اتحاد خود در برابر استكبار بايستند.وي با اشاره به جمعيت يك و نيم ميليارد مسلمانان دنيا اظهار داشت: آيا پيام غدير اين است كه عده اي اين چنين در مضيقه باشند و بقيه جز سكوت كاري انجام ندهند.وي با محكوم كردن سكوت مجامع بين المللي در برابر اين جنايات گفت: همه كشورها بايد به ياري مردم مظلوم غزه بشتابند و هيچ ترسي از استكبار به خود راه ندهند.وي در ادامه با تفسير چند بند از خطبه غدير گفت: غدير حلقه وصل دو اصل نبوت و امامت است و سياست گذار غدير در واقع خود خداي متعال، اعلان كننده آن شخص رسول اكرم (ص) و مجري غدير دوازده امام(ع) مي باشند.وي به ٢٦ آذرماه روز حمل و نقل نيز اشاره كرد و از تلاش هاي خدمتگزاران اين عرصه تشكر كرد و توفيق آنان را خواستار شد.

بي اعتنايي مدعيان حقوق بشر
طرقبه- خطيب موقت جمعه طرقبه با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و كشتار مردم بي گناه خاطرنشان ساخت: متاسفانه بي اعتنايي كشورهاي مدعي حقوق بشر به جايي رسيده كه در مقابل ديدگان آن ها قتل عام مردم صورت مي گيرد و هيچ واكنشي نشان نمي دهند. حجت الاسلام عابدي ضمن دعوت آحاد مردم براي شركت در مراسم جشن هاي معنوي غدير خم گفت: عيد غدير خم روز اكمال دين است. در اين روز خاتم پيامبران با اعلام اكمال دين حجت خود را بر مردم به پايان رساند.لذا اين روز براي مردم مسلمان و شيعه روز بزرگي است كه بايد به بهترين نحو پاس داشته شود.

پژوهش، نياز اساسي جامعه
رشتخوار-امام جمعه موقت رشتخوار با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: امروزه فكر منفعت طلبي در انسان ها زياد شده و قطعا انسان ها با اين فكر سعادتمند نخواهند شد.حجت الاسلام رجب قرباني درباره روز پژوهش گفت: پژوهش از نيازهاي اساسي و تاثيرگذار جوامع بشري است و سرمايه گذاري در اين زمينه مي تواند تحولي عظيم در بخش هاي مختلف جامعه ايجاد كند.وي، سرمايه گذاري در امر پژوهش و تحقيقات را يك ضرورت اجتناب ناپذير دانست و افزود:سرمايه گذاري لازم در اين زمينه مي تواند تحولي عظيم در جامعه ايجاد كند.وي محاصره غزه را محكوم كرد و گفت:ابعاد مختلف فجايع غزه، از جمله محاصره غذايي و دارويي آن مورد تقبيح است.

ناكارآمدي سازمان ملل
بردسكن- امام جمعه بردسكن با تبريك عيد سعيد غديرخم اظهار اميدواري كرد بتوانيم در هفته ولايت آداب و رسوم عيد غدير خم را زنده و احيا كنيم تا جامعه ما يك جامعه علوي باشد.وي به ٢٧ آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و گفت: دشمنان انقلاب سعي مي كنند بين عناصر و نيروهاي موثر در جامعه تفرقه ايجاد كنند ولي حوزه هاي علميه و دانشگاه ها مثل دو بال مي باشند كه جامعه را به سمت پيشرفت و شكوفايي پيش مي برند.حجت الاسلام احمدزاده به مسائل جاري خاورميانه و فلسطين و به ويژه محاصره غزه اشاره كرد و گفت: امروز در مقياس جهاني مظلوم ترين ملت ها ملت مظلوم فلسطين به ويژه ساكنان غزه هستند و ظالم ترين و ستمگرترين دولت ها دولت اسرائيل و بعد دولت آمريكاست.به گفته وي متاسفانه هيچ سازماني در مقابل اين همه خون ريزي ها عكس العملي از خود نشان نمي دهد و فقط آن ها وسيله توجيه سلطه گري اسرائيل و آمريكا هستند. وي ناكارآمدترين نهادها و سازمان هاي مدافع حقوق بشر را سازمان ملل دانست.

سكوت مجامع بين المللي
كوهسرخ- امام جمعه ريوش با بيان امتيازات ويژه حضرت علي(ع) گفت:در شرايطي كه عيد غدير بايد نقطه وحدت مسلمين باشد،با دسيسه هاي دشمن و ناآگاهي برخي مسلمانان متاسفانه به موضوع اختلاف تبديل شده است.حجت الاسلام اميني با اشاره به جنايات صهيونيست ها در غزه گفت:سكوت مجامع بين المللي در قبال اين جنايات نگران كننده است.وي با گرامي داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:وحدت به معناي تقارب و يكي شدن در مباني معرفت و شناخت ارزش هاي فرهنگي است.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن