تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802175488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مينياتور خودرو ملي سايپا با حضور رييس جمهور رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مينياتور خودرو ملي سايپا با حضور رييس جمهور رونمايي شد
صبح امروز با حضور رئيس جمهور،مدير عامل سايپا ،وزير صنايعو معادن و نمايندگان مجلس و جمعي از صنعتگران، خودروي كاملا ايراني مينياتور سايپا رونمايي شد
به گزارش بازتاب آنلاين ، رئيس جمهور در مراسم رونمايي از خودروي كاملا ايراني "مينياتور" گفت: اگر ملتي خود را باور كند و همت هاي بلند با نيت هاي پاك گره بخورد، نهالي خواهد روييد كه ثمرات شيريني دارد.

به گزارش بازتاب آنلاين ، آقاي احمدي نژاد ملت ايران را ملتي كهن و با ريشه هايي در عمق تاريخ خواند و افزود: اين ملت همواره پرچمدار علم، انديشه و فرهنگ بوده است.

رئيس جمهور گفت: امروز ملت ايران در دوران بازسازي و احياي خودباوري و همت هاي بلند به سر مي برد و هر روز شاهد شكوفايي جديد در عرصه هاي مختلف هستيم.

آقاي احمدي نژاد پيشرفت ها و نوآوري هاي ايرانيان را در عرصه هاي فضايي،فناوري زيستي، پزشكي و توليد نرم افزارهاي كارآمد و پيچيده، نمونه اي از شكفته شدن استعدادهاي ايراني برشمرد.

وي گفت: اينها نمونه هايي از خدمات دانشمندان ايراني به همه افراد بشر است.

آقاي احمدي نژاد اضافه كرد: در دوران افول مدعيان بزرگ و كساني كه ده ها سال بر اساس طراحي سازوكار ظالمانه و يكجانبه، اموال ملت ها را غارت مي كردند، بايد قدردان فرهنگ و انديشه هاي بلند ايراني باشيم.

رئيس جمهور افزود: قدرت هاي باطل از يك سو منابع ملت ها را غارت مي كردند و از سوي ديگر مانع شكوفايي استعدادهاي دروني ملت ها مي شدند.

وي ادامه داد: اگر چه از به زحمت افتادن ملت ها ناراحتيم، اما افول قدرت هاي ضد بشر را فرصتي مناسب براي شكوفايي ملت ها مي دانيم.

دكتر احمدي نژاد خطاب به صنعتگران و متخصصان ايراني تاكيد كرد: بايد افق نگاهتان را به مرزهاي جغرافيايي ايران محدود نكنيد چراكه همت و انديشه ايراني به خوبي مي تواند پاسخگوي نيازهاي بشر امروز باشد.

رئيس جمهور شيب رشد صنعت در ايران را تند و همراه با كيفيت، نوآوري و تنوع خواند و گفت: اين حركت بسيار ارزشمند است اما هنوز در ابتداي راه قرار داريم.

آقاي احمدي نژاد خودروي مينياتور را حاصل و دستاورد انديشه و همت بلند ايراني دانست و ابراز اميدواري كرد اين هديه موجب سرافرازي، امنيت، آرامش، لذت و خوشي هر چه بيشتر ملت ايران باشد.

رئيس جمهور با اشاره نخستين گام در ساخت خودروي ملي در توليد سمند گفت: اين حركت امروز كامل و معلوم شد ما مي توانيم خودرويي داشته باشيم كه كاملا ايراني باشد.

وي بر ضرورت هماهنگي ميان صنايع خودرسازي كشور و استفاده از همه ظرفيت ها در اين زمينه تاكيد كرد.

آقاي احمدي نژاد گفت: بايد با حفظ رقابت و بهره برداري از توان موجود در دانشگاه ها، به سمت بهبود كيفيت خودروي ايراني گام برداريم.

رئيس جمهور كاهش مصرف سوخت را از ضرورت هاي اجتناب ناپذير برشمرد و گفت: درست است كه اكنون ميزان مصرف بنزين به شصت و چهار ميليون ليتر در روز كاهش يافته است اما اين رقم قابل قبولي نيست.

دكتر احمدي نژاد ايمني خودرو را ضروري خواند و افزود: بايد مجموعه اي در داخل كشور ايجاد شود تا آزمايش ايمني خودروها در ايران انجام گيرد.

وي بر لزوم كارآمدي خودروها با توجه به تنوع فصول و شرايط اقليمي در ايران تاكيد كرد و گفت: بايد به ذائقه ايراني در اين زمينه توجه شود.

رئيس جمهور زيبايي خودرو را با استفاده از هنر ايراني، از جمله مينياتور، از نيازهاي امروز صنعت خودروسازي كشور برشمرد.

رئيس جمهور امروز پس از رونمايي از خودروي ايراني مينياتور در پاسخ به سوالي درباره كيفيت اين خودرو ايراني گفت: هنوز اين خودرو استفاده نشده و صفر كيلومتر است اما به نظرم ماشين خوبي است .

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه بايد منتظر كاركردهاي اين خودروي ايراني بود افزود: البته متخصصان ما ، اين خودرو را با توجه به شرايط ايران آزمايش كرده اند و مردم انشاا.. بهره مند خواهند شد .

رئيس جمهور در پاسخ به سوال ديگري درباره گران بودن خودرو در ايران گفت: بازار خودرو در ايران پر رونق است اما بايد خودروسازان ما به سمت ساخت خودروهاي ارزان تر بروند .

آقاي احمدي نژاد با اشاره به وجود قشرهايي با درآمدهاي مختلف در كشور گفت :‌بسياري از مردم نمي توانند مبلغ 8 يا 9 ميليون تومان براي خريد خودرو پرداخت كنند .

رئيس جمهور افزود :ايران خودرو هم اكنون درتلاش است تا خودرو ارزان تري را توليد و به بازار عرضه كند تا قشرهاي كم درآمد هم بتوانند از خودرو استفاده كنند .
در توليد خودروي كاملا ايراني سايپا از 122 سازنده داخلي استفاده شده و 810 قطعه و مجموعه براي توليد آن طراحي و توليد شده است.
پس از سمند كه به عنوان خودروي ملي در سالهاي گذشته توسط ايران خودرو توليد شد، مينياتور با برند سايپا و به عنوان يك خودروي كاملا ايراني توليد خواهد شد و براساس برنامه‌ريزي انجام شده طي دو تا سه سال آينده يك خودروي جديد بر روي پلت فرم مينياتور توليد خواهد شد.
به گفته مهرداد بذرپاش، مديرعامل سايپا با پيش فروش مينياتور تا پايان سال جاري امكان توليد و تحويل اين خودرو تا شهريور سال آينده فراهم خواهد شد.
وي با بيان اينكه مينياتور به تدريج جايگزين پرايد خواهد شد گفت: راندمان موتور اين خودرو حدود 17 اسب بخار بيشتر از پرايد است، حجم موتورش از پرايد بيشتر است، ظاهر مينياتور از پرايد زيباتر است و از مواد اوليه بهتري در ساخت قطعات داخلي اعم از صندلي و داشبورد استفاده شده است.
وي ادامه داد: تجهيزات ايمني مينياتور بيشتر از پرايد است و داراي ترمز ABS است.
وي ادامه داد: مينياتور يك خودروي ارزان قيمت است كه در كلاس B و سرمايه‌گذاري 1200 ميليارد ريال توليد مي‌شود.
وي در مورد انتخاب نام مينياتور براي خودروي كاملا ايراني سايپا نيز گفت: با توجه به زيبايي ظاهري اين خودرو نام مينياتور را براي آن انتخاب كرديم.
بذرپاش ميزان توليد مينياتور طي سال آينده را 15 هزار دستگاه عنوان كرد و افزود: براساس برنامه‌ريزي انجام شده ميزان توليد اين خودرو طي سه سال آينده به 200 هزار دستگاه در هر سال خواهد رسيد و سهم اين خودرو در صادرات سايپا نيز تا سال 1390 حدود 20 درصد خواهدشد.
وي در مورد شايعات مربوط به حضور كارشناسان كره‌اي و ايتاليايي در ساخت مينياتور گفت: كار ساخت اين خودرو توسط كارشناسان و صنعتگران ايراني انجام شده و فقط از مشاوران خارجي در توليد استفاده كرده‌ايم.
وي ادامه داد: در ابتدا مينياتور با موتور گاز سوز توليد مي‌شود و تا شش ماه آينده موتور پايه گاز سوز بر روي اين خودرو نصب خواهد شد.
وي همچنين در مورد صادرات تندر 90 نيز گفت: صادرات درقرارداد به عهده رنو پارس گذاشته شده و ما منتظر عملي شدن اين كار هستيم.
مديرعامل سايپا در پايان از توليد بي 90 بر روي پلت فرم تندر 90 در پارس خودرو خبرداد و گفت: شرط توليد اين خودرو رساندن ميزان توليد تندر توسط دو خودرو ساز به 600 هزار دستگاه است كه در حال حاضر اين رقم حدود 300 هزار دستگاه است.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن