تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816379053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مركز نوآوري پارك علم و فناوري خراسان راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مركز نوآوري پارك علم و فناوري خراسان راه اندازي شد
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس پارك علم و فناوري خراسان گفت: فعاليت رسمي مركز نوآوري پارك علم و فناوري خراسان با انعقاد قرار داد جهت حمايت از 10 ايده نوآورانه ارائه شده از سوي كانون مخترعين ايران همزمان با فراخوان پذيرش ايده هاي نو در هفته پژوهش و فناوري آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيدحسن علم الهدايي صبح امروز در نشست خبري در محل پارك علم و فناوري خراسان افزود: با توجه به فقدان الگوي مناسب در خصوص انجام حمايت موثر و نظام مند از صاحبان ايده، مخترعان و نوآوران جوان و همچنين ايجاد زمينه هاي لازم براي رشد و شكوفايي ايده هاي خلاقانه در پارك علم و فناوري خراسان راه اندازي مركز نوآوري در دستور كار قرار گرفت.

وي ادامه داد: همچنين در محل بازار پژوهش و فناوري نمايشگاه نوآوري و شكوفايي استان و با همكاري استانداري خراسان رضوي غرفه اي ويژه به منظور معرفي اين مركز پيش بيني شده است.

وي بيان داشت: هدايت مخترعان به سمت مراكز رشد فناوري و همچنين تكميل زنجيره فرآيندهاي توسعه فناوري و خلق ثروت از جمله مهمترين اهداف راه اندازي اين مركز است.

علم الهدايي خاطر نشان كرد: با توجه به برنامه ريزي انجام شده و تدوين مقررات و آيين نامه هاي تدوين شده براي اين مركز و بهره گيري از تجارب مراكز مشابه به ويژه مركز نوآوري پارك علم و فناوري يزد فعاليت آزمايشي آن با حمايت از 10 ايده ارائه شده از سوي كانون مخترعين ايران با انعقاد قرار داد في مابين آغاز شد.

رئيس پارك علم و فناوري خراسان اعلام كرد: راه اندازي دفتر مديريت مالكيت فكري، اتاق فكر و ايده پردازي، برگزاري دوره هاي آموزشي پرورش خلاقيت و نوآوري، حمايت از حضور مخترعين در نمايشگاه و جشنواره هاي معتبر، ايجاد زير ساختهاي مناسب از جمله آزمايشگاه و مركز تحقيقات رباتيك و برنامه ريزي براي جذب منابع و اعتبارات مالي مناسب از جمله مهمترين برنامه هاي اين مركز است.

وي تاكيد كرد: ساير تشكلهاي حامي مخترعان و نوآوران نيز مي توانند ايده هاي برتر و فناورانه اعضاي خود را به مديريت اين مركز ارئه نمايند تا ضمن طي مراحل پذيرش و تاييد مورد حمايت قرار گيرند.

وي همچنين از برگزاري ميز گرد فن آوري هاي نوين در صنايع غذايي خبر داد و گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوري ميز گرد علمي فن آوريهاي نوين در صنايع غذايي توسط پژوهشكده علوم و صنايع غذايي خراسان رضوي برگزار مي شود.

علم الهدايي گفت: موضوعات اين ميزگرد علمي شامل استفاده از فنآوري ميدان هاي الكتريكي پالسي، روشهاي نوين بيوتكنولوژي غذايي مبتني بر بيولوژي مولكولي، نانوتكنولوژي و نيز كاربرد امواج فراصوت در صنايع غذايي است.

وي با اشاره به اينكه اين ميزگرد با هدف آشنايي با فناوري هاي نوين و كاربرد آن در صنايع غذايي برگزار ميشود گفت: ميزگرد علمي فن آوري هاي نوين در صنايع غذايي در تاريخ 25 آذر ماه سال جاري و در محل پارك علم و فناوري خراسان برگزار خواهد شد كه مخاطبان اين كارگاه آموزشي دانشجويان، اعضاي هيات علمي دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي استان و واحدهاي مرتبط با صنايع غذايي هستند و در پايان اين ميزگرد از برترينهاي پژوهشكده شامل پژوهشگر برتر، طرح تحقيقاتي برتر، اثر علمي برتر و اختراع برتر ثبت شده داراي تاييديه علمي تقدير به عمل خواهد آمد.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن