تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816452631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: ليگ برتر پلي‌اف ندارد به راي خداداد اعتراضي ندارم باشگاه متمول توقعات بازيكنان را بالا نبرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كفاشيان: ليگ برتر پلي‌اف ندارد به راي "خداداد" اعتراضي ندارم باشگاه متمول توقعات بازيكنان را بالا نبرند


خبرگزاري دانشجويان ايران - بندرعباس
سرويس: ورزشي - فوتبال

رييس فدراسيون فوتبال با اشاره به محروميت يك ساله خداداد عزيزي گفت: من هم تابع نظرات كميته‌ي انضباطي هستم و به راي آنها احترام مي‌گذارم و اعتراضي ندارم، مطمئنم بر اساس ادله موجود تصميم‌گيري كرده‌اند.

علي كفاشيان در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: در هر صورت كميته‌ي انضباطي با توجه به اينكه چند روزي هم معطل كرد و ادله كافي را بررسي كرد به اين نتيجه رسيد كه جرم خداداد عزيزي در همين حد است و قطعا چون كميته انضباطي مستقل است بايد به راي‌اش احترام بگذاريم.

وي خاطرنشان كرد: در آغاز نظر من اين بود كه بايد تصميمات جدي تري صورت بگيرد ولي زماني كه راي كميته انضباطي اين است من هم تابع راي اعلام شده هستم.

كفاشيان با اشاره به اين كه تورنمنت عمان مي تواند به ارزيابي مجدد تيم ملي كمك كند، بيان كرد: حضور تيم ملي در تورنمنت چهار جانبه عمان صرف نظر از برد و باخت، مي‌تواند نقاط ضعف و قوت تيم ملي را مشخص كند و با برنامه هاي كادر فني تيم را براي بازي مقابل كره جنوبي آماده كنيم.

وي هم‌چنين در مورد تاخير فدراسيون براي تعيين سرمربي تيم ملي اميد به ايسنا گفت: تا بازي هاي آسيايي گوانگجو 2 سال زمان باقي است و مطمئنا با يك ماه تاخير به فوتبال ما لطمه نمي خورد، ولي لازم است كه هرچه زودتر اين كار را انجام دهيم و مطمئن باشيد تا قبل از تعطيلات نيم فصل ليگ برتر، سرمربي تيم ملي اميد را مشخص خواهيم كرد و با فراخوان بازيكنان تمرينات تيم ملي شروع خواهد شد.

كفاشيان اظهاركرد: به دليل حساسيت‌هايي كه بر روي تيم ملي اميد است بايد با دقت بيشتر و هماهنگي هاي لازم و مطالعه مربي تيم اميد را معرفي كنيم و نظر ما بيشتر بر روي مربياني است كه سابقه مربي‌گري در ليگ برتر را داشته باشند و در حال حاضر در هيچ تيمي مشغول نباشند.

رييس فدراسيون فوتبال در مورد تغييرات كميته‌ي داوران بيان كرد: از "عنايت" راضي هستم و كاملا با سياست‌هاي ما هماهنگ است و از اول هم قرار نبود كه در كميته داوران تغييري داشته باشيم، قرار بود اعضاي كميته داوران را كامل كنيم كه اميدواريم بعد از كامل شدن اعضا در آينده كميته داوران خوبي را داشته باشيم.

وي با اشاره به اينكه هنوز اسپانسر تيم ملي مشخص نشده است، تصريح كرد: شركت سايپا با گذشت 2 ماه و اندي هنوز هيچ پاسخ مثبت و منفي به فدراسيون نداده است و به دنبال اسپانسرهاي ديگر هستيم. با چند اسپانسر در حال مذاكره هستيم كه در هفته ي آينده وضعيت اسپانسر تيم ملي مشخص مي شود.

كفاشيان در مورد تعطيلي هاي ليگ برتر و اعتراض مربيان به فشردگي مسابقات ليگ به ايسنا گفت: همه تلاش ما اين است كه به ليگ صدمه‌اي وارد نشود ولي بحث تيم ملي خيلي مهم تر است و كادر فني بايد در يك آرامش خاصي كار خودشان را انجام دهند.

كفاشيان در پاسخ به اين سئوال كه آيا امسال هم صعود كنندگان ليگ دسته يك به ليگ برتر بايد از طريق پلي اف انتخاب شوند يا خير؟ اظهار كرد: تغييرات كلي در صعود تيم‌هاي ليگ آزادگان به ليگ برتر داده‌ايم و دو تيم از گروه ها به صورت مستقيم به ليگ برتر صعود مي‌كنند. در نظر داريم در آينده حاشيه‌ي امنيت را براي تيم هاي ليگ برتر كم تر كنيم و تيم‌هاي بيشتري از ليگ دسته يك به ليگ برتر صعود كنند.

وي خاطرنشان كرد: با برنامه ريزي هاي جديدتري كه داريم سعي خواهيم كرد تيم ها و باشگاه‌هاي ليگ دسته يك هم با همان استانداردهاي تيم هاي ليگ برتري شركت كنند و با حمايت هايي كه خواهيم داشت آنها را به استاندارهاي ليگ برتر خواهيم رساند تا رقيبهاي جدي باشند و بتوانند فوتبال كشور را هدايت كرده و نفراتي را هم به تيم ملي بدهند.

كفاشيان در مورد كاهش تيم‌هاي ليگ برتري به ايسنا گفت: ماه آينده نشستي را با حضور تيم هاي ليگ برتر و باشگاه‌ها براي بررسي مجدد اين موضوع برگزار خواهيم كرد. در اين جلسه مشكلاتي را كه تيم‌هاي ليگ برتر با 18 تيمي شدن ليگ و فشرده شدن بازي‌ها دارند،‌ بررسي خواهيم كرد.

وي با اشاره حجم زياد بازي‌هاي بين المللي اظهار كرد: با توجه به اينكه تيم هاي ملي بزرگسالان، اميد، جوانان، نوجوان و 4 تيم باشگاهي در مسابقات ليگ قهرمانان حضور دارند و حجم برنامه هاي ما بسيار سنگين شده است، اگر باشگاه ها راي بدهند تعداد تيم هاي ليگ برتري را كاهش خواهيم داد ولي اگر موافق 18 تيمي بودند، تغييري در تعداد تيم ها نخواهيم داد. اين موضوع به نظر كارشناسي باشگاه ها بر مي‌گردد.

وي در مورد اينكه بعضي از تيم‌هاي ليگ برتري به دليل مشكلات مالي باعث پايين آمدن سطح كيفي بازي‌هاي ليگ شده‌اند و درخواست كناره‌گيري داشته‌اند، اذعان كرد: بايد تلاش كنيم كه تيم‌ها در ليگ‌ها بمانند و در واقع حق و حقوقي كه بابت بازي‌هاي ليگ برتر داده مي‌شود از ليگ دسته يك هم كمتر است. اگر بتوانيم حمايت خود را از طريق حق پخش تلويزيوني، يارانه دادن از طرف دولت به باشگاه ها و درآمدزايي انجام دهيم و باشگاه‌هايي كه پول بيشتري در اختيار دارند توقعات بازيكنان را بالا نبرند تعادل بيشتري برقرار مي شود و باشگاه هايي كه خصوصي تر هستند مي توانند در ليگ بمانند.

وي اظهار كرد: اگر در آينده منابع مالي خوبي داشتيم حتما به باشگاه ها كمك خواهيم كرد و سعي خواهيم كرد تيمها را با كيفيت بهتري در ليگ نگه داريم و مسائل مالي باعث سقوط آنها نشود.

انتهاي پيام
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن