تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816467951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو حيات


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: الو حيات
8214- ما حدود 11 ميليارد دلار با كشور تركيه مبادله كالايى داشتيم و مسئولان خيلى به آ‌ن افتخار مى‌كنند ولى وقتى بررسى مى‌كنيم مى‌بينيم صادرات، نفت و گاز است كه سرمايه ملى است و توليد حساب نمى‌شود. فروش آن هم براى ما ارزش افزوده‌اى ندارد مثل زمين‌دارانى هستيم كه براى امرارمعاش، تكه‌تكه‌زمين خود را مى‌فروشند و پولش را مى‌خورند ولى واردات ما كه صادرات تركيه به حساب مى‌آيد همه‌اش توليد و ارزش‌افزوده است: موادغذايي، بلور و پوشاك. يعنى كالاهايى كه ما خودمان در حد وفور در كشورمان داريم و مى‌توانيم صادركننده هم باشيم ولى بى‌تدبيرى و سوء‌مديريت، جلوى آن را گرفته است.

8215- تقاضاى ما اين است كه يك گزارش كامل و مشروح از عملكرد اقتصادى سه ساله اخير بدهند تا ببينيم غير از گرانى و تورم و تعطيلى كارخانجات و بيكارى و هرج و مرج چه چيز ديگرى نصيب ملت ما شده است.

8216- وزارت كشور اعلام كرده كه انتخابات رياست‌جمهورى رايانه‌اى خواهد بود بايد شخصيت‌هاى سياسى و رسمى كشور يادآورى كنند كه نرم‌افزار و برنامه اين رايانه حتما بايد مورد كنترل از طرف ستادهاى انتخاباتى كانديداها قرار بگيرد وگرنه شمارش آراى يارانه‌ها هم مى‌تواند بى‌سر و صدا تقلب‌هاى ميليونى بكند.

8217- با سلام. مى‌خواستم بدانم كه هيئت رئيسه مجلس به چه صورت و از كجا مى‌تواند مصلحت انقلاب و جامعه را تشخيص بدهد در حالى كه عده زيادى از نمايندگان مجلس آن مصلحت را تشخيص نداده‌اند؟ اين حق نمايندگان است كه از وزير سوال يا او را استيضاح كنند. تشخيص مصلحت هم بر عهده خود آنهاست نه دو‌سه نفر در هيئت رئيسه. اصلا بايد معلوم شود كه منظور از مصلحت چيست؟

8218- با وجود دستور وزارت آموزش و پرورش مبنى بر پرداخت پاداش 25 درصدى پايان خدمت فرهنگيان، ولى هنوز اين مبلغ به حساب ما بازنشستگان واريز نشده است متاسفانه وضع زندگى ما طورى است كه اين مبالغ ناچيز هم بسيار براى ما مهم است.

8219- در دهه هفتاد و اوايل هشتاد در بيشتر توليدات مواد خوراكي، صحبت از خودكفايى و صادرات بوده است ولى خيلى بايد افتخار كنيم كه هم‌اكنون در مورد اغلب اين كالاها جزء واردكنندگان شده‌ايم حتى ميوه را كه جزء فراوان‌ترين كالاها در كشور ماست از خارج خريدارى مى‌كنيم.

8220- دشمنان بسيج كسانى هستند كه آن را ابزارى براى حمايت از يك جناح و حمله به جناح ديگر مى‌كنند و با اين كار اكثريت ملت را از بسيج جدا مى‌سازند.

8221- سلام عليكم. بر خود و همدوره‌اى خودم لازم مى‌دانم از زحمات و پيگيرى‌هاى دولت محترم در مورد بازنشستگان و احقاق حقوق آنها تشكر نمايم.

8222- من به آن نماينده محترمى كه از تهاجم فرهنگى دشمن احساس خطر كرده و ماهواره را عامل مهمى براى تهاجم شمرده است جواب مى‌دهم كه درست است ماهواره فسادآور است ولى جلوگيرى از آن به صورت فيزيكى امكانپذير نيست چندين بار ديش‌هاى ماهواره‌ها جمع‌آورى شدند. مردم دوباره خريدند و سودش به جيب فروشندگان رفت. راه جلوگيرى آن است كه برنامه‌هاى تلويزيون و راديوى ما طورى باشد كه مردم احساس نياز به ماهواره نكنند و خبرها را سانسور نكنند و به موقع اطلاع‌رسانى كنند. فيلم‌ها جذاب و داراى محتواى سازنده باشند و تكرارى نباشند. تقليد از غرب نباشند. چون اگر مردم ببينند تلويزيون ما هم تقليد از غرب مى‌كند يا فيلم‌هاى غربى را نشان مى‌دهد با خود مى‌گويند چه بهتر كه اين فيلم‌ها را از منبع اصلى‌اش دريافت كنيم.

8223- به جاى اينكه قيمت لبنيات را اينقدر بالا ببرند آيا بهتر نيست دولت برنامه‌اى تنظيم كند كه از گاودارى‌ها و مرغ‌دارى‌ها و دامپروران كشور حمايت جدى به عمل بيايد تا ما بتوانيم مواد لبنى را صادر كنيم و نياز به واردات نداشته باشيم؟

8224- در مغازه‌اى ديدم حبوبات را از چين وارد كرده‌اند و در مغازه ديگرى بادام از آمريكا آورده بودند خيلى گيج شدم كه ما در اين كالاها هم بايد به خارج وابسته باشيم؟ خيلى متاسفم.

8225- آقاى احمدى‌نژاد از بازنشستگان خواسته‌اند كه صبر و حوصله داشته باشند من كه الان در دهه 80 زندگى هستم از حضور ايشان مى‌خواهم بپرسم كه بنده با اين سن و سال تا كى بايد صبر كنم؟ اگر حقوق به بازماندگانم مى‌رسيد حرفى نداشتم كه تا بعد از مرگ هم صبر كنم.

8226- چرا مجلس هفتم راجع به پرونده شهردارى قبلى – زمان آقاى احمدى‌نژاد – رسيدگى نكرد كه گفته شده 350 ميليارد تومان هزينه بدون سند انجام شده است؟ آيا فكر مى‌كنند گذشت زمان خود به خود مسائل را حل مى‌كند يا مى‌خواهند مشمول مروز زمان شود؟

8227-فكر مى‌كنم تا امروز اين مسئله روشن شده است كه جوانگرايى توجيه مناسبى براى طرد و كنار گذاشتن متخصصان دلسوز و باتجربه ولى مسن نيست بله جوان‌ها را بايد به كار گرفت ولى نه اينكه از همان روز اول آنها را به جاى آدم‌هاى پيشكسوت بگذاريم بلكه بايد اين جوان‌ها سال‌ها پيش افراد قديمى‌تر كار را ياد بگيرند بعدها مى‌توان مسئوليت‌هاى بالاتر را به آنها داد. مثلا كنار گذاشتن فردى متخصص و توانمند مثل نعمت‌‌زاده فقط و فقط آتش زدن به بيت‌المال است.

8228-در توضيح حرف يكى از آقايان كه گفته بود آسايش مردم بهترين «معروف» و گرانى بدترين «منكر» است بايد به ايشان عرض كنم كه رعايت تساوى نسبى بين مردم و پرهيز از زندگى اشرافى و تجملاتى كه شما و بعضى دوستان داريد نيز از جمله معروف‌هاست.
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن