تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخشش تيم دونفره ايران در رقابتهاي بين المللي تنيس كنيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درخشش تيم دونفره ايران در رقابتهاي بين المللي تنيس كنيا
تيم دو نفره تنيس ايران متشكل از ارسلان محمدي و كيارش سوري با غلبه بر حريفان خود به مرحله نيمه نهائي مسابقات بين المللي دو نفره كنيا راه يافتند.


به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون تنيس، ارسلان محمدي در مرحله يك چهارم نهائي انفرادي اين مسابقات در برابر بازيكني از هند بنام ماشاهو قرار گرفت كه با نتيجه 2 به صفر ( 4-6 و 3-6) شكست خورد و از راهيابي به مرحله نيمه نهائي باز ماند.
اما در ديدارهاي دونفره تيم تنيس كشورمان متشكل از ارسلان محمدي و كيارش سوري با 2 پيروزي به مرحله نيمه نهائي اين مسابقات راه يافتند .
جوانان كشورمان در دور اول تيمي متشكل از اوگاندا و كنيا را با نتيجه 2 بر صفر(3-6 و 1-6) از پيش رو برداشته و در دور دوم در برابر تيمي مشترك از بروندئي و كنيا به نامهاي كاگامو و اودرا با نتيجه مشابه 2 به صفر ( 5-7 و 4-6) به پيروزي رسيده و جواز حضور در جمع 4 تيم پاياني و نيمه نهائي اين دوره از رقابتها را بدست آوردند.
محمدي و سوري در مرحله نيمه نهائي اين رقابتها،‌ برابر تيم كنيا متشكل از كيبت و اوچينگ مصاف خواهند داد.
ديگر نماينده كشورمان در اين ديدارها داريوش صابر به همراه يار نيجريه خود پس از پيروزي در دور اول اين پيكارها در دور دوم در برابر تيم كنيا شكست را پذيرا شد و از راه يافتن به مرحله نيمه نهائي ديدارهاي دو نفره بازماند.
 پنجشنبه 21 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن