تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كوتاه از اقتصاد
فروش اينترنتى فرش فعلاً مقدور نيست

مديرعامل شركت سهامى فرش ايران گفت: به دليل فراهم نبودن زيرساخت هاى الكترونيكى در كشور، فروش اينترنتى فرش در ايران رواج نيافته است.
جلال الدين بصام در گفت وگو با برنا، اظهارداشت: تقريباً هيچ فرشى به صورت اينترنتى در ايران فروخته نمى شود؛ اين در حالى است كه استفاده از تجارت الكترونيك در ساير كشورها كمك بسيارى به افزايش فروش و صادرات فرش كرده است.
بصام گفت: يكى از مباحثى كه مانع فروش اينترنتى فرش در ايران شده، مباحث امنيتى است؛ چرا كه مشترى به دليل گران بودن قيمت فرش، اطمينان كافى را مبنى بر اين كه آيا همان جنسى كه در اينترنت ثبت شده به دستش خواهد رسيد، ندارد.

سبد ارزى براساس صلاح كشور مديريت مى شود
معاون بانك مركزى گفت: بانك مركزى با پيش بينى اوضاع و شرايط اقتصادى جهانى، پرتفوى خود را مديريت مى كند كه در هر شرايطى صرفه و صلاح كشور مورد توجه است.
حيدر مستخدمين حسينى در گفت وگو با مهر درخصوص تأثيرات اقتصادى تبديل ارز مرجع كشور به يورو و طلا گفت: دارايى هاى خارجى بانك مركزى، مجموعى از طلا و انواع ارز است و نه يك ارز كه اين نوع ارزها در شرايط مختلف و با توجه به نرخ هايى كه دارند، تبديل مى شوند.
وى اضافه كرد: در هر مقطع زمانى هر دارايى، ريسك خاص خود را دارد و اين امر بسته به شرايط و موقعيتى دارد كه آن كالا يا دارايى در آن قرار گرفته باشد.

كاهش رشد اقتصادى جهان به زير يك درصد
بانك جهانى در تازه ترين گزارش خود موسوم به «دورنماى اقتصاد جهانى ۲۰۰۹» با بررسى اثرات منفى بحران مالى غرب بر اقتصاد جهان پيش بينى كرد رشد اقتصادى جهان از ۲‎/۵ درصد در سال ۲۰۰۸ به ۰‎/۹ درصد در سال ۲۰۰۹ خواهد رسيد.
به گزارش فارس، رشد اقتصادى كشورهاى در حال توسعه نيز سال آينده به كمتر از ۴‎/۵ درصد خواهد رسيد.اين رقم طى سال ۲۰۰۷ به ۷‎/۹ درصد رسيده بود.
در منطقه آسيا- اقيانوسيه نيز رشد اقتصادى از ۸‎/۵ درصد در سال ۲۰۰۸ به ۶‎/۷ درصد در سال ۲۰۰۹ خواهد رسيد. در اروپا و آسياى مركزى نيز رشد اقتصادى از ۵‎/۳ درصد به ۲‎/۷ درصد مى رسد.
 پنجشنبه 21 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن