تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816457091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط افتاب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روي خط افتاب
1731- پيام من اين است تا زماني كه جريان آزاد نفت از طرف خليج فارس به طرف غرب در جريان مي‌باشد‌ آمريكا نه به وجود ديكتاتوري در عربستان كار دارد و نه به ماهيت دولت ديكتاتوري معمر قذافي در ليبي. يك لحظه تصور كنيد اگر دزدان دريايي به جاي خليج عدن خليج فارس را منطقه عملياتي خود قرار داده بودند و به نفتكش‌ها حمله مي‌كردند آمريكايي‌ها چه به روز آنها كه نميآوردند. ضمن اينكه مي‌گويند اداره كشور با بشكه‌اي 5 دلار نفت امكان دارد اين هم هنر نيست هنر آن است كه بدون نفت مملكت را اداره و به دوران مصدق توجه كنيم. ‌(13/9)

0904- در خبرها آمده بود فردي كه در آلمان با مدارك جعلي طبابت مي‌كرد به حبس ابد محكوم شد، درحالي كه مجازات قتل در آن كشور حدود 15 سال است، از اين سختگيري در برابر اقدامات كلاهبردارانه مي‌توان به علت پيشرفت آلمان در همه زمينه‌ها پي برد. (13/9)

0905- با اداي احترام به وزير كشور هند كه با پذيرفتن مسئوليت اخلاقي حادثه گروه تروريستي لشكر طيبه در مومباي هند كه در به وجود آمدن آن نيز نقش موثري نداشت استعفا نمود، چه مي‌شد اگر در كشور ما هم برخي از مسئولان با پذيرش اشتباهات پي در پي خود به خصوص در اقتصاد كلان كشور و تورم موجود به فكر كناره‌گيري مي‌افتادند.(13/9)

0953- آقاي احمدي‌نژاد باز هم در گفتگوي خود در شبكه يك تلويزيون اظهار داشت كه دلار آمريكا در دنيا ضربه خورده است. در پاسخ عرض مي‌كنيم پس چرا ارزش اين دلار شكست خورده و واپس‌گراي آمريكا در كشور ما بالا‌رفته و اكنون بيش از يك هزار تومان است. (13/9)

1158- دولت عراق امضاي يك توافق‌نامه امنيتي با آمريكا را به علت در شرف پايان بودن رياست جمهوري جرج بوش منوط به تاييد كانديداهاي انتخاباتي رياست جمهوري آمريكا نمود و بعد از تعهدات هر دو كانديدا مبني بر پايبند بودن به توافق‌نامه مزبور، وارد مذاكرات مربوط به آن گرديد، چند ماه بيشتر به پايان دوران رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد نمانده است و حتي در جناح اصولگرا هم توافق چنداني با انتخاب ايشان به عنوان كانديداي بعدي رياست جمهوري وجود ندارد، چه تضميني براي اجراي طرح تحول اقتصادي ايشان حتي -به فرض تاييد مجلس- در صورت عدم انتخاب ايشان به رياست جمهوري وجود دارد؟ اصولا‌ تا اين طرح به تصويب مجلس نرسيده است اين چه كاري است كه مردم را موظف به پر نمودن فرم هاي خاص نموده و بعد هم از آن برداشت‌هاي بخصوصي نمود كه فقط مدنظر مجريان فعلي مي‌باشد ، در صورت عدم تصويب طرح ايشان، مسئول آن همه هزينه و وقت مردم و كادر اجرايي و هزينه‌هاي مربوطه و ايجاد استرس در جامعه چه كسي مي‌باشد؟ (13/9)

0945- تصويب طرح تغيير مقر سازمان ملل در كميسيون امنيت ملي، طرحي كه به گفته برخي از نمايندگان هيچ تاثيري در نظام بين المللي ندارد، آيا همه كارهاي كشورمان درست شده و فقط اتلاف سرمايه و وقت در مورد تغيير محل سازمان ملل مانده است، آيا از 200 كشور دنيا 5 كشور هم با آن موافقت خواهند نمود؟ (13/9)

1416- هوگو چاوز اعلام كرده تا سال 2021 خواهان ادامه مقام فعلي‌اش مي‌باشد ظاهرا ايشان حالا‌حالاها قصد ترك كاخ رياست جمهوري را ندارند و مانند ديگر همتايان خود از جمله بشار اسد، كيم جون ايل و فيدل كاسترو به زور تغيير در قانون اساسي كشور هم كه شده مي‌خواهد كرسي رياست را از دست ندهد، در اينجا اين سوال مطرح مي‌شود كه نقش مردم و آراي آنها كه در صندوق ريخته مي‌شود آيا ارزشي براي آقاي رئيس جمهور دارد يا خير؟ اين وسط يكي پيدا نمي‌شود تا به اين رئيس‌جمهور عزيز بگويد آمريكا و كشورهاي غربي هر ايرادي كه داشته باشند حداقل براي راي مردم خود ارزش قائل هستند و بعد از سپري شدن دوره رياست جمهوري، اين مردم هستند كه با راي خود رئيس‌جمهور را انتخاب مي‌كنند، اين مردم هستند كه باعث مي‌شوند يك سياهپوست وارد كاخ سفيد شود، آيا رفتار و خواسته آقاي چاوز معنايي غير از استبداد مي‌تواند داشته باشد؟ اميدوارم پيام بنده ولو با سانسور هم كه شده به چاپ برسد. (13/9)

1531- صداوسيماي ما هزاران بار گفته مردم عراق از توافق‌نامه راضي نيستند نبايد توافق‌نامه امضا شود. مگر ما مردم ايران راضي هستيم كه پول‌هاي مملكتمان به كشورهاي ديگر برود؟ (13/9)

1628- آقايان نمايندگان مجلس مي‌خواهند طرحي به منظور جابجايي سازمان ملل از آمريكا به كشور بي طرف تقديم مجلس نمايند، حال فكر كنيم به مجلس رفت و با صددرصد راي مثبت تصويب شد، آقاي نماينده وقتي بعضي مسئولان دولتي خودمان مصوبه‌هاي مجلس را اجرا نمي‌كنند شما هم هيچ اقدامي نمي‌كنيد يا نمي‌توانيد بكنيد، مي‌خواهيد كشورهاي ديگر به اين مصوبه صحه بگذارند؟ آيا فكر نمي‌كنيد آنها هم مصوبه شما را كاغذ پاره بنامند؟(13/9)

0928- يك مسئول وزارت بازرگاني گفته‌اند به جاي گوجه ‌فرنگي رب بخوريد. به به، بعد هم گفته‌اند مگر پاييز فصل گوجه‌فرنگي است؟ احسنت، واقعا راست گفته‌اند مردم ما چقدر خوش خيال هستند پاييز و زمستان كه فصل گوجه نيست، بهار هم تازه گوجه‌فرنگي را مي‌كارند، تابستان هم قرار است گوجه برداشت شده وارد بازار شود، به اين مي‌گويند هـنـرمـديـريـت، ظـاهرا ديگر در محله بعضي مسئولان هم گوجه ارزان پيدا نمي‌شود كه آدرس بدهند، بعضي از دستگاه‌ها قيمت يك كيلوگــوجــه فــرنـگــي را نـمــي‌تـوانـنـد كـنـتـرل كـنـنـد آن وقـت مـي‌خـواهـنـد 5 هزار ميليارد تومان يارانه نقدي را در طرح تحول تامين نمايند و به موقع به حساب مردم بريزند، واقعا مردم را چه پنداشته‌اند؟ نفت هم كه ارزان شده شما را به يزدان پاك، دست از بعضي ادعاها برداريد. ‌(13/9)

آفتاب يزد: اميدواريم طرح تحول اقتصادي با همفكري همه قوا و كارشناسان كشور - و نه تنها به استناد ديدگاه‌هاي دولت- به نحوي انجام شود كه كمترين مشكل براي مردم ايجاد شود.

1516- از آستارا تماس مي‌گيرم. اينكه دولت نهم سياستبومي گزيني دانشجويان را اتخاذ كرده به نظرم باعث خواهد شد محيط دانشگاه و دانشجو بسته بماند و پاي دانشجويان شهرستاني به دانشگاه تهران باز نشود.‌(13/9)

0805- در رابطه با اين مسئله كه آقاي روحاني و يا سايرين عنوان مي‌كنند كه دولت 150 ميليارد دلار از درآمد نفت را چه كار كرده، براي من قابل توجيه نيست، با توجه به اينكه ما نهادي به نام مجلس داريم و مجلس بر مخارج و بودجه دولت نظارت دارد براي من قابل توجيه نيست كه دولت بدون برنامه‌ريزي خرج كرده باشد، بدون اينكه مجلس هيچ‌گونه نظارتي به اين مخارج داشته باشد. (11/9)

آفتاب يزد: چندي قبل، نايب رئيس مجلس هم گفت موجودي ذخيره ارزي براي روز مبادا در نظر گرفته شده بود و امروز كه همان روز مباداست پول زيادي در حساب ذخيره ارزي نيست.

1856- اينكه مدام ما به شما زنگ بزنيم يك نوع زورگويي است. خوب است يك بار هم شما به ما زنگ بزنيد. مگر چه طور مي‌شود؟ (12/9)

آفتاب يزد: ما توفيق داريم و پيام‌هاي شما را مي‌شنويم و بعضي از آنها را چاپ مي‌كنيم اما تماس شما در واقع با هزاران هموطن عزيز است كه پيام‌ها را مي خوانند. به عبارت ديگر هر يك از پيام‌دهندگان، با تماس تلفني خود با اين ستون، با ساير مخاطبان روزنامه تماس مي‌گيرند نه با آفتاب يزد. البته باز هم تاكيد مي‌كنيم اينكه به واسطه‌اي براي سخن گفتن خوانندگان روزنامه با يكديگر تبديل شده‌ايم باعث افتخار ماست.

2233- من از اولين فارغ التحصيل‌هاي رشته اقتصاد دانشگاه ملي هستم و حدود 68 سال سن دارم، آقاي احمدي‌نژاد گفتند بدون پول نفت هم مي‌توانيم با استفاده از ماليات مملكت را اداره كنيم. من نمي‌دانم ماليات از چه كسي مي خواهند بگيرند؟ چند كارخانه توليدي ما داريم كه الان سودآور باشد و بتوانند از آنها ماليات بگيرند؟جز مالياتي كه از حقوق كارمندان دولت كم مي‌شود ديگر ما چه سيستم منظم مالياتي داريم؟ كدام كشاورزي را داريم كه اينها مي خواهند ماليات بگيرند و مملكت را با آن اداره كنند؟ (12/9)

1154- وقتي اعلا‌م مي شود كسري ميليارد دلا‌ري خريد بنزين از محل اعتبارات داخلي وزارت نفت تامين شده تازه آدم متوجه مي‌شود كه چه پول‌هايي هست كه مجلس درآن نقشي ندارد و اختيارش دست يك وزير است و به صورت ميليارد دلا‌ري هزينه مي‌شود.(13/9)

1520- اين نترس بودن مجلس كه چاپ كرديد يعني در مقابل دشمن آمريكا و استكبار جهاني نترس باشد يا براي آنكه به جان هم بيفتند نترس هستند؟ ما مي‌گوييم سياه نمايي مي‌كنيد همين است، نترس بودن مجلس در مقابل چي ؟ آيا شما در ارتباط با انرژي هسته‌اي اين جور تيتر زديد كه مجلس در مقابل آمريكا و ديگران كه تهديد مي‌كنند نترس باش؟ يا اينكه در مقابل خودي‌ها مي‌گويند مجلس نترس باشد؟ واقعا متاسفيم اصلا‌ نمي‌دانم كياست و سياست دست‌اندركاران روزنامه كجاست؟ (13/9)

آفتاب يزد: 1 -تعدادي از نمايندگان اصولگراي مجلس گفته‌اند در زمان مجلس هفتم مي دانستيم برخي طرح‌هاي دولت موجب تورم و گراني مي‌شود اما از ترس آنكه به كارشكني در برابر دولت متهم شويم، به قوانين مورد نظر دولت راي مثبت داريم. آيا به نظر شما، اين نمايندگان نيازمند اين توصيه نيستند كه بايد باشند؟ 2- ما به سوال شما جواب داديم. حالا‌ به شما توصيه مي‌كنيم به اين سوال جواب دهيد كه اين سخن آقاي رئيس جمهور در جلسه با وزير كشور و استانداران كه خطاب به چه كساني بود؟ آيا در مقابل آمريكا و اسرائيل بود يا بعضي نيروهاي خودي در مجلس يا ساير نهادها؟

0814- از اصفهان تماس مي‌گيرم. تجربه نشان داده است كه حل بحران‌هاي اقتصادي و مالي كشورها فقط با درايت و برنامه‌ريزي صحيح و سنجش واقعيت‌هاي روز و محاسبات دقيق وحساب شده امكان پذير است و برخي اقدامات و حرف‌هاي حساب نشده نمي‌تواند درمان وچاره‌انديش اين بحران‌ها باشد و ضرر و زيان ناشي از اين رويكردها و طرزتفكرهاي ساده انديشانه برخي افراد كه خود را متفكران سياسي واقتصادي نيز مي‌دانند جز آسيب‌رساندن به خود و جامعه اثر مطلوب ديگري نخواهد داشت .(13/9)

2010- 1- اگر تعداد نامزدهاي رياست جمهوري مانند دوره نهم زياد باشد و بالاخره دو نفر به مرحله دوم صعود كنند يك هفته و حتي دو هفته هم براي تجديدقوا و شناساندن برنامه‌هاي دو نامزد بسيار كم است. تازه 24 ساعت مانده به انتخابات هم كه هرگونه تبليغات ممنوع است پيشنهاد مي‌شود مجلس قانون انتخابات مرحله دوم را كه يك هفته مي‌باشد حداقل به 15 روز تمام برساند. فكر نمي‌كنم هيچ فرد يا جناحي مخالف اين پيشنهاد باشد 2- طبق گزارشات چندين قانون مصوب مجلس كه مراحل قانوني آن گـذشـته ولي اجرا و ابلاغ نشده است. نمايندگان مجلس و رئيس‌جمهور براي اجراي قانون اساسي سوگند ياد كرده‌اند اگر اين موضوع صحت داشته باشد به زودي به يك روند تبديل خواهد شد و مسئوليت عدم اجراي قانون به عهده قواي مجريه و مقننه خواهد بود، احترام امامزاده با متولي آن است. ‌(13/9)

آفتاب يزد: فاصله يك هفته‌اي ميان مرحله اول و دوم انتخابات، مستند به اصل 117 قانون اساسي است و مجلس اختيار اصلاح آن را ندارد.

1540- خواهشا پيام مرا حتما چاپ كنيد. من از طرف خودم و تمامي جوانان ايراني اين درخواست را دارم. از آقاي خاتمي خواهش مي‌كنم به خاطر جوانان هم كه شده در انتخابات آينده شركت كنند. ‌(13/9)

آفتاب يزد: لطف كنيد نظر خودتان را بيان كنيد و از طرف همه جوانان سخن نگوييد. البته هيچ‌كس حق ندارد از طرف همه مردم، همه جوانان، همه بسيجيان، همه روحانيون و ... سخن بگويد.

1312- عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفته‌اند حاضرم گراني را تحمل كنم ولي شكست احمدي‌نژاد را نبينم. من با توجه به آموزه‌هاي ديني كه گراني باعث فقر مي‌شود و اگر فقر از دري وارد شود ايمان و دين از در ديگري خارج مي‌شود، نظر شخصي‌ام اين است كه حاضرم شكست بسياري از افراد را ببينم اما گراني را نبينم. ‌(13/9)

1132- رئيس اتحاديه صنف مشاورين املاك تهران در چندين مصاحبه مطبوعاتي و راديو تلويزيوني بارها اظهار نمودند كه برنامه‌هاي جديد دولت و كد رهگيري باعث پايين آمدن قيمت مسكن شده، حالا‌ از ايشان مي‌پرسم كه در كشورهاي دوبي، آمريكا، كانادا و دهها كشور ديگر كد رهگيري چه نقشي داشته كه آنجا هم وضع به همين منوال است و قيمت‌ها پايين آمده است؟ (12/9)

آفتاب يزد: وقتي نامه‌نگاري‌هاي يك مقام ايراني مي‌تواند سرنوشت انتخابات آمريكا را تعيين كند لابد كد رهگيري وزارت بازرگاني ايران هم مي‌تواند قيمت مسكن را در دوبي، كانادا و آمريكا پايين بياورد.

1859- اين چه وضعي است كه به بار آورده‌اند. مرتب از رسانه‌ها دستور مي‌دهند كه آب مصرف نكنيد، برق و گاز مصرف ننماييد، تلفن هم كه موقع صحبت كردن مرتب سكه مي‌اندازد در صورتي كه در سابق هر پالس تلفن 2 ريال بود. چه خوب بود آفتابيان قبوض آب و برق و تلفن سابق را با قبوض آب و برق و تلفن حال با هم مقايسه مي‌كردند و به رويت خوانندگان مي‌رساندند تا مسئولان متوجه فشاري كه به مردم فقط از اين نظر وارد مي‌شود، بشوند. (12/9)

1856- از گرگان تماس مي‌گيرم. شغلم كشاورزي است. پارسال ما سويا را كيلويي 550 تومان مي‌فروختيم ولي امسال دولت كيلويي 445 تومان نرخ داده، آن هم با افت‌هاي زياد. آخر با اين وضع تورم و با اين قيمت كودها كه بايستي براي هر كيسه آن 13 هزار تومان پول بدهيم، ما چه كار بايد كنيم؟ شما چرا در مورد كشاورزي و اوضاع كشاورزان چيزي در 12 صفحه‌تان نمي‌نويسيد؟ (12/9)

1530- قطره پيروكارپين يك درصد كه براي تنظيم فشار داخلي چشم تجويز مي‌شود در داروخانه‌ها وجود ندارد، با توجه به اهميت موضوع لطفا از مسئولان ذيربط در وزارت بهداشت درخواست مي‌شود در اين مورد اقدام مقتضي معمول فرمايند. (12/9)

1539- خدمت نمايندگان محترم مجلس! در استان آذربايجان شرقي الان از سال 1384 مطالبات ما مانده و ما روي اين مطالبات حساب باز كرده بوديم و زير بار بدهي رفته‌ايم واقعا بسياري از فرهنگيان روستايي كه خريد مرخصي آنها سه سال است پرداخت نشده و با هزاران گرفتاري به امر مقدس تعليم و تربيت مشغول مي‌باشند، اميدواريم نمايندگان محترم به داد ما فرهنگيان برسند. (12/9)

1549- اين آقايان بازنشسته بانك كه پيام مي‌دهند چرا در مورد ما نظام هماهنگ اجرا نمي‌شود، بعضي از اينها در دوران خدمتشان هم وام گرفتند و خانه و ماشين خريدند الان يك كارمند بازنشسته بانك پيدا نمي‌كنيد كه خانه و ماشين نداشته باشد. (12/9)

آفتاب يزد: بعيد مي‌دانيم حكم كلي شما شامل حال همه كارمندان بازنشسته تمام بانك‌ها بشود.

2039- لطفا اين پيام يك شهروند را چاپ كنيد كه دولت ‌چرا اين همه ماشين وارد مملكت مي‌كند، شهري كه همه جايش شده پاركينگ اين تاسفآور است، چه كسي طراح اين مسئله مي باشد، از طرف من بگوييد خدا عوضتان بدهد.(12/9)

2036- من دانشجوي دانشگاه آزاد اردبيل هستم. در سه چهار ترم اول به ما تخفيف داده بودند، ورودي 84 هستم. اين تخفيف‌ها را الان مي‌گويند بياييد پس بدهيد، آقاي احمدي‌نژاد هم قرار بود بودجه‌اي بدهند كه اين تخفيف‌ها را دانشگاه اعمال كند الان اين بودجه را ندادند نمي‌دانيم تكليف چيست مي‌گويند نمي‌گذاريم امتحان بدهيد، خواهش مي‌كنم رسيدگي كنيد. (12/9)

2211- در پاسخ به پيام 1833 از همدان بايد عرض كنم عزيزم، من بازنشسته، بيش از 35 سال از بهترين دوران زندگي‌ام را با حقوق كم در اختيار دولت قرار داده‌ام كه اگر مي‌خواستم مانند ديگران شغل آزاد داشته باشم مثلا‌ 40 سال پيش يك مغازه به قيمت 1500 تومان سرقفلي مي‌خريدم و اينكه همان مغازه قيمتش معادل صدميليون تومان مي‌شد كه با فروش آن مي‌توانستم با سرمايه‌گذاري در بانك حداقل ماهانه يك و نيم ميليون تومان حقوق بگيرم، حالا‌ شما فكر مي‌كنيد با حقوق ماهيانه حدود 450 هزار تومان با داشتن نوه و عروس و داماد با اين خرج گران بايد مورد سرزنش شما نيز قرار بگيرم؟ اما در مورد پيام 0924 راجع به فعاليت بسيج بايد بگويم همه ملت ايران از اعضاي بسيج هستند و هيچ‌كس نبايد اهداف بسيج را براساس منويات خود مصادره كند. (12/9)

2028 - اخيراً پياده رو سمت جنوبي بلوار والفجر يك اروميه توسط مسئولين ذي‌ربط در حال آسفالت است، ظاهر كار و نحوه آسفالت‌ريزي آن نشان مي‌دهد هيچ‌گونه نظارتي بر اجراي آن صورت نمي‌گيرد زيرا عابرين پياده مخصوصاً افراد مسن به علت ناهمواري و شيب غيراصولي آن علي‌الخصوص در زمستان قادربه قدم زدن در آن نخواهند بود. (12/9)

0118- فروش آثار هنري با همه مقبوليت جهاني و جنبه‌هاي مثبت عقلاني، مستلزم چنان دقت و ظرافتي است كه روانيست در ايران به يكباره آغاز و اوج بگيرد، اين اقدامات سابقه مثبتي در ايران برخلا‌ف نقاط ديگر جهان ندارد و قابل دقت و نظر مسئولين هنري كشور است، هنر، خالق افسوس نيست كه موجب افسوس شود.(13/9)

0116- صنعت نوپاي فروش آثار هنري در ايران از شتابي بي سابقه كه تاكنون در زمينه هيچ امر ديگري در ايران مشاهده نشده برخوردار است و به همين دليل برگزاري پياپي بازار فروش اين آثار آن هم مقارن با بحران اقتصادي جهان و ركود معاملا‌تي هميشگي ملت ايران مي‌تواند نگران كننده باشد، نكند روزي به خود بيائيم و ببينيم در ميان 10 اثر فروخته شده يكي را نبايد مي‌فروختيم و مبادا روزي با ديدن تابلوي آويخته كمال‌الملك به ديوار سالن چلوكبابي قنبرعلي در پاريس مبهوت شده و از شدت شرم و نه فقر، گرسنه ماندن را به خوردن يك لقمه غذاي وطني ترجيح بدهيم. (13/9)

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا اداره كل روابط عمومي

احتراما در خصوص مطلب مندرج در صفحه 5 مورخه 24/7/87 آن روزنامه تحت عنوان به اطلا‌ع مي رساند: پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اعلا‌م داشته مراتب به مناطق 22 گانه پليس راهنمايي و رانندگي ابلا‌غ گرديد تا در صورت مشاهده چنين تخلفاتي، با متخلفين وفق ضوابط اعمال قانون گردد.

2237- تلويزيون برنامه‌اي به اسم همايش ملي مطلع عشق نشان داد كه در مورد ازدواج جوانان بود، يكسري مسئول به خودشان لوح يادبود و جايزه مي‌دادند، من سوالم اين است كه مگر اينها در امر تسهيل ازدواج جوانان موفق بودند؟ اين همه، هشدار داده مي‌شود كه سن ازدواج بالا‌رفته پس اينها به كدام كار خودشان دارند جايزه مي‌دهند؟ اگر موفق بودند پس اين همايش‌ها را براي چه تشكيل دادند كه در مورد اين موضوع بحث و بررسي و سخنراني كنند، اگر موفق نبودند پس چرا دارند خودشان به خودشان جايزه و لوح يادبود مي‌دهند، هيچ جواني هم در اين برنامه نيست، خيلي عجيب است. (11/9)

2208- اينجانب 11 مرداد 83 با يك پيكان تاكسي خارج از شهر تصادف كردم و هر چه شكايت مي‌كنم و گواهي بيمارستان دارم هيچ قاضي رسيدگي نمي‌كند، مي‌خواستم ببينم كسي هست در اين مملكت به حق ما رسيدگي كند يا نه؟ (11/9)

آفتاب يزد: بارها از پيام دهندگان اينچنيني تقاضا كرديم مشخصات خود را در اختيار ما بگذارند تا امكان پيگيري موضوع وجود داشته باشد.

2325- از منظريه تماس مي‌گيرم. در رابطه با وزير محترم اقتصاد الان دارند بحث اقتصادي مي‌كنند. مي خواستم در رابطه با وارد كردن بنزين سوال كنم مگر ما هنوز بنزين به صورت سابق مصرف مي‌كنيم كه سه هزار ميليارد تومان مي‌خواهند بنزين از خارج وارد كنند؟ مگر ما اصلا‌ خودمان توليد نداريم؟ يك ماشين دارم در روز 3 ليتر بنزين به من مي‌دهند، اين 3 ليتر بنزين را هم توليد نداريم، پس اگر توليد نداريم اين پالايشگاه‌ها چه كار مي‌كنند؟ (11/9)

1031 - در مورد عدم تخصص كافي برخي مسئولا‌ن و همين طور پيگيري موضوع هايي كه خارج از حيطه كاري يك سازمان مي باشد پيام هاي فراواني به چاپ رسيده ، آخرين و بارزترين نمونه آن در رابطه با تصويب طرح تغيير مقر سازمان ملل مي باشد كه توسط يكي از كميسيون هاي مجلس به تصويب رسيده، واقعاً انسان مات و مبهوت مي شود وقتي مي بيند كه چند پزشك و مهندس عمران كشاورزي و اقتصاددان طرحي را تصويب مي كنند كه احتمالا‌ً بسياري از آنها داراي تخصص در مورد آن نيستند و جالب تر اينكه طرحي را تصويب مي كنند كه اولا‌ً دغدغه اصلي مردم نمي باشد و ثانياً اجرايي شدن آن تقريباً غيرممكن به نظر مي رسد، هنوز اين دسته گل به آب انداخته نشده مخبر كميسيون مربوطه عنوان مي‌كند كه در رابطه با معضل ترافيك با مسئولا‌ن وزارت كشور و شهرداري و ديگران جلسه اي را برگزار مي‌كنيم و راهكارهاي لا‌زم را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. واقعاً كجاي دنيا سراغ داريد كه كميسيون سياست خارجي، وقت خـود را صـرف حـل مـشـكـل ترافيك كنند از آقاي واحدي عزيزم خواهشمندم از ارائه جوابهاي غيرمنطقي خودداري و مثلا‌ًنگويد شلوغي و در نتيجه ترافيك با امنيت ملي ما ارتباط دارد، آخر كميسيون سياست خارجي چه ربطي به خط عابر پياده و خيابان يك طرفه و چهارراه و ترافيك دارد. (12/9 )

آفتاب يزد : در مورد قسمت اول پيام ، تقريباً با شما هم عقيده هستيم. اما در مورد قسمت دوم پيام بايستي اين توضيح را ارائه نمائيم كه امور مربوط به نيروي انتظامي و وزارت كشور نيز در حوزه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس قرار دارد. موضوع ترافيك هم بحمداله با ده‌ها دستگاه اداري مرتبط است كه نيروي انتظامي و وزارت كشور - شوراي عالي ترافيك - دو دستگاه از دستگاه‌هاي متعدد مرتبط با آن هستند.

0900- زن و بچه دارم، بيكار و مستاجرم، حدود 8 ماه پيش به دفتر رياست جمهوري نامه نوشتم كه هيچ جوابي به من ندادند، باور كنيد اعصابم داغون شده، از زندگي سير شدم، خواهش مي‌كنم چاپ كنيد بلكه اين دفتر رياست جمهوري به ما جواب بدهند. (12/9)

آفتاب يزد: شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1145- بيمارستان ... شهر قزوين يك مشكل حادي كه دارد اين است كه بخش جراحي در كنار سالن انتظار قرار گرفته يعني عملا‌ً تمام مريض‌هايي را كه از بخش جراحي خارج مي كنند و مي‌خواهند به بخش ببرند از وسط سالن انتظار رد مي‌كنند و شما مي دانيد بيمار مخصوصاً خانم هايي كه بيهوش هستند و از اتاق عمل خارج مي شوند از نظر حجاب وضع مناسبي ندارند متاسفانه اين خانم ها را همين طور از بين آن جمعيتي كه آنجا نشسته و ناظرند عبور مي‌دهند كه وضعيت ناراحت كننده‌اي است، وقتي همراهان بيمار اين صحنه را مي بينند واقعاً منقلب مي شوند و اصلا‌ً خوشايند نيست و هيچ فكري براي بهبود اين وضع نمي‌كنند سالهاست همين وضعيت هست، هيچ نظارتي هم آنجا نيست چون اكثر پزشكاني كه آنجا هستند با نفوذ هستند.(12/9 )

آفتاب يزد: نام بيمارستان در روزنامه موجود است.

1323- شرايط و جو سازمان‌هاي دولتي ما طوري هست كه به كارمند زن و يا كسي كه تقاضاي استخدام دارد و زن هست يك پوئن منفي مي‌دهند، هميشه اعتقادشان بر اين است كه بعضي زنان ساعت كمتري را به كار اختصاص مي دهند يا آنكه مي خواهند مدام به مرخصي بروند، اين نمي‌تواند بازدهي مثبت داشته باشد، الا‌ن متاسفانه بعضي از سازمان‌هاي ما مخصوصاً در شهرستان‌ها اصلا‌ً شرط استخدامشان اين هست كه مرد باشد، يعني عملا‌ً وقتي شرايط استخدامي شان را عنوان مي كنند مي‌گويند مرد باشد ما خانم استخدام نمي‌كنيم، خانم‌ها را اكثراً فقط در حسابداري ها به عنوان منشي و مشاغلي كه تخصص خاصي نمي‌خواهد استخدام مي‌كنند. (12/9 )

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا اداره كل روابط عمومي

احتراما پيرو نامه شماره 207/2/04/404/4/36-9/7/87 در خصوص مطلب مندرج در صفحه 4مورخ 2/7/87 آن روزنامه تحت عنوان به اطلا‌ع مي‌رساند: فرماندهي انتظامي استان تهران اعلا‌م داشته به مامورين پليس راهنمايي و رانندگي كرج ابلا‌غ گرديد با تخلفات خودروهاي كاميون در محدوده خيابان 56 شيراز شرقي برخورد قاطع به عمل آورند با توجه به اينكه معابر بيش از ده متر خيابان تلقي مي‌گردد تردد در معابر عمومي شهر حق همه شهروندان مي باشد. ضمنا(فقط از ساعت 22 شب الي 6 صبح) تردد وسايل نقليه به منظور انتقال مصالح ساختماني كه از ضروريات انجام پروژه‌هاي عمراني است، در سطح شهرآزاد مي‌باشد.

پاسخ روابط عمومي بانك رفاه

احتراماً در پي درج مطلبي به نقل از يكي از مشتريان در ستون" پيامهاي مردمي " مورخ 5/8/87 به شماره 1018 آن روزنامه وزين در خصوص دريافت 500 تومان كارمزد نقد كردن چك توسط يكي از شعب بانك رفاه به آگاهي مي رساند: به استناد ابلا‌غ اداره نظارت بر بانك هاي بانك مركزي ج.1.1، اخذ كارمزد خدمات بانكي از مشتريان يكي از راهكارهاي قانوني به منظور ترغيب مشتريان در استفاده از خدمات الكترونيكي بانكها مي باشد.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن