تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816778785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پليس آگاهي پايتخت اعلام كرد:شهروندان، سارقان مامورنما را شناسايي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: پليس آگاهي پايتخت اعلام كرد:شهروندان، سارقان مامورنما را شناسايي كنند
خبرگزاري آريا - با دستگيري هشت سارق مامورنما ، پليس آگاهي تهران بزرگ از مالباختگان خواست براي اعلام شكايت به اداره پنجم پليس آگاهي و يا شعبه ششم دادسراي جنايي تهران مراجعه كنند.

به گزارش سرويس حوادث آريا به نقل از روابط عمومي ناجا، در شهريور ماه سال جاري،در پي وقوع 2 فقره سرقت تحت پوشش مامور انتظامي در غرب تهران به دستور داديار شعبه ششم دادسراي جنايي، پرونده براي رسيدگي تخصصي به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ (مبارزه با سرقت هاي به عنف و تحت پوشش) ارجاع شد.

كارآگاهان اداره پنجم در رسيدگي پرونده و نيز تحقيق از مالباختگان متوجه شدند كه اين دو سرقت توسط يكي از سارقين سابقه دار و تحت تعقيب پليس و مرجع قضايي به نام "لطيف – ف" 47 ساله و اعضاي باند وي صورت گرفته است .در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد كه "لطيف " از سارقان سابقه دار و از متهمان طايفه فيوج مي باشد كه در سال 82 در پي يك فقره سرقت در رشت دستگير و توسط مرجع قضايي با قرار وثيقه روانه زندان شده بود اما وي با سپردن وثيقه آزاد شد در رسيدگي نهايي پرونده، اين متهم با راي قطعي به تحمل 10 سال زندان محكوم شد.

اين گزارش حاكي است، كارآگاهان اداره پنجم با اطلاعات تكميلي موفق شدند طي عمليات هاي جداگانه اي سه متهم ديگر را روز 16 آذر ماه در كرج دستگير كنند. اين گزارش حاكي است، پس از دستگيري سارقان، كارآگاهان متوجه شدند كه متهمان با گروه ديگري از سارقان طايفه فيوج كه قبلاً در شهرهاي قم ، ري و تهران توسط پليس دستگير شده بودند، ارتباط دارند.

متهمان در تحقيقات پليسي اعتراف كردند: در سرقت هاي تحت پوشش خود با استفاده از خودروهاي تيزرو زانتيا، انواع پژو 405 و 206 ، و ريو و ... با كمين در محدوده مراكز تجاري از جمله بانك ها، نمايشگاههاي خودرو، دفاتر اسناد رسمي ، مراكز خريد و فروش خودرو، سوژه هاي خود را تحت نظر گرفته و آنها را تعقيب مي كردند سپس در يك فرصت مناسب با ارائه كارت شناسايي جعلي و بعضاً با به تن داشتن لباس انتظامي و تجهيزاتي مانند بي سيم قلابي و دست ساز و دستبند، خودرو فرد مورد نظر را به بهانه حمل و نگهداري مواد مخدر يا حمل تراول هاي جعلي متوقف مي كردند سپس حين بازرسي از خودرو پس از سرقت وجوه نقد ، تراول، مدارك هويتي، كارت سوخت و عابر بانك و ....با شگردهاي متفاوت سريعاً از محل متواري مي شدند .

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد: هشت سارق دستگير شده در اين پرونده به نام هاي "لطيف"، "محسن"، "حبيب"، "ايوب"، "مصطفي"، "ايرج"، "جلال"و "بهادر" تاكنون به سرقتهاي تحت پوشش مامور انتظامي در نقاط مختلف كشور اعتراف كردند به دليل احتمال تردد آنان در كليه استانها، به دستور داديار شعبه ششم دادسراي جنايي تهران مبني بر چاپ عكس بدون پوشش متهمان در جرايد ، از افرادي كه توسط اين افراد سرقت شده است دعوت مي شود جهت پيگيري موضوع به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي و يا شعبه ششم دادسراي جنايي تهران مراجعه كنند.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن