تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806746223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي
بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي، بازديد وزير ارشاد از مجموعه تئاتر شهر و آغاز جشنواره موسيقي فجر عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه بيستم آذرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با آزيتا حاجيان بازيگر مجموعه "آينه‌هاي نشكن"، نقدي بر "چارچنگولي"، يادداشتي از مصطفي جمشيدي، پرفروش شدن "ماداگاسكار" در جهان، ساخت مستندي درباره فيلم "روبان قرمز"، نقاشي 3000 متري در جشنواره تجسمي و اخبار كوتاه. پيام رئيس جمهوري به سومين جشنواره فيلم پليس، نشست تخصصي سينماي مستند و آسيب‌هاي اجتماعي، مراسم بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي، گپي با بهنوش بختياري، يادداشتي از بيتا بادران بازيگر "دلشكسته" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"خورشيد" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گزارشي از حضور نمايش‌هاي مختلف در بيست و هفتمين جشنواره تئاتر فجر، گفتگو با مهرداد كوروش‌نيا نويسنده و كارگردان نمايش "آقا ليلا"، گپي با تهيه‌كننده تله تئاتر "پسران طلايي"، كند و كاوي در يك كتاب و اخبار كوتاه. چند يادداشت و اخبار اكران جديد در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش تله تئاتر "هنر" از شبكه چهار، اهداي نشان فيروزه سينما حقيقت به ليلا حاتمي، رقابت هفت بازيگر نقش اول زن براي نامزدي اسكار و اخبار كوتاه. گفتگو با محمد موسوي نوازنده پيشكسوت ني در صفحه موسيقي، گفتگو با مهدي پاكدل بازيگر مجموعه "بي‌گناهان" در صفحه راديو و تلويزيون و انتقاد ارشاد از جوايز ادبي خصوصي، برنامه‌هاي دومين روز از جشنواره موسيقي فجر و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر منعكس شده است.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با چاك پالانيوك نويسنده و گزارش فروش جهاني فيلم‌ها. آغاز جشنواره موسيقي فجر، فيلم "ترديد" واروژ كريم مسيحي در پايان راه، انتقاد معاون وزير ارشاد از جوايز خصوصي و اخباري كوتاه از ليلا حاتمي، فرزاد مؤتمن، شهرام ناظري، اسدالله امرايي و بيژن جلالي در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به آفرينش پرده نقاشي 3000 متري در جشنواره تجسمي فجر، بازديد وزير ارشاد از بزرگترين مجموعه تئاتري كشور، بازسازي سالن رودكي، رونمايي از بزرگترين فرش خاكي جهان، برپايي همايش بزرگ نقاشان كشور، درگذشت مشهورترين ناشر جهان عرب و اخبار كوتاه.

"اعتماد ملي" در صفحه هنر مي‌پردازد به نگاهي به تحولات سينماي ايران در دوره اصلاحات و يادداشت‌هايي از مهرداد فريد، مسعود ده‌نمكي، محمدعلي نجفي و خسرو معصومي در اين خصوص. مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، نشست كميسيون فرهنگي شوراي شهر درباره تئاتر شهر و بازديد وزير ارشاد، مراسم بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي، اختتاميه دومين دوسالانه مجسمه‌سازي، گپي با ناهيد طباطبايي و معرفي برگزيدگان گرافيك و كاريكاتور جشن تصوير سال در صفحه ادب و هنر آمده است.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي در غياب مسئولان سينمايي كشور، معرفي برگزيدگان نخستين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري، تجليل كوبايي‌ها از استيون سودربرگ، معرفي برگزيدگان گرافيك و كاريكاتور جشن تصوير سال، انتخاب بهترين‌هاي انجمن منتقدان فيلم واشنگتن، معرفي داوران جشنواره موسيقي فجر، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه ويژه جشنواره موسيقي فجر مي‌پردازد به گفتگو با منوچهر صهبايي رهبر اركستر سمفونيك و گفتگويي با احمد رضا خواه و فريد خردمند نمايندگان گروه موسيقي سپهر. بازديد وزير ارشاد از مجموعه تئاتر شهر، معرفي برگزيدگان دوسالانه مجسمه‌هاي شهري، حمايت مالي موسسه اعتباري قوامين از جشنواره فيلم پليس، نشان فيروزه سينما حقيقت براي ليلا حاتمي، حضور بهمن قبادي در گردهمايي رهبران جوان دنيا با موضوع محيط زيست و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"كارگزاران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به بازديد وزير ارشاد از مجموعه تئاتر شهر، انتقاد از شفاف نبودن جوايز ادبي خصوصي، صداگذاري فيلم "ترديد"، انتخاب هيث لجر به عنوان بهترين بازيگر سال از نگاه انجمن منتقدان واشنگتن، مراسم بزرگداشت زنده‌ياد علي حاتمي، استعفاي ناني مورتي از رياست جشنواره فيلم تورين و اخبار كوتاه.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن