تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو كميسيون امنيت ملي:جنايات صهيونيست‌ها در غزه ماهيت واقعي مدعيان اسلام‌گرايي را افشا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عضو كميسيون امنيت ملي:جنايات صهيونيست‌ها در غزه ماهيت واقعي مدعيان اسلام‌گرايي را افشا كرد
گروه سياسي: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تشديد جنايات صهيونيست‌ها در نوار غزه گفت: اين جنايات ماهيت واقعي مدعيان اسلام و اسلام‌گرايي را نزد ملت‌ها افشا كرد.
«جواد كريمي ‌قدوسي»، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، با اشاره به جنايات صهيونيست‌ها در غزه، گفت: اين ظلمي كه بر مردم فلسطين وارد مي‌شود، ظلمي است كه از نظر قرآن كريم محكوم به شكست است و وعده بشارت و پيروزي براي جريان حقي كه در برابر اين جريان مقاومت مي‌كند، داده شده است.

وي هم‌چنين با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با رئيس‌جمهور لبنان، تصريح كرد: ايشان فرمودند كه به زودي شاهد خواهيم بود كه آوارگان فلسطيني به سرزمين‌هاي خود باز خواهند گشت و وعده الهي تحقق خواهد يافت.

نماينده مردم مشهد در مجلس، گسترش و تعميق بحران در خاورميانه و فلسطين را نوعي بشارت به نزديك‌بودن وعده پيروزي بيان كرد و گفت: ظلم به منتهاي درجه خود نزديك شده و نتيجه اين قساوت قلب، تنوير افكار عمومي جهان است.

كريمي ادامه داد: مردم در تمامي كشورها از جمله كشورهاي اسلامي شاهدند كه مدعيان حقوق بشر چگونه با رژيم صهيونيستي همراهي مي‌كنند و هيچ‌گونه حركتي در مقابل اين جنايات از خود نشان نمي‌دهند و شاهد خواهيم بود كه مردم منطقه به صورت يكپارچه نسبت به اين فاجعه قيام خواهند كرد و دست اين دولت‌ها را در تصيميم‌گيري‌ها قطع خواهند كرد و آنها را از اينكه بخواهند در مورد جهان اسلام تصميم‌گيري كنند، منع مي‌كنند.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس دروان رياست جمهوري بوش را جزو تاريك‌ترين دوران آمريكا ارزيابي كرد و گفت: وعده محاكمه بوش و بلر در دادگاه‌هاي جهاني كه توسط مقام معظم رهبري داده شد، روزي به تحقق خواهد پيوست و افكار عمومي و ملت‌ها جرياني را شكل خواهند داد و آنها را پاي ميز محاكمه خواهند كشاند.

وي با بيان اينكه مقاومت بي‌نظير مردم غزه كه در تاريخ سابقه ندارد، سرانجام به پيروزي و فتح خواهد رسيد، تأكيد كرد: خداوند با قدرت و عنايت خود و حضور و ظهور قدرتمندانه مردم اين پيروزي را رقم خوهد زد.

اين نماينده مجلس هشتم با اشاره به تصميم‌هايي كه در شوراي عالي امنيت ملي و مجلس شوراي اسلامي براي حمايت معنوي و اقتصادي از مردم غزه، اظهار اميدواري كرد ملت ايران بتواند وظيفه سنگيني را كه در اين ارتباط بر عهده گرفت به نحو شايسته‌اي انجام دهد.

كريمي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره اقدام خائنانه طنطاوي، رئيس دانشگاه الازهر مصر در ديدار با رئيس رژيم صهيونيستي اظهار كرد: معتقدم مشت كساني كه مدعي اسلام و اسلام‌گرايي هستند در چنين شرايطي باز خواهد شد و ماهيت و مواضع آنهايي كه ظاهرا ادعاي اسلام‌گرايي دارند، در نزد ملت‌هايشان افشا خواهد شد.

عضو كميسيون امنيت ملي يادآور شد: دولت مصر با بازگشايي گذرگار رفح مي‌تواند كمك بزرگي به مردم غزه بكند، ولي شيوه و رفتار دولت اين كشور با همنوعان و همسايگان خود ظالمانه است و به جا بود كه شيخ الازهر در اين شرايط قيام مي‌كرد و براي ملت خود اطلاع‌رساني مي‌كرد نه اينكه اقدامي انجام دهد كه از سوي افكار عمومي جهان اسلام قابل قبول نيست.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين نوع رفتارهاي خائنانه در طول تاريخ همواره وجود داشته و در آينده نيز اتفاق خواهد افتاد و روند به جايي خواهد رسيد كه ديگر ملت‌هاي اسلامي هيچ اميدي به اين نوع زمامداران اسلامي نخواهند داشت.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن