تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جورج بوش:اعتراف مي‌كنم كه از برخي مسايل پشيمانماوباما استراتژي جديد مقابله با تروريسم را اعلام مي‌‏كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: جورج بوش:اعتراف مي‌كنم كه از برخي مسايل پشيمانماوباما استراتژي جديد مقابله با تروريسم را اعلام مي‌‏كند


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس‌‏جمهوري كنوني آمريكا اعمال فشار مداوم را بهترين روش مبارزه با تروريسم خواند.

به گزارش "ايلنا" به نقل از آسوشيتدپرس، «جورج بوش»، رئيس‌‏جمهوري كنوني آمريكا روز دوشنبه اعلام كرد كساني كه از كشور در برابر حملات تروريستي محافظت مي‌‏كنند حق دارند تا از دولت بخواهند كه براي جلوگيري از تهديدات بالقوه تروريستي در كنار آنان بايستد.
جورج بوش كه پيش از ديدار سه ساعته از مركز امنيت ملي مبارزه با تروريسم در «مك‌‏كلن» كه نخستين مركز همكاري تحليل‌‏گران و نيروهاي سرويس‌‏هاي امنيتي در رابطه با تهديدات تروريستي داخلي و خارجي آمريكا است، بهترين روش براي مقابله با تهديدات تروريستي را اعمال فشار مداوم بر تروريست‌‏ها اعلام كرد.
در اين گزارش آمده است كه پس از سخنان بوش كه به نسبت به شكست اطلاعاتي در عراق اظهار تاسف كرده بود، حضور رئيس‌‏جمهوري كنوني آمريكا در مركز امنيت ملي مبارزه با تروريسم به معناي اهميت فوق‌‏العاده همكاري تحليل‌‏گران و نيروهاي دولتي در سرويس‌‏هاي امنيتي است.
جورج بوش در ادامه با اعلام اينكه كساني‌‏كه براي مقابله با تهديدات تروريستي و حمايت از كشور تلاش مي‌‏كنند، مستحق چيزي فراتر از تشكر هستند، گفت: «آنها تلاش مي‌‏كنند تا دولت را متوجه اين واقعيت كنند كه بزرگترين خطري كه آمريكا را تهديد مي‌‏كند تهديدات تروريستي و بهترين روش براي جلوگيري از تهديدات، اعمال فشار بر تروريست‌‏ها به صورت مداوم است.»
وي در ادامه گفت: «اشاعه آزادي به عنوان بخشي از استراتژي مبارزه با تروريسم بهترين جايگزين ايدئولوژي قاتلان است.»
بوش همچنين گفت: «استراتژي جديد مقابله با تروريسم به‌‏زودي در دولت جديد «باراك اوباما»، رئيس‌‏جمهوري منتخب آمريكا اعلام خواهد شد.»
بوش هم‌چنين در گفت‌وگو با شبكه‌ي «ان‌‏بي‌‏سي»، گفت: «ابوغريب و افشاي شكنجه‌ زندانيان دربند در اين زندان، ‌موجب نااميدي شديد است.»
وي افزود: «اعتراف مي‌كنم كه از برخي مسايل پشيمانم. شكنجه‌ي زندانيان عراقي توسط نظاميان آمريكا به هيبات و عظمت آمريكا ضربه زد.»
گفته‌‏شده، بوش پيش از اين نيز با «مايك مك‌‏كونل»، رئيس مركز مبارزه با تروريسم و چند تن از تحيلي‌‏گران پليس فدرال آمريكا (اف‌‏بي‌‏آي) ديدار و گفت‌‏وگو كرده بود.
وي در اين ديدار از مسئولان امنيتي و سرويسهاي اطلاعاتي از آنان خوساته بود تا با همكاري بيشتر با يكديگر مانع تكرار اشتباهات گذشته شوند.
بوش هفته گذشته در مصاحبه تلويزيوني با «ا‌‏ي‌‏بي‌‏سي» شكست اطلاعاتي دولت خود در عراق را بزرگترين تاسف خود خوانده بود.
پايان پيام

كد خبر: 462426
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن