تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بروجرد:پيرامون تبيين غدير و مسئله ولايت بايد فعاليت بيشتري صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه بروجرد:پيرامون تبيين غدير و مسئله ولايت بايد فعاليت بيشتري صورت گيرد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام حسن ترابي بر ضرورت توجه بيشتر به تبيين مسئله ولايت و حادثه غدير تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان بروجرد، امام جمعه اين شهرستان عصر روز گذشته در جلسه ستاد برنامه ريزي هفته غدير اظهار داشت: مسئله غدير، مسئله مهم و سرنوشت ساز شيعه محسوب مي شود.

حجت الاسلام ترابي تصريح كرد: اگر روزي كه پيامبر گرامي اسلام به امر خداوند متعال در صحراي غدير مسئله ولايت و امامت حضرت علي (ع) را مطرح كردند فرصت طلبان طمع نمي كردند امروز مسئله غدير بيش از پيش به ثمر نشسته بود.

وي با تاكيد بر اينكه غدير مي توانست به محلي براي تامين خوشبختي كل بشريت تبديل شود، افزود: بايد تلاش كرد تا روز به روز با توجه بيشتر به وحدت اسلامي زمينه هاي پيوند ميان مسلمانان در سراسر دنيا تقويت شود.

امام جمعه شهرستان بروجرد با بيان اينكه حقانيت غدير بايد به گونه اي بيان شود كه به وحدت اسلامي خدشه وارد نكند، عنوان كرد: در ايام مختلف سال بايد به بحث ويژه و سرنوشت ساز امامت و ولايت پرداخت و نبايد تبيين اين مسئله را تنها به هفته ولايت و غدير محدود كرد.

ترابي با اشاره به اينكه جامعه اسلامي هر چه دارد از غدير دارد، خاطر نشان كرد: امروز وظيفه سنگيني كه بر عهده همه شيعيان است آشنا كردن نسل جوان و نوجوان با مسئله غدير و ولايت است.

وي با اشاره به حربه دشمنان در ايجاد فرقه هاي انحرافي و دور كردن شيعيان از عمق مسئله غدير، بر ضرورت برگزاري باشكوه جشن هاي هفته ولايت در سراسر اين شهرستان تاكيد كرد.

فرماندار شهرستان بروجرد و معاون استاندار لرستان نيز در ادامه اين جلسه با تاكيد بر اينكه مشروعيت جامعه اسلامي به مسئله ولايت و غدير است، بيان داشت: در ايام هفته ولايت برنامه هاي متنوعي در جهت گراميداشت اين عيد فرخنده برگزار مي شود.

محمد علي توحيدي همچنين از نامگذاري يكي از ميادين شهر بروجرد در جهت فرهنگسازي پيرامون مسئله ولايت به نام "غدير" خبر داد.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن