تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816725135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقل و انتقالات نيم فصل در پشت صحنه ليگ


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نقل و انتقالات نيم فصل در پشت صحنه ليگ
در حالي كه با وجود فرا رسيدن نيم فصل ليگ برتر فوتبال ايران رقابت ها تا شروع تعطيلات دو هفته ديگر نيز پيگيري مي شود اما بيشتر تيم هاي ليگ برتري فعاليت هاي خود را براي فصل نقل و انتقالات آغاز كرده اند.
به گزارش ايسنا باشگاه هاي استقلال تهران مس كرمان و ابومسلم خراسان فعاليت خود را با جديت آغاز كرده اند و جالب آن كه هر كدام از اين سه باشگاه تعلقات ذهني به بازيكنان دو تيم ديگر دارند.
استقلال تهران
شايد استقلال تبديل به فعال ترين تيم در فصل نقل و انتقالات شود. در هر صورت قلعه نويي به شيوه تبادل بازيكن با ساير باشگاه هاي ليگ برتري اعتقاد دارد. در هر صورت بازيكناني چون هاشم بيك زاده ميلاد نوري يدالله اكبري و ابراهيم تقي پور درصدر فهرست بازيكناني قرار گرفته اند كه احتمال جدايي شان از استقلال وجود دارد. البته بايد نام مهدي اميرآبادي و فرهاد مجيدي را نيز به گزينه هاي احتمالي جدايي در نيم فصل اضافه كرد هر چند كه حضور اين دو بازيكن در ديدارهاي اخير استقلال تا اندازه اي اين فرضيه را ابتر مي سازد. در هر صورت هاشم بيك زاده نخستين بازيكني است كه از استقلال جدا مي شود گويا با وجود تمايل بيك زاده به ادامه فعاليت در استقلال مسئولان باشگاه با راه آهني ها به توافق رسيده اند تا بيك زاده پيراهن طلايي لوكوموتيورانان را بر تن كند.
پيشنهاداتي نيز براي جذب بازيكنان استقلال از سوي باشگاه مس كرمان ارايه شده است آنها كه علاقه خود را به بازيكنان دو باشگاه پيروزي و استقلال نشان داده اند پيشنهاداتي را براي جذب فرهاد مجيدي ارايه كرده اند كه گويا درباره مجيدي پيشنهاد بي نتيجه مانده است البته آنها به جذب بيك زاده نيز تمايل داشتند اما تمايل استقلال به مذاكره پيرامون معاوضه او با يكي از بازيكنان تيم مس از جمله « ادينهو » با موضع مخالف كرماني ها رو به رو شد. البته استقلالي ها با توجه به هدف خود ترجيح مي دهند بيشتر با باشگاه ابومسلم خراسان وارد مذاكره شوند چرا كه گزينه صيد بزرگ امير قلعه نويي در نيم فصل « عرفان اولروم » مهاجم تيم ابومسلم است آبي هاي تهران آماده بودند تا با پيشنهاد سخاوتمندانه تبادل هاشم بيك زاده و ابراهيم تقي پور با اين مهاجم خارجي نظر مسئولان باشگاه ابومسلم را جلب كنند و نظري جويباري مذاكرات اوليه در اين باره را با قائم مقام باشگاه ابومسلم انجام داده بود. حتي با توجه به پيشينه مذاكرات اوليه ابومسلم با ميلاد نوري بازيكنان استقلال و منتفي شدن گزينه بيك زاده احتمال دارد نام او نيز به پيشنهاد استقلالي ها اضافه شود كه بي ترديد اين موضوع قلعه نويي را به هيچ وجه ناراحت نمي كند. با اين حال حجازي مدير فني ابومسلم با اين جابه جايي مخالف است . البته خبر خروج نام رضا عنايتي از فهرست باشگاه النصر امارات تمركز استقلالي ها را بر روي " اولروم " برهم زده است با اين حال اولويت قلعه نويي " اولروم " آماده است تا عنايتي مصدوم كه حداقل تا سه ماه ديگر دور از ميادين خواهد بود. درباره تقي پور نيز باوجود پيگيري هاي برق شيراز قلعه نويي همچنان مذاكره با ابومسلم را ترجيح مي دهد. احتمال تبادل سيد صالحي از پيكان با فرهاد مجيدي نيز سوژه اي است كه در عين نامحتمل بودن مي تواند رنگ واقعيت بگيرد.
يدالله اكبري نيز در آستانه جدايي قرار دارد. هر چند كه نخستين تلاش براي حضور اين بازيكن در استقلال اهواز ناكام ماند اما اكبري و البته باشگاه استقلال به فروش اين بازيكن در نيم فصل اميدوار هستند. احتمال بازگشت اكبري به پاس همدان نيز دور از تصور نيست . اما در جمع معترضان نيمكت نشيني نمي توان بخت چنداني براي جدايي اميرآبادي عباسفرد و عليزاده از استقلال متصور بود.
تازه ترين پيشنهاد نيز از سوي باشگاه اماراتي الشباب براي آرش برهاني به دست استقلالي ها رسيده است اما حتي فكر كردن به از دست دادن آقاي گل ليگ برتر آن هم در شرايطي كه قلعه نويي با داشتن بهترين خط حمله ليگ باز هم به دنبال مهاجم است خنده دار به نظر مي رسد.
مس كرمان
به نظر مي رسد علاقه به جذب نام هاي بزرگ در سران باشگاه مس اپيدمي شده است آنها بسيار زود با درخواست هاي بزرگ به سراغ استقلالي ها رفته اند نام فرهاد مجيدي و هاشم بيك زاده در فهرست خريد كرماني ها قرار داشت كه البته هر دوتلاش بي نتيجه ماند. آنها حتي به بازيكناني كه احتمال دارد در نيم فصل از فوتبال امارات ديپورت شوند نيز نيم نگاهي دارند. بعيد به نظر مي رسد كه مس در نيم فصل خروجي مهمي داشته باشد هر چند كه انتخاب احتمالي پرويز مظلومي به عنوان سرمربي تيم اميد مي تواند در كادرفني مس را دچار چالش كند.
كرماني ها علاوه بر دو تيم بزرگ پايتخت اتفاقات تيم سايپا را نيز زيرنظر دارند تا شايد از اين تيم نيز گزينه اي جديد به تيم خود اضافه كنند.
ابومسلم خراسان
در تيم اميرحسين پيرواني بي ترديد به نظرات ناصر حجازي نيز توجه مي شود. حجازي با قاطعيت مخالفتش را با فروش يا انتقال قرضي « اولروم » به استقلال و پيروزي اعلام كرده و معتقد است با خريدهاي خارجي به خصوص درخط مياني مشكلات تيم برطرف مي شود در هر حال هرگونه مراوده استقلال با ابومسلم به صورت تبادل بازيكن خواهد بود چرا كه نه تيم فني ابومسلم و نه امير قلعه نويي به جدايي بازيكنان تيم شان بدون جانشيني يك مهره موثر رضايت نخواهند داد.
پاس همدان
در اردوي پاس محتمل ترين تغيير احتمال تغيير سرمربي است وينگو بگوويچ در لبه تيغ قرار دارد و شايد تنها دليل ماندنش نبودن يك جايگزين مناسب است . با اين حال پس از شايعه پيشنهاد به " فابيو بالا " كه بيشتر به يك شوخي شبيه بود آنها در نمايي جدي تر به يكي دو بازيكن استقلال از جمله بيك زاده و يدالله اكبري بازيكن سابق خود تمايل نشان داده بودند.
البته اگر پيروزي تكليف خود را مشخص كند كه سيدمحمد علوي را مي خواهد يا نه آن وقت پاسي ها نيز درباره داشتن يا نداشتن خريد در خط دفاع تصميم گيري مي كنند.
پيروزي تهران
قرمزپوشان معتقدند از نظر قانوني الونگ الونگ و علوي بايد به تيم خود بازگردند. اين در حالي است كه آنها چندان هم به جدايي اين بازيكنان بي علاقه نبودند. در هر صورت تغيير چشمگير در تيمي كه تا انتهاي فهرستش بازيكن گرفته بعيد به نظر مي رسد. خبر خوب براي قرمزها بازگشت محسن خليلي خواهد بود و البته يك دروازه بان آماده !
پيام مشهد
به گزارش ايسنا متلاشي شدن پيام مي تواند ساير تيم ها را به خريد برخي بازيكنان تاثيرگذار اين تيم از جمله « اشپيتيم آرفي » علاقه مند كند. هر چند كه وضعيت اين تيم بدون ثبات و نامشخص است . آيا هيچ بازيكني حاضر به رفتن به پيام خواهد بود
سايپا كرج
فقط مي توان سكوت كرد تا زماني كه مايلي كهن تصميماتش را اعلام كند اما بي ترديد تغييرات در راه است .
برق شيراز
برقي ها نيز به دنبال تغييراتي در تيم هستند عباسي با تاكيد بر تقويت تمامي خطوط به دنبال جذب سه با زيكن جديد است و حتي در نخستين گام مذاكراتي را با يحيي گل محمدي بازيكن بازنشسته صبا انجام داده اند.
در مقابل داريوش يزداني نيز با پيشنهاد باشگاه الامارات در آستانه جدايي از برق قرار گرفته است كه بي ترديد عباسي به دنبال جايگزيني مناسب براي اين بازيكن خواهد بود او با رفتن يزداني يك مدافع را جذب مي كند. برقي ها تلاش هايي را نيز براي جذب تقي پور آغاز كرده اند هر چند كه شانس چنداني ندارند.
راه آهن شهرري
محمود ياوري تصميم جدي خود را براي جذب دو يا سه بازيكن جديد اعلام كرده است البته شانس گزينه هاي خارجي در اين ميان بيشتر خواهد بود. ياوري اميدوار است در سفر تداركاتي به امارات و بازي با تيم هايي از اوكراين و بلاروس گزينه هايي نزديك به تفكراتش را پيدا كند.
البته بيك زاده به عنوان نخستين خريد سرهنگ مي تواند خريد خوبي باشد.
اگر ماجراي مشكل قانوني قرارداد با الونگ براي سپاهان دردسرساز نشود و همچنين شايعه استقلالي شدن سيد صالحي و رفتنش از پيكان رنگ واقعيت نگيرد اين دو تيم به همراه تيم هاي ذوب آهن اصفهان صباي قم مقاومت سپاسي شيراز و داماش گيلان از جمله تيم هايي هستند كه نمي توان تغييرات جدي براي آنها متصور بود و درباره استقلال اهواز و فولاد خوزستان نيز زمان شرايط جديد را مشخص مي كند.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن