تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي:بازي با ذوب آهن 6 امتيازي است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مظلومي:بازي با ذوب آهن 6 امتيازي است
سرمربي تيم فوتبال مس كرمان ديدار اين تيم مقابل ذوب آهن اصفهان را مسابقه‌اي شش امتيازي خواند كه با پيروزي در آن مي توانند خود را به صف مدعيان قهرماني ليگ نزديك تر كنند.

پرويز مظلومي در گفتگو با مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: بازي با ذوب آهني كه قهرمان نيم فصل اول ليگ برتر شده و صدرنشين فعلي جدول رده بندي است نمي تواند آسان باشد، البته تيم ذوب آهن هم بازي دشواري پيش رو ندارد. بازي در كرمان براي هيچ تيمي آسان نيست به ويژه در شرايط فعلي كه ما به سه امتياز مسابقه نياز مبرم داريم.

وي در ادامه از شناخت خود نسبت به تيم ذوب آهن ياد كرد و گفت: يك نيم فصل از ليگ گذشته و تمامي تيم‌ها نسبت به هم شناخت كافي دارند. ما هم ذوب آهن را به خوبي مي شناسيم و مي دانيم از كجا به حريفان ضربه مي زند و نقطه ضعفش كجاست.

سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در ادامه به شكست يك برصفر اين تيم در بازي رفت مقابل ذوب آهن اصفهان اشاره كرد و گفت: براي شروع خوب در نيم فصل دوم بايد ذوب آهن را در كرمان شكست دهيم. ذوب آهن تيم صدرنشين ليگ برتر است، براي جبران اختلاف امتيازهاي خود با اين تيم بايد فردا (دوشنبه) پيروز شويم. بازي فردا و تمامي ديدارهايي كه با تيم‌هاي بالاتر از خود در ليگ برتر انجام مي دهيم براي ما در حكم مسابقات شش امتيازي است كه بايد در آنها پيروز شويم.

مظلومي از وضعيت نامناسب آب و هواي كرمان و بارش باران در اين شهر ابراز نگراني كرد و گفت: سه روز است كه در كرمان باران مي بارد، اميدوارم شرايط آب و هوايي اين اجازه را به ما بدهد كه بتوانيم يك بازي خوب را به نمايش بگذاريم. ما پس از بازي مقابل پيكان يك روز تاخير در بازگشت به كرمان داشتيم. پس از آمدن به كرمان باران اجازه نداد كه بيش از يك جلسه تمرين مناسب داشته باشيم با اين حال نااميد نيستيم و سعي مي كنيم يك بازي خوب را مقابل ذوب آهن به نمايش بگذاريم.

وي در ادامه از فشردگي برنامه ديدارهاي ليگ برتر گلايه كرد و گفت: ديدارهاي ليگ بصورت فشرده برگزار مي شود و تيم‌‎ها نمي توانند برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را آنطور كه مي خواهند پيگيري كنند. به اين مسئله مي توان خستگي و فرسودگي بازيكنان را هم اضافه كرد كه برخي تيم‌ها را با كمبودهايي مواجه كرده است.

سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در خصوص بحث حضورش در تيم فوتبال اميد ايران گفت: براي من اين موضوع جدا از همكاريم با مس كرمان است. اينكه كانديداي سرمربيگري تيم اميد باشم يا خير به هيچ عنوان در كارم خلل وارد نمي كنم. من در حال حاضر سرمربي مس كرمان هستم و تمام تمركز روي اين تيم است در عين حال اگر سرمربي تيم اميد شوم از اين انتخاب خوشحال مي شوم و در غير اين صورت براي اين تيم و فدراسيون فوتبال آرزوي موفقيت مي كنم.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن