تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
واحد قزوين:
دانشگاه آزاد اسلامي شاخص ترين ستاد توليد دانايي در منطقه خاورميانه است

رئيس واحد قزوين گفت: طي ربع قرن گذشته به اهتمام امام (ره) و جهد و جهاد فرزندان نستوه و حافظان اصيل انقلاب اسلامي، شاخص ترين ستاد توليد دانايي در منطقه خاورميانه نضج گرفته است.
دكتر مرتضي موسي خاني در نخستين جشنواره برترين هاي دانشگاه آزاد اسلامي به نمايندگي از سوي جمعي از نخبگان و برترين هاي دانشگاه آزاد اسلامي، گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي به مثابه درياي انقلاب و مصداق تمام عيار همان جام جمي است كه به زعم خواجه شيراز، قرن ها و سال ها، دل هاي عالمان و فرزانگان در جست و جوي كشف و يافتن آن بود.وي افزود: بر همين باور، اگرچه تمام ظرفيت هاي مادي و معنوي و دست يابي به چنين جام جمي در درون چشمه هاي جوشان همين كشور جاري بود اما گاه تحقق آن را "از بيگانه تمنا مي كرد" و گاه در مغناطيس سرگشتگي قادر به كشف آن نبود و گاه نيز به دليل وحشت از اتهام "بنياد گرايانه" و "تجديدنظر طلبي" حتي احتمال بستر سازي زمينه هاي تحقق چنين بناي رفيعي را به مخيله خود نيز راه نمي داد.
به گزارش آنا،موسي خاني تصريح كرد: امروز خورشيد درخشان دانشگاه آزاد اسلامي از كسوف كج تابي ها و كژدلي هاي ابري، يكسره بيرون آمده و بر تارك سپهر كهكشان آفتابي نشسته است و همه گناه ها و بررسي ها و ارزيابي هاي سلبي، اثباتي و اي بسا عنادورزي هاي بي مقدار و خوار نيز به حقانيت روند پايه گذاري و فراگرد مديريت دانشگاه آزاد اسلامي سر تسليم فروآورده است.
وي ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامي به ممتازترين نمونه اعتماد به مردم و نماد خيزش و پويش مشاركت ملي در ظهور نهادهاي علمي پرهزينه، بدون كمك مالي دولت، ارتقا يافته است و اين مجموعه آموزش عالي به عنوان مصداق بارز عينيت اراده نهفته در بخش عمده اي از اصل 44 قانون اساسي ياد شده است.موسي خاني يادآور شد، امروز شاهد درخشش دانشجويان و استادان اين دانشگاه در عرصه فعاليت هاي علمي، پژوهشي و فرهنگي در سطح ايران بلكه جهان هستيم و در شرايط بحران مالي جهان، سونامي اقتصادي، سقوط بازارهاي مالي و اضمحلال كانون هاي خصوصي سازي كاذب مي توان از دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان سازمان بي بديل حمايت هاي همه سويه مردمي در جريان توازن دهي به حركت مستقل رشد و توسعه ملي سخن گفت.وي، تحقق همه اين موفقيت ها را مرهون لطف الهي، حمايت امام (ره) و عنايت بي دريغ آيت الله هاشمي رفسنجاني و مديريت خستگي ناپذير و از خودگذشتي دكتر جاسبي دانست.

20 آذر ماه برگزار مي شود
دوازدهمين همايش سراسري معاونان عمراني دانشگاه آزاد اسلامي

دوازدهمين همايش سراسري معاونان عمراني مديران كل و روساي ادارات امور فني و عمراني واحد هاي دانشگاه آزاد اسلامي روز چهار شنبه 20 آذر ماه در هتل مارليك تهران برگزار مي شود .
اين همايش با سخنراني دكتر جاسبي و معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي شود و معاونان عمراني واحد ها به تبادل اطلاعات در مورد طرح ها و پروژه هاي عمراني در دست اجرا و برنامه هاي آينده معاونت عمراني در خصوص فضا هاي آموزشي ، اداري و رفاهي دانشگاه پرداخته مي شود .

به همت مركز هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي برگزار شد
بازديد جمعي از اساتيد و نخبگان دانشگاهي
از موزه عبرت

به گزارش واحد خبر مركز هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاهي، جمعي از اساتيد و نخبگان مراكز هم انديشي دانشگاه هاي تهران به اتفاق رئيس اين مركز از "موزه عبرت" واقع در حوالي ميدان امام خميني (ره) بازديد كردند.بنا بر اين گزارش در اين بازديد كه در آستانه سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صورت گرفت، جمع اساتيد حاضر را عزت ا... شاهي (مطهري) كه خود از اسيران در بند ساواك و از با سابقه ترين زندانيان همين زندان به شمار مي آمد، همراهي كرد.اساتيد و نخبگان هم انديشي دانشگاه ها پس از ورود به دعوت راهنماي گروه به آمفي تئاتر راهنمايي شدند. پخش مستندي درباره فعاليت هاي موزه عبرت و گفتگو با دو تن از شكنجه شدگان سابق از بخش هاي تاثيرگذار اين بازديد بود. بعد از تماشاي مستند، "باروتي" راهنما و از ديگر شكنجه شدگان و زندانيان مركز، تاريخچه اي در باب آشنايي هرچه بيشتر اساتيد از مكان فعلي موزه ارائه كرد.باروتي گفت: مكاني كه در آن حضور داريم در سال 1113 به دستور رضا شاه توسط آلماني ها ساخته و در سال 1316 با نام توقيفگاه آغاز به كار كرد. بعدها به نام زندان شهرباني ادامه فعاليت داد تا اين كه در سال 1350 و با اوج گيري مبارزات مردم در آن دهه "كميته مشترك ضد خرابكاري" به دستور شاه راه اندازي شد.
وي افزود: موزه عبرت كه در آن زمان زندان شهرباني بود به بازداشتگاه اوليه اين تشكيلات تبديل شد و زندانيان پس از تشكيل جلسات بازجويي و دادگاه نظامي براي حبس به زندان هاي قصر و اوين منتقل مي شدند.در ادامه اين برنامه فرهنگي اساتيد به همراه راهنماي گروه و عزت شاهي يكي از برگ هاي زرين و ماندگار تاريخ زنده ايران مشغول بازديد از ساير قسمت هاي زندان مخوف ساواك و مكان هاي شكنجه و اسارت شدند و آنچه را تا امروز در صدا و سيما ديده و شنيده بودند، به زبان عزت شاهي كمي لمس كردند.بازديد از اتاق هاي شكنجه، سلول هاي انفرادي، حمام و وسايل مختلف شكنجه نظير كابل، دستگاه شك الكتريكي و تخت داغ شكنجه از موارد قابل ذكر در اين بازديد بود كه هر كدام به گونه اي دل هر انساني را به درد مي آورد. به طوري كه سكوت حاكم در ميان جمع اساتيد و ساير دوستان به خوبي گواه اين امر بود.

تجمع دانشجويان دانشگاههاي مشهد در اعتراض به جنايات نظاميان اسرائيلي در غزه

همزمان با روز دانشجو دانشجويان دانشگاههاي مشهد دراعتراض به جنايات نظاميان اسرائيلي در غزه مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع كردند . اين تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي ، فردوسي ، علوم پزشكي و... در مشهد برگزار شد، دانشجويان با سر دادن شعارهاي همچون مرگ براسرائيل ، مرگ بر آمريكا و با حمل پلاكاردهايي مقابل دفتر سازمان ملل در مشهدحمايت خود را از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام داشتند . در اين گردهمايي، دانشجويان بسيجي با اظهار تاسف از نشست سران عربستان سعودي با سران اسرائيل خواستار نشست فوري سازمان ملل درخصوص اين فاجعه انساني شدند . درپايان اين تجمع، دانشجويان در حمايت از مردم مظلوم فلسطين بيانيه اي را قرائت كردند. درقسمتي از اين بيانيه آمده است : با اشغال سرزمين فلسطين و سلطه ي يهود بر بيت المقدس در سال 1948 و تشكيل دولت اسرائيل در اين سرزمين ، جهان اسلام به ويژه دنياي عرب و علي الخصوص منطقه خاورميانه دستخوش منازعات ، تحولات و حوادث زنجيره اي بوده است كه طي قريب 60 سال گذشته گريبان منطقه را رها نكرده است و عمده حوادث و رويدادهاي سياسي ، نظامي ، امنيتي و حتي اقتصادي در اين منطقه تحت تاثير آن قرار داشته است و اكنون نيز با وجود رژيم غاصب و جعلي اسرائيل در منطقه همواره كشورهاي اسلامي هم مرز با اين رژيم در معرض تعرض و تهديد و نقض حريم هوايي از سوي اين مولود ناميمون ونا مبارك دنياي استكبار قرار دارند .
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن