تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي جلسه علني روز يكشنبه مجلس شوراي اسلامي/ اوراق گم شده نايب رييس و سوگندي كه جلاله نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حاشيه‌هاي جلسه علني روز يكشنبه مجلس شوراي اسلامي/ اوراق گم شده نايب رييس و سوگندي كه جلاله نبود
سياسي. مجلس شوراي اسلامي. حاشيه. تذكر
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي صبح يكشنبه كار خود را با تشكيل جلسه غير علني و تذكر ابوترابي فرد نايب رئيس اول مجلس مبني بر اين كه در سوال‌هاي نمايندگان از وزيران بايد نگاه ملي باشد، آغاز كردند و پس از آن جلسه علني تشكيل شد.

** ابوترابي فرد كه رياست جلسه علني امروز مجلس را به عهده داشت، در سخناني بروز فاجعه انساني در نوار غزه را محكوم كرد.

وي در حالي در جايگاه هيات رئيسه سخنان خود را بيان مي‌كرد كه گويا دست نوشته‌هاي خود را گم كرده بود و دائما در حين سخنراني، پوشه‌ها را زيرو رو مي‌كرد تا دست نوشته هايش را پيدا كند.

** پايان سخنان ابوترابي فرد كه خواستار تشكيل اجلاس فوق‌العاده سازمان كنفرانس اسلامي بود، با شعارهاي مرگ براسرائيل و مشت‌هاي گره كرده نمايندگان همراه شد، حتي يكي از نمايندگان دو دست خود را بالا گرفت و شعار مرگ بر اسرائيل سر داد.

** حضور رئيس جمهوري اكوادر و هيات همراه وي به همراه علي لاريجاني در جلسه امروز مجلس نيز با تشويق و كف زدن‌هاي نمايندگان و ميهمانان همراه شد.

** برخي طراحان طرح استيضاح محمد رضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي نيز از ساعت ‪ ۱۱:۱۵‬به مدت ‪ ۳۰‬دقيقه در جايگاه هيات رئيسه حضور يافتند و به دنبال رايزني براي قرائت و اعلام وصول اين طرح بودند.

** بررسي فوريت طرح حمايت از تاسيس و تقويت موسسات و مراكز آموزش عالي غير دولتي نيز از مصوبات مهم امروز مجلس بود.

مخالفان اين طرح تاكيد داشتند كه طراحان براي اين كه اختيار بررسي و اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد را به شوراي عالي انقلاب فرهنگي بسپارند، اين طرح را تهيه كرده اند. اين اظهارات تذكرهاي پي درپي طراحان را به همراه داشت.

كاظم دلخوش نيز كه از طراحان طرح است، در تذكري گفت: اگر بنا باشد هر كس هر چيزي را از دهانش در بيايد و بگويد كه درست نيست، برخي مخالفان، بحث آمبولانس، آژير و ... را مطرح كردند. رئيس جلسه بايد جلسه را كنترل كند.

** داريوش قنبري نماينده ايلام و سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس نيز امروز مدعي شد كه بيش از يك ماه است از وزير بهداشت در مورد كينه توزي اين وزارتخانه به فرزند يك نماينده مجلس هفتم منتقد دولت، سوالي را مطرح كرده است كه هنوز به اين سوال در كميسيون ذيربط توجه نشده است.

** بهروز جعفري نماينده سميرم نيز در تذكري از برخي نطق‌ها و تذكرات نمايندگان انتقاد كرد.

وي گفت: مجلس از فضاي خوبي براي اظهار نظرها برخوردار است. نمايندگان بايد از ابزار قانوني خود براي سوال و استيضاح استفاده كنند. اما دو سه روز است كه برخي نمايندگان درقالب نطق و تذكرها حملاتي به وزيران مطرح مي كنند.

** موسوي نماينده مردم اردبيل نيز كه قبلا اعلام كرده بود در صورت اعلام وصول نشدن طرح استيضاح وزير جهاد كشاورزي، در جلسه علني امروز يكشنبه استعفا مي‌دهد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگاري كه از او در باره تصميمش در مورد استيضاح پرسيد، گفت: من كه قسم جلاله نخورده بودم! سيام /‪/۱۵۳۱/۱۳۳۶‬
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن