تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
افتتاح جشنواره نوآوري در حوزه مديريت شهري در بوستان گفت و گو

دومين جشنواره انتخاب برترينهاي پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري امروز با حضور دكتر قاليباف و مهندس چمران در بوستان گفتگو افتتاح مي شود.
به گزارش مهر، دكتر سيدمحمدهادي ايازي مشاور عالي شهردار تهران گفت: بر اساس سند چشم انداز بيست ساله كشور كه ايران را در سال 1404 از لحاظ علمي به قدرت برتر منطقه تبديل خواهد ساخت، لازم است اقدامات مختلف اجرايي، علمي و پژوهشي صورت بگيرد.
وي با اشاره به تدوين سند چشم انداز شهرداري تهران به عنوان يكي از سندهاي مهم چشم انداز بيست ساله نظام افزود: شهرداري تهران با اختصاص 3 درصد از بودجه خود به بحث پژوهش گامهاي مهمي در اين زمينه برداشته است.
ايازي با توجه به بند اول سند چشم انداز شهرداري تهران در ارتباط با اهميت «پژوهش محوري» گفت: تدوين منشور علمي شهرداري با توجه به اسناد بالا دستي تدوين و به بخش هاي ذي ربط ابلاغ شده است.

ورود 10 قطار جديد
به ناوگان مترو تهران و كرج

شهردار تهران با بيان اينكه 10 قطار جديد به خطوط مترو اضافه مي شود گفت: اين قطارها را بيشتر با اولويت خط تهران-كرج وارد كرده ايم تا شاهد افزايش سرعت در خدمات رساني به شهروندان باشيم.
به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمد باقر قاليباف در حاشيه مراسم بهره برداري همزمان 11 پروژه شبكه جمع آوري آبهاي سطحي در جمع خبرنگاران گفت: كار خريد و حمل واگن هاي جديد مترو انجام شده كه بعضي از آنها رسيده و برخي نيز در شرف آمدن هستند.
وي با بيان اينكه اين واگن هاي جديد حدود 10 قطار است افزود: اين قطارها را بيشتر با اولويت خط تهران-كرج وارد كرده ايم تا شاهد افزايش سرعت در خدمات رساني به شهروندان باشيم.

ورود 160 اتوبوس دو كابين خارجي جديد به خطوط تندرو

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه 60 دستگاه اتوبوس دو كابين چپ در خارجي در حال ترخيص از گمرك هستند گفت: طي يك ماه آينده شاهد آغاز به كار سري دوم اتوبوس هاي خارجي در سامانه اتوبوس هاي تندرو(BRT) خواهيم بود.
به گزارش مهر، مهندس جعفر تشكري هاشمي افزود: در حال حاضر 60 دستگاه اتوبوس چپ در خارجي در حال سپري كردن مراحل ترخيص از گمرك هستند و طي چند روز آينده نيز 100 دستگاه ديگر از اين اتوبوس ها وارد گمرك خواهند شد كه با ورود اين اتوبوس ها به ناوگان ظرفيت بسيار مناسب در خط يك و خطوط در دست احداث سامانه اتوبوسراني تندرو (BRT) تهران به وجود مي آيد.
وي با بيان اينكه موتور و قطعات اصلي اين خودروها ساخت كشور آلمان بوده و بدنه آن نيز تحت لايسنس شركت نئومان آلمان توليد شده است تصريح كرد: اتوبوسهاي دوكابين به دليل ظرفيت بالاي جابه جايي مسافر نسبت به اتوبوس هاي معمولي مي توانند بخشي از مشكلات ناشي از ازدحام مسافران را برطرف كنند.
معاون شهردار تهران با بيان اين كه اتوبوس هاي دوكابين خارجي تمام امكانات رفاهي اتوبوس هاي مدرن را براساس استانداردهاي اروپايي دارا هستند ادامه داد: اين حق مردم است كه از خودروهاي با كيفيت استفاده كنند و خدمات رفاهي مناسبي در حين سفر به آنها ارايه شود كه خوشبختانه اين هدف با ورود اتوبوسهاي جديد به ناوگان محقق شده است.
وي با اشاره به اين كه از سال آينده توليد اين اتوبوس ها توسط سازندگان داخلي آغاز و به توليد انبوه داخلي خواهد رسيد اظهار اميدواري كرد كه اين حركت منجر به تغيير رويكرد توليد كنندگان داخلي در ساخت محصولات با كيفيت و همچنين حمايت وزارت كشور در تامين و تدارك اين محصولات توسط شهرداري ها شود.

تاكيد بر پايين بودن
ميزان جريمه هاي رانندگي

جانشين فرمانده ناجا با تاكيد بر اين كه بايد«بسته ايمني»در خودروها اجباري شود، گفت: متاسفانه هزينه تخلفات رانندگي در حال حاضر در كشور بسيار پايين است كه بايد هرچه سريعتر افزايش يابد.
به گزارش ايسنا سردار رادان روز شنبه در مراسم افتتاح طرح ترافيكي زمستانه 87 افزود: امروز هزينه تخلف در بخش رانندگي بازدارنده نيست به شكلي كه بسياري از متخلفان به خود اجازه مي دهند به تخلفات خود ادامه دهند.
وي گفت: وظيفه پليس ارائه پيشنهاد در زمينه افزايش هزينه تخلفات بود كه پيشنهاد سال گذشته به رييس جمهوري ارائه شد و ناجا معتقد است هزينه تخلف بر روي سبد خانوارها نمي آيد.
تهيه طرح هاي مقاوم سازي شبكه برق تهران در آينده نزديك

طرح هاي كاهش خطرپذيري شبكه توزيع نيروي برق تهران بر اساس توافقنامه امضا شده ميان شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ و سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در دستور كار قرار مي گيرد. به گزارش ايسنا، اين توافقنامه در زمينه همكاري هاي دوجانبه و هماهنگي بيشتر در راستاي فراهم كردن بستر پشتيباني، تعامل و اشتراك مساعي به منظور تحقق بهينه فرآيند مديريت ريسك و كاهش خطرپذيري و مديريت بحران توزيع برق در مراحل پيشگيري، آمادگي و مقابله با حوادث غيرمترقبه شهر تهران به امضا رسيده است.

جمعآوري غرفه هاي پارك لاله
در آينده نزديك

شهردار منطقه 6 از جمع آوري غرفه هاي پارك لاله در آينده نزديك خبر داد.غفراني در گفت وگو با فارس در رابطه با علت جمع آوري غرفه هاي پارك لاله گفت: پارك محل تفريح و آرامش است نه محل كسب و كار. وي ادامه داد: غرفه ها در مدخل ورودي پارك و در جاي بسيار نامناسبي ايجاد شده اند. درصدد جمع آوري غرفه ها و ايجاد سردر زيبايي براي پارك هستيم.

واگذاري تعميرگاه هاي شركت واحد اتوبوسراني تهران به بخش خصوصي

جهت دستيابي به تعداد مناسب اتوبوس هاي آماده به خدمت و در راستاي سياست خصوصي سازي، طرح واگذاري تعميرگاه هاي شركت واحد اتوبوسراني به بخش خصوصي به عنوان يك راه حل بلند مدت اجرايي مي شود.
به گزارش خبرنگار ما مهندس حسين بيژني مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه پروژه خصوصي سازي تعميرگاه هاي شركت واحد از جمله طرح هاي ارائه شده در دومين جشنواره انتخاب برترين هاي پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري خوانده و افزود: ساماندهي و متناسب سازي منابع بخش هاي تعميرگاهي موجب مي شود تا ساختار و عملكرد تعميرگاه ها، به سمت ايجاد بهبود در كارايي و اثربخشي تعميرات و به تبع آن افزايش كارايي و اثربخشي سيستم هاي نگهداري و تعميرات موجود، تغيير جهت دهد.

راه اندازي ايستگاه عرضه دام بهداشتي
در شمال تهران

به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد قربان ايستگاه عرضه دام بهداشتي در ازگل راه اندازي و آماده خدمات رساني به متقاضيان دام زنده شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك مهندس محمد هادي امراللهي معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه يك با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با هماهنگي هاي انجام شده با سازمان سردخانه و كشتارگاه تهران ايستگاه عرضه دام بهداشتي منطقه يك جنب ميدان ميوه تره بار ازگل راه اندازي شده است.

جمع آوري 2574 كيلو پسماند ارزشمند
در مدت 10 روز

واحد آمار و اطلاعات ناحيه هفت شهرداري منطقه 15 در گزارشي اعلام كرد پيمانكار بازيافت ناحيه در مدت 10 روز اول آذر ماه اقدام به جمع آوري 2574 كيلوگرم پسماند ارزشمند كرده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، در اين راستا 500 كيلوگرم كاغذ، 923 كيلوگرم پلاستيك و 323 كيلوگرم مشمع، 633 كيلوگرم فلزات آهني، 195 كيلوگرم پت و... جمع آوري شده است.

پايان نخستين دوسالانه مجسمه هاي شهري

نخستين دوسالانه مجسمه هاي فضاي شهري در مراسمي با اهداي جوايز به برگزيدگان اين دوسالانه، امروز (17 آذر) به كار خود پايان مي دهد.
به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي، دكتر محمدرضا شريف كاظمي، مدير طرح و برنامه نخستين دوسالانه مجسمه هاي فضاي شهري، با بيان اينكه اين دوسالانه اول آبان كار خود را در محل جديد نگارخانه برگ در عمارت عين الدوله آغاز كرده است: گفت: مراسم اختتاميه و اهداي جوايز برگزيدگان نخستين دوسالانه مجسمه هاي فضاي شهري امروز (17 آذر)در محل تالار بتهوون و خانه هنرمندان، با حضور علاقمندان به هنر مجسمه سازي برگزار مي شود.

عرضه كارت هاي شهروندي ورزش با 50 درصد تخفيف در جشنواره مديريت شهري

در راستاي تامين و توسعه ورزش همگاني و هم زمان با برگزاري «دومين جشنواره انتخاب برترين هاي پژوهش و نوآوري» در هفته پژوهش، كميته ورزش شهروندي مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران در نمايشگاه جشنواره، كارت هاي شهروندي را با 50 درصد تخفيف در اختيار بازديدكنندگان مي گذارد.
احسان باقري گفت: تلاش براي دسترسي به آسان و ارزان شهروندان به امكانات ورزشي و تفريحات سالم از اهداف اين كميته به ويژه در اين جشنواره است.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن