تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

38 يعني همه چيز چهاردهمين نمايشگاه الكامپ برخلاف انتظارهاي اوليه توانست پس از سه سال نقطه پاياني بر عدم حضور سخت افزاري‌ها در اين نمايشگاه بين‌المللي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 38 يعني همه چيز چهاردهمين نمايشگاه الكامپ برخلاف انتظارهاي اوليه توانست پس از سه سال نقطه پاياني بر عدم حضور سخت افزاري‌ها در اين نمايشگاه بين‌المللي باشد


به گزارش عصر ارتباط، از محل دائمي‌برگزاري نمايشگاه‌هاي تهران، حضور نسبي چند شركت سرشناس سخت افزاري در قالب غرفه‌هاي فروشگاه‌هاي لاوان، شركت سنگين سوني تحت نام ايران رهجو و چندين شركت لپ‌تاپي ديگر و مهمتر از همه توجه شركت‌هاي ميانه بازار سخت افزار همچون سيستم‌هاي آينده سيما و دريا كامپيوتر در نمايشگاه حاضر به اوركلاكينگ كه اوج آن غرفه Overclocking.ir بود همگي در تقويت اين فضاي سخت افزاري به ويژه در سالن ميعادگاه سخت افزاري‌ها يعني 38 موثر بودند.
صف‌هاي طولاني
غرفه‌هاي دوازده گانه لاوان با جلب هزاران بازديدكننده طي روزهاي نخست نمايشگاه بدون شك پديده‌هاي الكامپ چهاردهم بودند. ثبت نزديك به 15 هزار مشترك براي فروشگاه‌هاي زنجيره اي لاوان طي نمايشگاه نشان از آن داشت كه اين شركت – با نام كامل مرواريد لاوان- و مدير عامل فراسويي‌اش يعني عليپور توانسته‌اند جهشي قدرتمند را طي نمايشگاه جاري براي اين روياي فروشگاهي IT رقم بزنند.
در غرفه مركزي لاوان در سالن 38 يازده شركت تحت پوشش اين مجموعه فروشگاهي صاحب فضايي محدود بودند كه اغلب با محصولات و پيشنهاداتي ويژه نمايشگاه در اين غرفه حضور داشتند و همين تخفيفات ويژه كه لازمه آن عضويت در لاوان بود باعث شد اين غرفه در تمامي‌مدت نمايشگاه صاحب صف‌هايي بسيار طولاني باشد. ظاهرا هدف اوليه لاوان از قرار دادن يك و حتي دو غرفه در تمامي‌سالن‌هاي الكامپ رسيدن به بيست هزار مشترك جديد طي نمايشگاه بوده است.
در ميان استندهاي لاوان سازگار ارقام با لپ تاپ‌هاي IBM، نقش با لپ تاپ‌هاي سوني، شاب با محصولات جنيوس، فونيران با سافاير، فراديد با تونرهاي hp ، راموز با كارت‌هاي گرافيكي مازاراتي، آتنا با نسخه خانگي كسپريكي و ديجيتال با لپ‌تاپ‌هاي اسوس حضور داشتند.
در گفت‌وگو با مديران اغلب شركت‌هاي حاضر در غرفه لاوان اين امر محسوس بود كه فارغ از بحث حضور در نمايشگاه تثبيت عضويت در لاوان از جمله انگيزه‌هاي اصلي آنها براي اين حركت دست جمعي بوده است.
سوني سياه پوش
سوني جزو معدود شركت‌هايي بود كه در نمايشگاه امسال با تمام محصولاتش شركت كرده و بخش وسيعي از سالن 38 را به خود اختصاص داده بود و از فضاي نمايشگاه امسال در جهت معرفي محصولات برند سوني به بازديدكنندگان استفاده مي‌كرد به گونه اي كه حتي صف‌هاي طولاني لاوان نيز از توجه بازديدكنندگان به غرفه‌هاي سراسر سياه و سفيد اين غول ژاپني نكاسته بود.
در بين توزيع كنندگان محصولات سوني شركت بازرگاني ايران به معرفي محصولات صوتي و تصويري، شركت نيك آوا به نمايش ويدئو پروژكتورهاي سوني و در نهايت نيز ايران رهجو به معرفي محصولات IT برند سوني مشغول بودند كه در بين آنها دو شركت بازرگاني ايران و ايران رهجو با توجه به طيف محصولاتي كه عرضه مي‌كردند به مراتب از بازديدكنندگان بيشتري نسبت به غرفه نيك‌آوا برخوردار بودند. از نكات جالب حضور سوني در نمايشگاه امسال نوع حضور توزيع كنندگان آنها بود.
هر يك از شركت‌هاي بازرگاني ايران، ايران رهجو و نيك آوا داراي غرفه جداگانه‌اي بودند و در غرفه‌ خود به نمايش محصولات اختصاصي خود مي‌پرداختند كه قرار گرفتن اين غرفه‌ها دركنار هم و نوع طراحي آنها باعث شده بود كه نظم خاصي بين محصولات سوني و توزيع‌كنندگان آنها شود.
در ميان شركت‌هاي توزيع كننده شركت ايران رهجو به رسم هميشگي نسبت به سال‌هاي قبل باشكوه بيشتري در نمايشگاه شركت كرده و محصولات جديدي را براي عرضه در بازار ايران به نمايش گذاشته بود كه تمايل شركت سوني براي حضور با تمام قوا در نمايشگاه‌هايي همچون الكامپ در اين نوع حضور شركت‌هايي همچون ايران رهجو بي‌تاثير نبوده است.
ايران رهجو براي تقويت حضور خود در بخش اپتيكال درايوها، يك بخش از غرفه خود را اختصاص به جديدترين درايوهاي Optiarc داده بودكه بعد از حذف نام NEC از پيشوند آن محصولات اين برند با نام تجاري Sony Optiarc شناخته مي‌شدند. اين درايوهاي جديد توانايي خواندن و نوشتن روي ديسك‌هاي بلو- ري را دارند و در رنگ‌ها و مدل‌هاي متنوعي عرضه مي‌شوند.
علاوه بر اپتيكال درايوها در بخش وسيعي از غرفه ايران رهجو كه به لپ‌تاپ اختصاص داشت سري جديدي از لپ‌تاپ‌هاي سوني معرفي شده بود كه شايد در نگاه اول از نظر ظاهر و طراحي تفاوت چنداني با مدل‌هاي ديگرن برند نداشته باشند اين لپ‌تاپ‌ها كه با سري CS از ديگر خانواده‌هاي اسوس جدا مي‌شوند داراي مانيتورهاي 1/14 اينچي هستند و براي اولين بار در نمايشگاه الكامپ توسط ايران رهجو به نمايش گذاشته شدند و قرار است توسط اين شركت در بازار توزيع شوند. از بزرگترين مزيت‌هاي اين لپ‌تاپ‌ها پردازنده‌هاي آنها است كه از قدرت مناسبي برخوردار هستند اين محصولات به رنگ‌هاي مشكي، سفيد، زرشكي و صورتي عرضه مي‌شوند و احتمالا در حدود يك ميليون و پانصد هزار تومان قيمت خواهند داشت.
از ديگر محصولاتي كه ايران رهجو در غرفه خود به صورت اختصاصي به معرفي آن مي‌پرداخت دستگاه TP2 بود كه جزو سيستم‌هاي چند رسانه‌اي محسوب مي‌شود و از طراحي منحصر به فردي بهره مي‌برد. اين دستگاه از نظر ظاهري شبيه به پليرها است اما در واقع در دسته كامپيوترها قرار مي‌گيرد.
لپ‌تاپ تا الكامپ
شركت‌هاي فروشنده لپ‌تاپ در نمايشگاه الكامپ امسال حضوري پراكنده ولي رو به رشد داشتند هرچند هنوز الكامپ 14 نيز مانند ساير نمايشگاه‌هايي از اين دست فاصله‌اي قابل توجه تا رسيدن به محبوبيت روز افزون لپ‌تاپ در بازار فناوري ايران دارد ولي امسال نام دست كم 10 شركت فروشنده لپ‌تاپ در نمايشگاه حاضر به چشم مي‌خورد كه حكايت از رسيدن اين موج محبوبيت به مرزهاي نمايشگاهي دارد.
همانگونه كه اشاره شد سوني و نماينده كهنه‌كارش ايران رهجو با عرضه تقريبا تمامي ‌محصولات قابل حمل اين غول ژاپني در بزرگترين غرفه الكامپ توانستند خود را به انتخابي غير قابل حذف براي دوست داران لپ‌تاپ تبديل كنند اما در كنار سوني‌هاي گران قيمت شركت‌هاي ديگري هم بودند كه لپ تاپ‌هاي رقابتي داشتند.
امسال سرير نيز با داشتن برند سوزوكي در زمينه لپ‌تاپ با دست پري به الكامپ آمده بود، وجود چند لپ‌تاپ فوق سبك مانند سري BBS12 از جمله مزيت‌هاي سرير است و بدون شك نمايشگاه الكامپ و غرفه مناسب اين شركت كمك شاياني به سرير كرد كه برند سوزوكي را در بازار لپ‌تاپ بيشتر از وضعيت گم نامي‌فعلي معرفي كند. حضور بخشي از تيم سابق الماس – توزيع‌كننده كهنه‌كار محصولات IT – در اين غرفه حكايت از تمركز بيشتر مديران سرير روي اين كالا خودشان دارد.
سوزوكي تنها برندي نبود كه تلاش كرد همچنان از الكامپ براي تثبيت برند خود در زمينه لپ‌تاپ استفاده كند، فوجيتسو زيمنس نيز با وجود آنكه يكي از قدرت‌هاي رو به رشد بازار لپ‌تاپ ايران است ولي همچنان هيچ يك از الكامپ‌هاي اخير را براي ابراز وجود از دست نمي‌دهد، البته اين قضيه را مي‌توان تا حدودي به چشم و هم چشمي‌ دو توزيع‌كننده سرشناس اين برند دو رگه مربوط دانست. بهين‌تكنولوژي و نيچلان كه هريك، قطب‌هاي شرقي و غربي يك سالن واحد يعني 38 را به تصرف در آورده‌اند با ارائه پيشنهادات ويژه نمايشگاه سعي در جلب مشتري بيشتري داشتند.
مهرگان ماشين آسيا نيز هرچند امسال فقط يك غرفه نسبتا كوچك داشت ولي با داشتن سري بسيار خوش آتيه ايسر يعني Aspire one جزو خوش اقبال‌هاي الكامپ فعلي است. اين دستگاه بسيار جمع و جور با قيمت مناسبش – حدود 600 هزار تومان- جزو پرفروش‌هاي بازار فعلي است و اگر مسئولان نمايشگاهي اين شركت تمركز بيشتري روي پاسخ‌گويي به مخاطبان داشتند بدون شك الكامپ يك سكوي جهش براي آنها بود، به ويژه كه هنوز به اصطلاح دست در بازار Aspire one زياد نشده است.
برند ايراني الكامپ 14 هم در امسال همچون سال گذشته جونيپر است كه امسال يك لپ‌تاپ فوق سبك به رقابت انبوه تايواني‌هايي آمده بود كه دارند با EEEPC و WindPC و همين Aspire one روي بازار لپ‌تاپ‌هاي سبك وارزان تمركز كرده‌اند. ظاهرا همچنان جونيپر در رقابت را رقباي بلند آوازه خودش روي اين جريان متمركز كه بازار محلي و دولتي ايران را بسيار خوب مي‌شناسد و در ضمن با سليقه و البته جيب ايراني‌ها بسيار آشناست.
همانطور كه بالاتر اشاره شد در غرفه بسيار شلوغ لاوان امسال سه نفر از خانواده لپ‌تاپي‌ها هم حضور داشت كه اتفاقا هردو هم مانند اغلب توزيع‌كنندگان طرف قرار داد با لاوان بسيار سر شناس هستند؛ سازگار ارقام، نقش و ديجيتال. شركت نقش كه هرچند در بازار سخت‌افزار بسيار جوان است حالا خودش جزو پيشكسوتان اين بازار نوپا به حساب مي‌آيد امسال بيشتر يك حضور نمادين و تا حدودي مقتصدانه زير چتر لاوان داشت. لپ‌تاپ جديد اين شركت كه جزو توزيع‌كنندگان چند برندي است طبق معمول به شركت معروف سوني تعلق داشت و از سري FW است. احتمالا حضور نقشي‌ها در غرفه‌اي كه فقط چند متر با ايران رهجو فاصله دارد نبايد خالي از لطف باشد! قيمت‌هاي نقش در نمايشگاه واقعا رقابتي بود.
سازگار ارقام هم كه تازه اندك‌اندك دارد جذابيت‌هاب پنهان بازار لپ‌تاپ را كشف مي‌كند، همچنان با برند جوان و خوش آتيه سابق IBM يعني لنوو(Lenovo) دست به گريبان است كه سري ضد ضربه خود با چارچوب فولادي اش را به نمايشگاه آورده بود تا بخشي از متصديان پانتوميم لاوان دايما با پا روي آنها بپرند وقابل اعتماد بودن اين لپ‌تاپ‌هاي كم وبيش گرانقيمت را اثبات كنند. البته احتمالا سازگار ارقام براي جا انداختن اين برند جوان به تقلاي بيشتري نياز دارد. به هر حال اگر اهل ريسك كردن براي به ست آوردن يك دستگاه كم وبيش پيشرفته هستيد حتما به اين بخش از غرفه بزرگ لاوان هم حتما سر بزنيد.
شركت ديجيتال كه كلا چند وقتي است تصميم گرفته يك تكاني به بخش‌هاي بازاري خودش بدهد اين بار هم بالاخره تحت پوش لاوان به الكامپ آمده بود تا طبيعتا نام اسوس را روي لپ‌تاپ‌هاي خود يدك بكشد. اتفاقا اين بار نام اسوس كه واقعا هيچ وقت به حقش در بازار ايران نرسيده با نام يك كمپاني غول ديگر يعني لامبورگيني همراه است كه نتيجه‌اش مي‌شود اسوس سري لامبورگيني. اين سري زيبا و البته گران‌قيمت و سنگين وزن فقط مي‌تواند انتخاب كساني باشد كه ارزش زيبايي در يك وسيله همراه را درك مي‌كنند هرچند اسوس همچنان بايد سر جريان قيمت انعطاف بيشتري از خود نشان دهد.
هرچند بر خلاف انتظار امسال دل (Dell) غول لپ‌تاپ ساز جهان در نمايشگاه ايراني‌ها جاي پاي چندان محكمي‌نداشت ولي hp به لطف حضور يك نماينده قوي به نام جهان گستر تا حدود جلوي هجوم سوني را گرفت. اين شركت در واقع به نوعي نماينده تمام محصولات اين غول آمريكايي بود و غرفه قابل قبولي را در كنار همان مدعيان سالن 38 داشت.
يكي از پديده‌هاي امسال الكامپ تازه واردي بود به نام شركت پاسارگاد آريان قشم كه احتمالا بستگي قابل توجهي به اين بانك خصوصي يا احتمالا شركت بيمه‌اش دارد و اقدام به عرضه چند برند گوناگون از جمله توشيبا در الكامپ حاضر كرده است. به نظر مي‌رسد عرضه نوت‌بوك تحت شرايط بانكي مناسب و البته بيمه همين پاسارگاد از جمله مزيت‌هاي اين اتحاد غير منتظره در بازار لپ تاپ است.
آتش و يخ
از فروشگاه‌هاي زنجيره اي و لپ‌تاپ‌هاي جديد كه بگذريم مهمترين جلوه سخت‌افزاري نمايشگاه حاضر مبحث اوركلاكينگ بود كه دست كم سه شركت بزرگ سخت افزاري در آن سهيم بودند.
وب سايت اوركلاكينگ تنها غرفه‌اي بود كه منحصرا روي همين مبحث نوپا ولي جذاب براي كاربران تخصصي سخت‌افزار تمركز كرده بود و احتمالا به همين علت بود كه آواژنگ فقط حضوري سايه‌وار در اين ابتكار جديد خود داشت و كوشيد فارغ از جنبه‌هاي تبليغاتي قضيه براي گيگابايت، جلساتي كاملا فني را برگزار كند. جلسات مختلف Overclocking.ir سر فصل‌هايي شبيه به يك كارگاه آموزشي داشت و از معرفي مباني اوركلاكينگ شروع مي‌شد و به مسايلي مانند خنك‌سازي با نيتروژن مايع (LN2) مي‌رسيد و بخش‌هاي جانبي مانند ديدار با تيم اوركلاكرها و حتي مسابقه و اوركلاك گروهي را هم شامل مي‌شد. با توجه به وسعت محدود اين غرفه حضور انبوهي از بازديدكنندگان‌هاي جوان در آن حكايت از كلنگ خوردن يك پروژه موفق ديگر براي "زندگي آواژنگي" داشت. علاقه‌مندان در پشت منطقه حفاظت شده هنرنمايي با نيتروژن مايع را مي‌ديدند و در اين طرف نيز بهزاد فرخي و سامان حيدري به همراه يكي از برندگان دور دوم مسابقه اوركلاكينگ با توضيحاتي در مورد روش‌هاي اوركلاك كار خود را دنبال مي‌كردند. يكي از بخش‌هاي جالب كه هر روز تكرار شد اوركلاكينگ در سطح حرفه اي به همراه خنك‌كننده نيتروژن مايع بود كه تجهيزات آن براي مسابقه جهاني گيگابايت در تايوان آماده شده بود و در وبلاگ اوركلاكرهاي ايراني كه به اين مسابقه رفتند شرح داده شد. در اين غرفه ركود داخلي اوركلاك چندين بار بهبود پيدا كرد و در نهايت به ركورد 2/5 گيگاهرتز رسيد. نكته جالب در اين مراسم استفاده عملي از LN2 بود. نيتروژن با دماي بسيار پائين امكان افزايش ولتاژ و افزايش فركانس تا مقادير بالا را فراهم مي‌كند ضمن اينكه تجربه بچه‌هاي سايت اوركلاك براي آمارتورها مفيد بود.
شركت آينده‌سيما هم كه صاحب برند Green است با به نمايش گذاشتن سيستم‌هاي گيم حرفه‌اي، كيس‌هاي جديد و آموزش اوركلاك توانست در نمايشگاه بسياري از بازديدكنندگان را جذب خود كند. ظاهرا اين شركت برنامه اي هم براي شكستن ركورد اوركلاكينگ داشت كه در نهايت با اوركلاك پردازنده QX9650 تا فركانس 5/5 گياهرتز با مادربورد جديد BlackOPS شركت فاكس‌كان و كمك خنك‌كننده‌هاي نيتروژن مايع توانست ركورد داخلي را بهبود ببخشد و چند قدمي ‌به رتبه جهاني 7/5 گيگاهرتز نزديك‌تر شود. علاوه بر اين، آينده‌سيما در بعد از ظهر هر روز نمايشگاه نيز براي علاقه‌مندان به اوركلاكينگ كلاس‌هاي آموزش برگزار كرده بود.
آينده سيما بخش عظيمي از غرفه خود را براي نمايش كيس‌هاي مطرح خود در نظر گرفته بود و فرصتي را ايجاد كرده بود تا علاقه‌مندان به اين كيس‌ها بتوانند از نظر جزئيات، شكل و اندازه آنها را بررسي كنند و يا در صورت وجود سوال از كارشناسان فني حاضر در غرفه جواب دريافت كنند. بخش ديگري از غرفه اين شركت متعلق به معرفي سيستم‌هاي حرفه‌اي بازي بود كه از دو كارت‌هاي حرفه‌اي 4870 به صورت Crossfire در كيسي با همين نام استفاده شده بود. در كنار اين سيستم بازي، دو سيستم ديگر بر مبناي Sli و 3way Sli براي انجام بازي‌هاي چند نمايشگري (multi monitor) وجود داشت كه در آنها نيز از جديدترين كارت‌هاي گرافيكي شركت انويديا استفاده شده بود.
در غرفه اين شركت كيس‌هاي مختلفي همچون Trans former و vanguard ، extreme،galaxy ،VISTA ،Silent Storm و چندين مدل ديگر وجود داشتند اما از ديگر محصولات اين شركت همچون پاورها كه جزو پرفروش‌ترين محصولات اين شركت هستند و يا خنك‌كننده‌ها و محصولات حرفه‌اي‌تر همچون نمايشگرهاي پاور و تسترهاي آنها خبري نبود.
دريا كامپيوتر از ديگر شركت‌هايي بود كه با نيم نگاهي به جريان اوركلاك به نمايشگاه الكامپ امسال آمده بود و در بخشي از غرفه اين شركت دو دستگاه دايمي ‌براي اوركلاكينگ قرار داده شده بود كه در آن به بحث اوركلاك حرفه‌اي با استفاده از خنك‌كننده‌هاي غير معمول همچون يخ خشك پرداخته شده بود.به جرات مي‌توان گفت كه اين بخش از نمايشگاه‌هاي محصولات دريا كامپيوتر كه در بخش پشتي اوركلاك برگزار شده بود پر طرفدارتر بود و بازديد‌كنندگان با اين بخش ارتباط بهتري برقرار كرده بودند. يكي از مسائلي كه در بخش اوركلاك غرفه دريا كامپيوتر به آن پرداخته مي‌شد جواب به سوال بازديدكنندگان در مورد نحوه اوركلاك و بايدها و نبايدهاي آن بود كه از سوي مسئولان اين بخش انجام مي‌گرفت.
علاوه بر جريان اور كلاكينگف دريا كامپيوتر مدل‌هاي مختلفي از جديدترين محصولات خود را هم به نمايش گذاشته بود كه جديدترين آنها مادربورد Blood Rage از فاكس‌كان با چيپ X58 اينتل بود كه به صورت ويژه به معرفي و نمايش آن مي‌پرداخت اين مادربورد در نهايت از 12 گيگابايت حافظه DDR3 با فركانس 1800 مگاهرتز در حالت اوركلاك شده پشتيباني مي‌كند و از پردازنده‌هاي جديد شركت اينتل موسوم به Core i7 و سوكت LGA 1366 پشتيباني مي‌كند. از بزرگ‌ترين خصوصيات اين مادربورد توان بالاي اوركلاك آن است كه نسبت به ديگر مادربوردهاي اين برند پيشرفت قابل توجهي داشته است. اين مادربورد در بخش ويژه‌اي از غرفه دريا كامپيوتر و به دور از ديگر مادربوردهاي فاكس‌كان به نمايش گذاشته شده بود. در كنار اين مادربورد دريا كامپيوتر به نمايش مادربورد ديگري از سري X48‌هاي فاكس‌كان در نمايشگاه پرداخت. Black OPS مادربورد جديد فاكس‌كان براي اوركلاك در سري X48‌ها است كه قدرت اوركلاك در آن نيز تقويت شده و به مدل‌هاي حرفه‌اي اين شركت اضافه شده است.
دريا كامپيوتر در بخش كارت‌هاي گرافيكي به تازگي چند مدل از كارت‌هاي سري 9، شامل كارت گرافيك جيفورس 9800 GTXT ، جيفورس GT9600 يك مدل از سري 200 ، يعني مدل GTX 260 را به جمع كارت‌هاي گرافيكي برند ELSA اضافه كرده بود كه هر چند ديگر مدل‌هاي جديدي محسوب نمي‌شوند اما با برند ELSA تازگي دارند.
از ديگر بخش‌هاي پرطرفدار غرفه دريا كامپيوتر بخش مربوط به محصولات برند Cooler Master بود كه در قسمت جلوي غرفه قرار گرفته و در آن به نمايش خنك‌كننده‌ها و پاورهاي اين برند پرداخته شده بود. كارت‌هاي تلويزيون بخش ديگري از غرفه اين شركت، را تشكيل مي‌دادند كه در آن كارت‌هاي جديد با توانايي پشتيباني از سيگنال‌هاي ديجيتال و نمايش تصاوير ديجيتالي معرفي شده بود.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن