تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علی کریمی :اگر ورزشگاه‌هایمان مانند انگلیس بود، هر بازی ۴-۵ کشته داشتیم!


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: علی کریمی :اگر ورزشگاه‌هایمان مانند انگلیس بود، هر بازی ۴-۵ کشته داشتیم!


علی کریمی می‌گوید اگر ورزشگاه‌های ایران شبیه ورزشگاه‌های انگلیس بود، هر بازی چهار پنج کشته می‌داد. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم، اما در نیمه دوم پرسپولیس به مراتب بهتر از تراکتور کار کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. علی کریمی ادامه داد: در این بازی بی‌دقت بودیم و از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. با این حال به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم و همین طور به هوادارانش.
کریمی درباره توهین‌های هواداران تراکتورسازی به پرسپولیسی‌ها گفت: فکر می‌کنم این چیزها دیگر در فوتبال‌مان عادی شده و اگر من درباره آن صحبتی نکنم، بهتر است. مسئولانی که این بازی‌ها را از نزدیک می‌بینند باید فکری به حال این وضعیت بکنند. من خدا را شکر می‌کنم که ورزشگاه‌های ایران شبیه انگلیس نیست که سکوها فقط دو سه متر با زمین بازی فاصله دارند وگرنه شاید هر بازی ایران چهار پنج کشته می‌داد. خوشبختانه قبل از بازی برف باریده بود و هواداران تراکتور وسیله‌ای داشتند که به زمین پرتاب کنند و خدا به صندلی‌های ورزشگاه آزادی رحم کرد.
هافبک پرسپولیس همچنین درباره رعایت نشدن بازی بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیسی‌ها گفت: بالاخره بازیکنان ما در این بازی زیر فشار بودند، اما من فکر می‌کنم که ما باید در هر شرایطی بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.
کاپیتان پرسپولیس در ادامه درباره دیدار حساس این تیم مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که جمعه هفته آینده برگزار می‌شود گفت: این بازی هم مثل بقیه بازی‌هاست و حساسیتش بدین خاطر است که در جام حذفی است و فقط یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند. با این حال ما باید در این هفته خوب تمرین کنیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. به هر حال پرسپولیس و استقلال سمبل فوتبال ایران هستند و من امیدوار هستم که هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند انجام دهند و همچنین حق به حقدار برسد.
کریمی در پاسخ به این سوال که آیا شکست مقابل تراکتورسازی روحیه پرسپولیس را برای دیدار با استقلال پایین نمی‌آورد گفت: اصلا این طور نیست. مطمئن باشید که این بازی شرایط خاص خودش را دارد. در داربی رفت لیگ هم ما قبل از آن بازی یک بازی خوب و زیبا را مقابل ذوب آهن انجام داده بودیم، اما دیدید که نمایش خوب ما مقابل ذوب آهن هیچ تاثیری در داربی نداشت.
وی همچنین درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاریخ برگزاری این بازی گفت: فکر می‌کنم اعتراض باشگاه به جا باشد و آن‌ها حق دارند که اعتراض کنند. چطور است که ما در ۱۸ آذر بازی می‌کنیم، اما تیم‌های دیگر بازی‌شان در جام حذفی را ۲۴ یا ۲۵ انجام می‌دهند؟ اگر همه بازی‌ها را در یک روز برگزار می‌کردند ما هیچ اعتراضی نمی‌کردیم. اصلا بازی‌ها را دو سه روز بعد از بازی با ذوب آهن می‌گذاشتند. عزیز محمدی می‌گوید باشگاه‌ها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند، اما فکر می‌کنم باشگاه‌ها حق دارند که از خودشان دفاع کنند.
کریمی در ادامه درباره انتخاب خود به عنوان محبوب‌ترین بازیکن فوتبال آسیا در فاز دوم رای‌گیری فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال گفت: جا دارد از همین جا از کسانی که به من زنگ زدند تشکر کنم. به هر حال من وظیفه سنگینی دارم و با دقت کارم را دنبال می‌کنم. امیدوارم کاری نکنم که مردم از من ناراحت شوند.
هافبک پرسپولیس در پایان قضاوت محمود رفیعی را خوب توصیف کرد و گفت: رفیعی این بازی را خوب قضاوت کرد و اعتراض بازیکنان ما هم به قضاوت او عادی بود.

۱۱ آذر ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن