تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816518120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميسيون عمران مجلس: اصلاح ساختار اقتصادي نيازمند عزم ملي و همفكري دولت و مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس كميسيون عمران مجلس: اصلاح ساختار اقتصادي نيازمند عزم ملي و همفكري دولت و مجلس است
سياسي. مجلس. نطق. عمران
رييس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اصلاح ساختار اقتصادي و مديريت كلان كشور، نيازمند عزم ملي و همفكري همه نيروها و نهادها اعم از مجلس و دولت دارد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، علي اكبر آقايي روز يكشنبه در سخناني پيش از دستور جلسه علني مجلس گفت كه حيات سياسي كشور، مسئوليت سنگيني را براي مجلس و دولت ايجاد كرده است .

وي با تاكيد بر رشد و توسعه همه جانبه و موزون و پايدار در كشور تصريح كرد: ايجاد شرايط مناسب و حل دشواري‌هاي مردم نجيب در زندگي روزمره يك ضرورت اجتناب ناپذير است كه همكاري و همدلي مجلس و دولت توام با درك متقابل براي گذر سريع از اين موقعيت دشوار ضروري است.

آقايي خطاب به نمايندگان مجلس گفت: ضمن تاكيد بر اصل تفكيك قوا و لزوم حركت مقتدرانه مجلس در عمل به قانون اساسي و ايفاي مسئوليت قانونگذاري و امر نظارت بر كار مجريان كشور، هر حركت برهم زننده وحدت قوا و جامعه را خطري مي‌دانم كه فقط دشمنان مردم و نظام از آن بهره خواهند برد.

رييس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در عين حال تاكيد كرد: تضعيف مجلس را در هر شرايطي ، انحراف از مواضع امام دانسته و آن را بر خلاف جهت تثبيت اركان نظام و رعايت و الزام به قانون اساسي مي‌دانم.

وي افزود: در جهاني كه استكبار هر روز جنايت جديدي را عليه بشريت بخصوص جهان اسلام و مردم مسلمان مي‌آفريند، در جهاني كه تجارت به عنوان ابزاري براي سلطه و تعميق نابرابري تبديل شده است، در شرايطي كه هر روز دشمني و كارشكني كشورهاي سلطه گر با شكل خاصي استمرار و تهديدات نظامي و امنيتي توام با ناامني‌هاي ايجاد شده در مرزهاي كشور با توطئه‌هاي مختلف شكل مي گيرد، پس براي وعده‌هاي غرب در ايجاد سازمان‌هاي عريض و طويل بين‌المللي و جهاني در ايجاد امنيت و رفع شكاف‌هاي بين كشورهاي توسعه يافته و توسعه نيافته چه اعتمادي هست؟
وي اضافه كرد: بيماري از خود بيگانگي و دنباله روي‌هاي غرب چگونه قابل توجيه است؟
نماينده سلماس گفت: نمايندگان محترم! اقتدار ملي براي پاسداري و دفاع قدرتمندانه از كشور، انقلاب و ارزش‌هاي نظام، جز از طريق وحدت، همدلي و افزايش توان نيروهاي مسلح امكان پذير نخواهد بود.

رييس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در بعد اقتصادي، ناچاريم سهم اقتصاد خود را از لابلاي بي‌عدالتي‌هاي جهاني و تحميلي افزونتر كنيم. نظام اقتصادي غيرشكننده، قوي و پويا موجب اعتماد بيشتر مردم به مسئولان و نظام شده و قطعا اقتدار نظام و كشور را افزونتر خواهد كرد.

وي گفت: در اين شرايط خاص، كاهش سرمايه‌گذاري و توقف رشد اقتصادي، روند صعودي بيكاري، مهاجرت‌هاي بي‌رويه، توزيع نابرابر ثروت، تبعيض و بي عدالتي در سرمايه‌گذاري ها و خدمات اجتماعي و فرصت‌هاي شغلي، تورم و گراني و فقر مسكن غيرقابل توجيه بوده و نمي‌تواند در شان نظام اسلامي باشد نماينده سلماس افزود: تاسف انگيزتر اينكه شاخص‌ها در استان آذربايجان غربي بخصوص شهرستان سلماس به رغم وجود زمينه‌هاي خوب سرمايه‌گذاري و توسعه ، تجارت مرزي، ترانزيت ، باغداري و دامداري از رشد قابل قبولي بهره نگرفته است .

آقايي در پايان از اقدامات موثر دولت در توسعه توليد و سرمايه‌گذاري و ايجاد مناطق ويژه بخصوص در تصويب منطقه ويژه اقتصادي - تجاري شهرستان سلماس قدرداني كرد.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن