تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از ميان طلاب و دانشجويان كارشناسي، دانشگاه اديان و مذاهب، دانشجوي كارشناسي ارشد مي‌پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از ميان طلاب و دانشجويان كارشناسي، دانشگاه اديان و مذاهب، دانشجوي كارشناسي ارشد مي‌پذيرد
فرهنگي. سازمان سنجش. كارشناسي ارشد
دانشگاه غيردولتي غيرانتفاعي اديان و مذاهب بر اساس مجوز رسمي از شوراي گسترش آموزش عالي و وزارت علوم ، با نظارت سازمان سنجش آموزش كشور از طريق آزمون اختصاصي در مقطع كارشناسي ارشد سال ‪۱۳۸۷-۸۸‬دانشجو مي‌پذيرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان سنجش، پذيرش دانشجوي اين دانشگاه از ميان طلاب حوزه‌هاي علميه و دانشجويان در مقطع كارشناسي ارشد صورت مي‌گيرد.

آزمون اختصاصي كارشناسي ارشد دانشگاه اديان و مذاهب در رشته‌هاي اديان ابراهيمي، اديان غيرابراهيمي، دين شناسي، شيعه شناسي (گرايش كلام)، مطالعات تاريخ تشيع، فرق تشيع، مذاهب اسلامي، مذاهب فقهي، تصوف و عرفان اسلامي و نيز رشته فلسفه هنر (براي يك دوره و با همكاري مدرسه اسلامي هنر) برگزار مي‌شود.

كسب امتياز لازم در آزمون ( ‪ ۷۰‬درصد در آزمون تستي و ‪ ۳۰‬درصد در مصاحبه علمي) ، داشتن مدرك سطح ‪ ۲‬از حوزه علميه، يا كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري همراه با اتمام لمعتين و نداشتن منع قانوني از نظر وظيفه عمومي از جمله شرايط شركت در اين آزمون اعلام شده است.

داوطلبان ايثارگر طبق مقررات سازمان سنجش آموزش كشور از سهميه برخوردارند و ثبت نام طلاب غير ايراني در صورتي كه واجد شرايط و ضوابط تعيين شده از سوي وزارت كشور باشند دراين آزمون منعي ندارد.

آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه اديان و مذاهب، روز جمعه دوم اسفندماه امسال به صورت كتبي - تستي در محل دانشگاه اديان و مذاهب واقع در شهرك پرديسان برگزار مي‌شود.

توزيع كارت آزمون در روزهاي ‪ ۳۰‬بهمن و اول اسفندماه در محل اين دانشگاه با ارائه كارت شناسايي معتبر و رسيد پستي صورت مي‌گيرد.

علاقه مندان به كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت سازمان سنجش به نشاني ‪ www.sanjesh.org‬مراجعه يا با شماره تلفن‌هاي ‪ ۰۲۵۱ -۲۸۰۲۶۱۰ -۱۳‬تماس برقرار كنند.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن