تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816426413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بنيانيان :مزيت هاي فرهنگي و هنري كشور ناديده گرفته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بنيانيان :مزيت هاي فرهنگي و هنري كشور ناديده گرفته مي شود
رييس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، گفت : مزيت هاي فرهنگي و هنري از جمله مزيت هاي جدي كشور است كه متاثر از درآمد نفتي، همواره ناديده گرفته شده است .


"حسن بنيانيان " روز يكشنبه در نشست مطبوعاتي دومين جشنواره آثار و توليدات مراكز استاني با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران تاكيد كرد كه در زمان حاضر بسياري از استعدادهاي انساني نتوانسته بالفعل شوند و بسياري از آثار و افراد در عرصه فرهنگي و هنري ناشناخته مانده اند .
وي يادآور شد : تمام بازارهاي مراكز استان هاي داراي صبغه فرهنگي و هنري كشور مملو از آثار هنري كشور چين است اين در حالي است كه آثار هنري ايرانيان به دليل قابليت هاي بسيار بايد نه تنها در داخل كشور بلكه در كشورهاي منطقه نيز بازارها را در انحصار خود بگيرد.
وي تاكيد كرد : بايد هنر ايران در اقصي نقاط كشور تبديل به آثار صادراتي شود و همان گونه كه براي فروش كالاهاي صنعتي ، صدور و ارزآوري آنها، جايزه صادراتي تعيين مي شود، براي صدور آثار هنري مشروط به اين كه فرهنگ و هنري ايراني و اسلامي را تداعي كنند، جايزه درنظر گرفته شود .
رييس حوزه هنري افزود : امروز اگر آثار هنري داراي ارزش هاي ايراني و اسلامي در خارج از كشور با استقبال روبرو مي شود ، بايد در فضاي رسانه اي كشور نيز مورد تشويق قرار گيرد .زيرا در حال حاضر بسياري از آثار هنري هنرمندان داخلي به دليل كثرت در آثار و تعداد آثار ارايه شده ، در داخل كشور مورد توجه قرار نمي گيرند ولي اين آثار در خارج از كشور مورد استقبال واقع مي شوند و از اين رو براي صدور آثار هنري ايراني ، بايد بازارهاي هدف را شناسايي كرد و اين بازارها را در دست گرفت .
وي در عين حال تاكيد كرد كه صدور آثار هنري داراي پيچيدگي هاي خاص خودش است و شايد كندي در روند صدور اين آثار در كشور به همين دليل باشد ولي بايد مهارت هاي مديريت صدور اين آثار را شناخت و زمينه صدور آثاري كه در خدمت انقلاب اسلامي و ارزشهاي آن هستند،‌ را فراهم كرد.
رييس حوزه هنري با اشاره به برپايي دومين جشنواره آثار و توليدات مراكز استاني حوزه هنري يادآور شد كه مهمترين هدف برپايي اين جشنواره شناسايي ، جذب و توجه به آثار هنرمندان جوان به ويژه هنرمندان جوان مراكز استان ها است .
وي با اشاره به اين كه برپايي اين جشنواره در ايجاد زيرساخت هاي لازم براي نمايش هنر ايرانيان به جهان بسيار موثر است ، توضيح داد : در بخش صنايع و خدمات براي صدور كالا نيازمند ايجاد زير ساخت هستيم اما متاسفانه براي صدور آثار هنري ايراني ،‌هنوز زيرساخت هاي لازم در كشور ايجاد نشده است .
بنيانيان افزود : از قديم ايران را كشور هنر خيز مي دانند ولي بايد گفت هنر از خاك بلند نمي شود بلكه اين هنرخيزي به تمدن باسابقه ايرانيان برمي گردد از اين رو بايد استعدادهاي جوان را شناسايي و زمينه رشد و پرورش خلاقيت آنان را فراهم كرد.
وي خاطرنشان كرد : در طول هفت سال مديريت من در حوزه هنري ، عمده تلاش من و دست اندركاران بر بازسازي حوزه هنري استانها و فراهم كردن شرايط براي بروز خلاقيت هاي هنرمندان شهرستاني بوده است .
رييس حوزه هنري ابراز اميدواري كرد كه كه با پيش بيني صادر كردن آثار هنري ايراني در برنامه پنجم توسعه ، تحول اساسي در عرصه هنر ايراني حاصل شود.
در ادامه اين نشست مطبوعاتي " احمد مرتضايي فرد " دبير دومين جشنواره آثار و توليدات مراكز استاني حوزه هنري در مورد بخش هاي مختلف اين جشنواره توضيحاتي داد .
دومين جشنواره آثار و توليدات مراكز استاني حوزه هنري در رشته هاي ادبيات ، موسيقي ، نمايش ، هنرهاي تجسمي و فيلم از 23 تا 25 آذرماه در حوزه هنري سازمان تبيلغات اسلامي برپا مي شود .
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن